Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ladiez Night Mondial....!!!

Bless
25-01-2004, 17:41

VANDAAG LADIEZ NIGHT.....WIE DURFT...?? :D :D

fat2
27-01-2004, 10:27
en ben je geweest?

maghrebgirl20
27-01-2004, 21:45
ligt toch in beek he? niet dat ik op stap ga of zo, maar ken er veel die daar komen

inakreb
28-01-2004, 11:40
ewa hoe was het? Ik wou komen ! maar helaas was te moe en moest maandag gewoon weer een werkcollege volgen :watte?: Get busy amsterdam zaterdag was wel ok ! Alleen Myron ofzo draaide goed.. Dj cliffhanger en Dj Fanatic zijn scheef...maar als ik wist dat club u gratis entree had dan was ik daar wel heen gegaan..

fat2
28-01-2004, 22:24

het was wel owkeej... heb leukere avonden gehad daaro (zal wel komen omdat k hele avond 8er de boeken zat hehe) maar was wel leuk... all1 muziek was voor 1ste x nie so geweldig :huil:

inakreb
29-01-2004, 16:48
Origineel gepost door fat2 het was wel owkeej... heb leukere avonden gehad daaro (zal wel komen omdat k hele avond 8er de boeken zat hehe) maar was wel leuk... all1 muziek was voor 1ste x nie so geweldig :huil: aaah meskiena.. tjah ik was er niet hé, dus hebben ze tweedehands dj's laten draaien :p

angel20
29-01-2004, 18:00
Origineel gepost door inakreb ewa hoe was het? Ik wou komen ! maar helaas was te moe en moest maandag gewoon weer een werkcollege volgen :watte?: Get busy amsterdam zaterdag was wel ok ! Alleen Myron ofzo draaide goed.. Dj cliffhanger en Dj Fanatic zijn scheef...maar als ik wist dat club u gratis entree had dan was ik daar wel heen gegaan.. :confused: :zweep: jij vuile...........!!!!!!!!!!!!!!!!!

inakreb
29-01-2004, 18:19
Origineel gepost door angel20 :confused: :zweep: jij vuile...........!!!!!!!!!!!!!!!!! jij niet dan? gratis is altijd beter :p en de dj's.. wou je zeggen dat je er niet mee eens bent? ok ok ik heb alleen myron en cliffhanger meegemaakt, maar fanatic zal niet veel voorstellen als hij als eerste mag ;)

f_castanno
01-02-2004, 02:25
ja, k hoorde van een par vrienden uit Weert dat Mondial wel een leuke tent is, maar k woon in amsterdam!! Doe mij maar lekker escape of the more!! MOrgen naar de club in kingdom!! Wie gaat er ook??

fat2
01-02-2004, 12:44
Origineel gepost door inakreb aaah meskiena.. tjah ik was er niet hé, dus hebben ze tweedehands dj's laten draaien :p whahaha, zal daar wel aan liggen denk ik :rolleyes:

fat2
01-02-2004, 12:46
Origineel gepost door f_castanno ja, k hoorde van een par vrienden uit Weert dat Mondial wel een leuke tent is, maar k woon in amsterdam!! Doe mij maar lekker escape of the more!! MOrgen naar de club in kingdom!! Wie gaat er ook?? hoe heten ze dan? want ken er veel uit weert... die waren er namelijk ook :D

Bless
01-02-2004, 16:31
Mondial een leuke tent..??? Als je HipHop/R&B-Minded bent...dan moet je Monidal een keer chekke...., ik blijf het zegge...Mondial blijft no.1 ClubAvond...., Sfeer, inrichting, geluid, muziek...alles is daar chill... en ohja..vergeet niet... Supreme Team draait daar... So Supreme..!!!!

inakreb
02-02-2004, 00:16
Origineel gepost door Bless Mondial een leuke tent..??? Als je HipHop/R&B-Minded bent...dan moet je Monidal een keer chekke...., ik blijf het zegge...Mondial blijft no.1 ClubAvond...., Sfeer, inrichting, geluid, muziek...alles is daar chill... en ohja..vergeet niet... Supreme Team draait daar... So Supreme..!!!! Je hebt gelijk in de punten: sfeer. inrichting, geluid, airco !!! en de muziek. Één opmerking wat muziek betreft ; Het is daar puur HipHop/RnB (Amerikaans dus) Hier in de Randstad heb je toch Dj's die ook wat anders durven te draaien like Frans Bauer en nog meer gein ( Nederlandse producties) Daar tegenover staat dat Mondial ook franse producties draait. no.1 ClubAvond ok ! maar is wel foked up ver !!!!

f_castanno
02-02-2004, 11:26
sorry, ik denk niet dat ze willen dat ik hun naam op t internet zet. Maar je zal ze vast wel kennen maar k denk toch dat ik mondial dan maar s een keer ga proberen. Groetjes!

KINGMO
03-02-2004, 19:08

mondial ,escape en de challenge die zij wel ok als je meer van r&b/hiphop houd raad ik jullie toch wel de mondial aan .challenge is ook wel goed maar er niet echt vaak daar. he maar het schijnt dat er een diskotheek in aken in duistsland is geopend een vet grote ,weet er hier iemand meer van?