Bekijk originele versie : Spullen die worden gestolen uit Koffers .!Vliegveld marokko!
ben echt benieuwd of meer mensen zelfde is gebeurd !!Uit mijn bagage zijn onder andere mijn , parfum en snoep gestolen na de uitcheck op het vliegveld
AKER3IE_TJE
19-08-2008, 12:34
koffers zijn toch verzegeld met zo'n label... of nieee...
er zit niet voor niets een slot op die je moet gebruiken ...
Jongenman83
19-08-2008, 14:49
etenswaar en vloeibare stoffen mag je sowieso niet meenemen in een vliegtuig, dus van diefstal is niet echt sprake. Misschien hadden ze je hierover in moeten lichten, maar Marokkanen houden nou eenmaal niet van administratieve rompslomp dus zodoende.
Ik vindt je trouwens best wel zielig als je snoepjes het meeste waard waren wat in je koffer zat... In wat voor zwerver kleren moet jij dan wel niet lopen...
Los_Pagitos
19-08-2008, 15:44
etenswaar en vloeibare stoffen mag je sowieso niet meenemen in een vliegtuig, dus van diefstal is niet echt sprake. Misschien hadden ze je hierover in moeten lichten, maar Marokkanen houden nou eenmaal niet van administratieve rompslomp dus zodoende.
Ik vindt je trouwens best wel zielig als je snoepjes het meeste waard waren wat in je koffer zat... In wat voor zwerver kleren moet jij dan wel niet lopen...
:lol:
life is a bitch
Jongenman83
19-08-2008, 15:48
:lol:
life is a bitch
Wollahillah :hihi:
soussgirl
19-08-2008, 16:10
Ik heb geen problemen gehad niet tijdens de heenreis en niet tijdens de terugreis. Hamdoulilah.
Ewa broeder denk dat dat jou beproeving was op de een of andere manier. Zeg elhamdoulilah ou rabi y khlaflik eli msha (Allah vervangt datgene voor je dat weg is).
Niet treuren en zeuren om spullen, wees blij dat jij veilig bent aangekomen, wat boeien een paar producten nou ?
Diegene die steelt, die heeft de zonde begaan en je weet dat er uiteindelijk voor iedereen een eerlijke berechting is voorbereid, tenzij Allah van hem zijn berouw accepteert. Hamdoulilah, reinig je hart, laat het rusten, het is zeker niet leuk als je je spullen kwijt raakt, maar wie andermans spullen neemt op deze aarde, ontkomt er niet aan om in te leveren in die andere wereld ;-).
Wa salaam aleikom :zwaai:
playette
19-08-2008, 16:13
is toch niet normaal als er opeens dingen weg zijn, duur of goedkoop het is wel jouw spul!
en verder soussgirl ben het verder wel met je eens
je mag etenswaar en vloeistof echt wel in je koffer meenemen niet in je handbagage slimmerd :hihi:
soussgirl
19-08-2008, 16:16
Wel of geen administratieve rompslomp, zij moeten met hun vingers uit andermans tassen blijven. Wanneer de eigenaar erbij is, dan mogen ze koffers openen etc om eruit te halen wat volgens hun er niet in hoort, eerder niet. Dat is gewoon onfatsoenlijk en onrespectvol, dus dat valt niet goed te praten onder het mom van 'tja dat gaat sneller zo', in mijn ogen is het gewoon het werk van een dief.
Bovendien het gaat er niet om dat er snoep gestolen is, het gaat erom dat er een koffer is geopend!! Leuk he, als ze jouw koffer eerst zelf bekijken voordat jij 'm terug ziet op de lopende band...
Als je betaalt wordt om mensen te controlleren en je gaat kijken in iedere tas wat je vandaag eens voor geurtje mee kunt nemen, dan ben je naar mijn mening een weld el 7raam.
soussgirl
19-08-2008, 16:20
is toch niet normaal als er opeens dingen weg zijn, duur of goedkoop het is wel jouw spul!
en verder soussgirl ben het verder wel met je eens
dankje, blijft vaag dat zoiets gebeurd.
Van een kennis van mij is ooit de hele koffer gestolen, vol met nieuwe takshita's en jalaba's enzo. Vanaf toen heb ik altijd mijn spullen verdeelt over meerdere tassen en koffers... (voor zover dat mogelijk is).
Ik vindt je trouwens best wel zielig als je snoepjes het meeste waard waren wat in je koffer zat... In wat voor zwerver kleren moet jij dan wel niet lopen... is dat enige wat je kan uitkramen ! neppe dealertje .
moet ik nou hier op ingaan .....nahh dacht t niet
koffers zijn toch verzegeld met zo'n label... of nieee...
heeft nix met labels te maken ;) ze maken je koffer open en halen dingen uit
Mabrouka86
19-08-2008, 17:23
Wat moet je nou met halawat hahahah
hollanda zit bomvol met halawat
Ik heb geen problemen gehad niet tijdens de heenreis en niet tijdens de terugreis. Hamdoulilah.
Ewa broeder denk dat dat jou beproeving was op de een of andere manier. Zeg elhamdoulilah ou rabi y khlaflik eli msha (Allah vervangt datgene voor je dat weg is).
Niet treuren en zeuren om spullen, wees blij dat jij veilig bent aangekomen, wat boeien een paar producten nou ?
Diegene die steelt, die heeft de zonde begaan en je weet dat er uiteindelijk voor iedereen een eerlijke berechting is voorbereid, tenzij Allah van hem zijn berouw accepteert. Hamdoulilah, reinig je hart, laat het rusten, het is zeker niet leuk als je je spullen kwijt raakt, maar wie andermans spullen neemt op deze aarde, ontkomt er niet aan om in te leveren in die andere wereld ;-).
Wa salaam aleikom :zwaai: 2 geurtjes waarde bijna 100 euro ! is toch niet nix ... snoep 25 euro!
totaal 125 euro!
Daarvoor moet onze neppe dealertje ( Jongenman83 ) toch wel nachtje doorbrengen tussen Junkies bruin verkopen om 125 euro winst te maken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.