Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jullie dames gaan undercover

Pagina's : [1] 2 3

praatjes
25-01-2004, 15:46

Zoals jullie bijlopen zeer onschuldig en nergens bekenheid mee, zo ogen jullie namelijk. Maar in werkelijkheid verschuilt zich een beest in jullie, wat makkelijk is om het los te krijgen! :D

HalveWaarheid
25-01-2004, 15:48
Na een paar blikken en woordjes komt het echte beest in ze los! Soms is er zelfs minder voor nodig! :)

praatjes
25-01-2004, 15:54
Origineel gepost door HalveWaarheid Na een paar blikken en woordjes komt het echte beest in ze los! Soms is er zelfs minder voor nodig! :) Probeer ze dan maar eens te temmen :D

praatjes
25-01-2004, 15:55
Origineel gepost door SAMMYGIRL Wous! Ik zie nu al het beest in jou :D

HalveWaarheid
25-01-2004, 15:56

Origineel gepost door praatjes Probeer ze dan maar eens te temmen :D Een beest dat in vuur en vlam staat temmen? Kkijk wel uit! Je kan het je dan beter laten overkomen! Is een stuk veiliger! :D

Noer3inetie
25-01-2004, 15:56
Origineel gepost door praatjes Zoals jullie bijlopen zeer onschuldig en nergens bekenheid mee, zo ogen jullie namelijk. Maar in werkelijkheid verschuilt zich een beest in jullie, wat makkelijk is om het los te krijgen! :D aan wie is dit gericht???????????? ik bedoel je zegt in je Oh Zo prachtige topicje "JULLIE" scheer jij de dames over 1 kam of ben jij Allah swt???? en mag dus oordelen over elk wezen dat hier op aarde rond loopt! :confused:

praatjes
25-01-2004, 15:57
Origineel gepost door Zeeparel wat vergelijk je ons met BEESTEN :kwaad: Ja, en jij wil mijn duidelijk maken dat jij een Zeeparel bent maar in werkelijheid ben jij zee-egel :D

praatjes
25-01-2004, 15:59
Origineel gepost door HalveWaarheid Een beest dat in vuur en vlam staat temmen? Kkijk wel uit! Je kan het je dan beter laten overkomen! Is een stuk veiliger! :D :D

praatjes
25-01-2004, 16:02
Origineel gepost door Noer3inetie aan wie is dit gericht???????????? ik bedoel je zegt in je Oh Zo prachtige topicje "JULLIE" scheer jij de dames over 1 kam of ben jij Allah swt???? en mag dus oordelen over elk wezen dat hier op aarde rond loopt! :confused: Ik pak jullie dames allemaal en ik doe jullie sammenvatten. ik beschrijf jou ware gezicht en dat van alle andere meiden. Ik scheer jullie niet over een kam :D

Elegancelady
25-01-2004, 16:02
jullie mannen hey, hebben echt niets te doen behalve het vrouwelijk geslacht te bekritiseren. en hun te vernederen en slecht over hun praten... maar dat doen jullie alleen maar omdat jullie er zo SLECHT voor staan !!!!!!! zodat jullie bekende reputatie niet te zien valt naast jullie uitgesproken meningen over vrouwen !!! echt zielig hoor. goede moslims praten niet slecht over niemand, wat ie ook heeft gedaan. je behoud zijn of haar reputatie voor wat het is, en zal zeker niet verergeren. haram 3elieh.... zo zie je maar weer, hoe groot de kennis over de Islam de mannen hebben, maar over meiden kunnen ze niet ophouden, met hun zogenaamde grote kennis over hun. nou jullie weten dus echt werkelijk niets over meiden. want jullie roddelen alleen maar over diegenen die jullie hebben gezien, op bepaalde plekken waar jullie zelf ook zijn geweest. dus dat maakt jullie allebei als dezelfde soort. jullie zien de meiden niet thuis zitten met hun familie etc... omdat jullie nauwelijks thuis kennen... ghir znaki... dus denk de volgende x eerst f na aub voordat jullie met zulke topics komen, wallah haram 3elikoum.

ImmorTal_SoulS
25-01-2004, 16:25
Origineel gepost door praatjes Zoals jullie bijlopen zeer onschuldig en nergens bekenheid mee, zo ogen jullie namelijk. Maar in werkelijkheid verschuilt zich een beest in jullie, wat makkelijk is om het los te krijgen! :D Geen beest maar.................................. :giechel:

aicha2003
25-01-2004, 16:29
Origineel gepost door praatjes Zoals jullie bijlopen zeer onschuldig en nergens bekenheid mee, zo ogen jullie namelijk. Maar in werkelijkheid verschuilt zich een beest in jullie, wat makkelijk is om het los te krijgen! :D Kijk uit straks wordt je nog verslonden :rolleyes:

maghrebgirl20
25-01-2004, 16:31
Origineel gepost door praatjes Zoals jullie bijlopen zeer onschuldig en nergens bekenheid mee, zo ogen jullie namelijk. Maar in werkelijkheid verschuilt zich een beest in jullie, wat makkelijk is om het los te krijgen! :D misschien heb je wel gelijk :rolleyes:

praatjes
25-01-2004, 16:31
Origineel gepost door Elegancelady jullie mannen hey, hebben echt niets te doen behalve het vrouwelijk geslacht te bekritiseren. en hun te vernederen en slecht over hun praten... maar dat doen jullie alleen maar omdat jullie er zo SLECHT voor staan !!!!!!! zodat jullie bekende reputatie niet te zien valt naast jullie uitgesproken meningen over vrouwen !!! echt zielig hoor. goede moslims praten niet slecht over niemand, wat ie ook heeft gedaan. je behoud zijn of haar reputatie voor wat het is, en zal zeker niet verergeren. haram 3elieh.... zo zie je maar weer, hoe groot de kennis over de Islam de mannen hebben, maar over meiden kunnen ze niet ophouden, met hun zogenaamde grote kennis over hun. nou jullie weten dus echt werkelijk niets over meiden. want jullie roddelen alleen maar over diegenen die jullie hebben gezien, op bepaalde plekken waar jullie zelf ook zijn geweest. dus dat maakt jullie allebei als dezelfde soort. jullie zien de meiden niet thuis zitten met hun familie etc... omdat jullie nauwelijks thuis kennen... ghir znaki... dus denk de volgende x eerst f na aub voordat jullie met zulke topics komen, wallah haram 3elikoum. Ik ga rekening met jou houden o :D

praatjes
25-01-2004, 16:33

Origineel gepost door mereyem weeral bewijzen waarom marokaanse vrouwen niet meer met marokkaanse mannen wil trouwen. omdat julie zo belachelijk doen.. wat nou beesten..vergelijk je vrouwen met beesten..ja3oedoebillah ischitaani rajiem. zo zie je maar dat gefrustreerde mensen op een luie zondag uitlatingen doen dat onder het niveau gaat. Jij kan me wel opeten beest dat je bent! Ik weet jou ware kant :D

Pagina's : [1] 2 3