Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat nu!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

ikke23
25-01-2004, 17:16

:( Ik weet niet wat ik moet doen........ Ik was altijd iemand die zei ik neem geen vriend tot dat ik mijn toekomstige tegenkom om mee te trouwen maar...... Voor de zomervakantie had ik een jongen leren kennen waar het heel erg mee klikte......... Het ging allemaal harstikke goed het kon echt niet beter alhamdoelillah ik ging op vakantie ...hij ging op vakantie......en we bleven contact houden in marokko.....hij was heel serieus ik was een beetje terughoudend....ik durfde niet ik was bang dat ik mijn ouders hun vertrouwen zou schaden maar goed.......ik had zoiets van ik ben nu 23 dan mag het toch onderhand wel Hij belde me heel vaak tijdens de vakantie zoiezo 1 keer per dag als het niet meer was toen we terug kwamen bleef hij nog steeds zo veel bellen en zeggen dat hij me echt leuk vind .......ik had al met zijn zus en nichtje en broers gepraat dus ik wist dat hij serieus is maar naarmate de tijd verstreek werd het contact minder maar nu begon ik ook gevoelens voor hem te krijgen dus ik bleef contact houden ............hij zei dat hij van me hield en met me wilde trouwen maar toen kreeg hij zoveel pech in zijn leven, die je niemand wenst, dat hij niet meer zijn eigen was ik voelde me teveel en zei dat ik afstand zou nemen maar dat accepteerde hij niet............ik heb nog nooit een jongen zo hard horen huilen als dat hij deed aan de telefoon.........toen had ik zoiets van ja ik hou ook van jou ik kan je niet zo achterlaten maar allees bleef maar verkeerd gaan waardoor ik hem steeds minder sprak en als ik hem belde kon hij niet praten of hij nam niet op dus dacht ik bij mijn eigen zo maak ik mezelf alleen maar kapot.........in de tussentijd sliep ik heel slecht at ik bijna niks ben bijna 8 kg afgevallen ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen mijn hart ligt bij hem maar ik ben niet bestand tegen zoveel pech en ellende in mijn leven en ik weet dat hij er ook niet voor heeft gekozen maar dat wil toch niet zeggen dat hij me dan maar links moet laten liggen. En ik weet dat hij van me houdt

sweet_nadoria
25-01-2004, 17:27
Zo te zien hebben jullie beiden gevoelens voor elkaar .. Hij neemt geen contact meer met je op vanwege al hetgeen dat hem is overkomen. Jij hebt meerdere malen contact proberen op te nemen maar tevergeefs .. Aah lieve meid, ik zou zeggen als het echt voorbestemd is dan zullen jullie zeker elkaar weer treffen. Ik weet dat het ontzettend moeilijk is maar je zult toch Sbar moeten hebben .. Uiteindelijk zal Insha Allah alles weer goed komen .. zo niet ... Matebkisch hada al mektoub (Cheb Hasni) Moge al het geluk jou tegemoet komen .. Moge Allah je bijstaan in deze moeilijke tijd .. Moge Allah je Sbar geven en je behoeden van het kwade .. Ameen ... Liefs, S. Nadoria

ikke23
25-01-2004, 17:32
Soukran sweet_nadoria Je hebt gelijk als het elmaktheb is dan is het elmaktheb alles ligt in de handen van ALLAH(swt) maar het blijft zeker pijn doen............heb hem nu al bijna 2 weken niet gesproken ............ik ben heel eigenwijs en hij ook

maroc_misty
25-01-2004, 17:34
Ik leef met je mee, wollah. Ik hoop dat alles goed gaat komen. :)

ikke23
25-01-2004, 17:35

soukran incha allah ik hoop het ook

sweet_nadoria
25-01-2004, 17:37
Origineel gepost door ikke23 Soukran sweet_nadoria Je hebt gelijk als het elmaktheb is dan is het elmaktheb alles ligt in de handen van ALLAH(swt) maar het blijft zeker pijn doen............heb hem nu al bijna 2 weken niet gesproken ............ik ben heel eigenwijs en hij ook Het is zeker pijnlijk ... Geloof me ik weet er sinds kort alles van :rolleyes: Een tip, wees alsjeblieft niet koppig ... Stel het kon wel goed komen maar vanwege jouw koppigheid is het dus helemaal over ... Dat zou je jezelf denk ik heel erg kwalijk nemen .. :o Probeer nog maar eens contact met hem te zoeken zou ik zeggen, en als hij dan zegt dat hij het niet wil .. Dan aa lhbiba moet je maar denken; Hadchie el Mekteb ... Allah ie hatiek Sbar .. Liefs, S. Nadoria

ikke23
25-01-2004, 18:04
ik hoop dat het ook bij jou goedkomt incha allah

sweet_nadoria
25-01-2004, 18:07
Alleen als het Mekteb is ... :rolleyes:

littlegirl
25-01-2004, 18:13
komt goed meis!!

ikke23
25-01-2004, 18:17
Origineel gepost door littlegirl komt goed meis!! Ik hoop het incha allah :)

AlHoceima_Leila
25-01-2004, 18:31
heel erg veel sterkte meid en Insh Allah komt het goed en onthoud dit : Alles gebeurt om een reden.

ikke23
26-01-2004, 10:40
Hij belde me gisteren avond................. En wat bleek hij zit al 4 dagen in MAROKKO.........ik schrok me eigen kapot en dan zegt hij nog van "ik weet dat je boos op me bent"............wat moet ik hier nou mee :traan1:

sweet_nadoria
26-01-2004, 10:44
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Zie je wel !!! Je bent hem Alhamdoullah niet kwijt !! Moge al het geluk jullie weg opkomen, Ameen .... Heel veel liefs, S. Nadoria

ikke23
26-01-2004, 10:55
soukran nee alhamdoelillah ik ben hem niet kwijt maar nu weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen en ik weet hij zal me nooit laten gaan ..............maar als hij naar marokko gaat zonder te zeggen plus hij belt pas 4 dagen later op ik weet het gewoon niet meer ..............ik ben ook een hele moeilijke persoon en dat zegt hij ook:(

sweet_nadoria
26-01-2004, 11:00

Origineel gepost door ikke23 soukran nee alhamdoelillah ik ben hem niet kwijt maar nu weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen en ik weet hij zal me nooit laten gaan ..............maar als hij naar marokko gaat zonder te zeggen plus hij belt pas 4 dagen later op ik weet het gewoon niet meer ..............ik ben ook een hele moeilijke persoon en dat zegt hij ook:( Ja tuurlijk dat kan ik me voorstellen .. Meneer zit aan de andere kant van de wereld en laat het je niet eens weten of geeft je niet eens de gelegeneheid om je voor te bereiden op zijn vertrek naar Marokko .. Een ding weet je wel .. Je bent hem niet kwijt en je zal hem Insha Allah ook nooit kwijtraken .. Maar zodra hij terug is moet je goed met hem praten waarom hij het je niet eerder heeft verteld .. Laat hem nu maar zijn dingen doen waarvoor hij daar is, en als ie eenmaal terug is vertel je het hem maar .. Liefs, S. Nadoria Ps. Wees Allah dankbaar voor zijn teken ... Je mannentje is je niet vergeten meissie !! ;)

Pagina's : [1] 2