Bekijk originele versie : Zou je als meisje trouwen met iemand uit Marokko?
Ook al weet je hoe moeilijk het kan zijn, met taal, etc....
Ja, voor mij is het geen probleem.
aicha2003
25-01-2004, 15:50
Tja ik denk dat de meeste meiden een Mokro uit Nederland willen trouwen. Want ja, het is toch het meest makkelijkst, ze kennen de taal de gewoontes etc. Dat maakt het een stuk makkelijker :)
Origineel gepost door aicha2003
Tja ik denk dat de meeste meiden een Mokro uit Nederland willen trouwen. Want ja, het is toch het meest makkelijkst, ze kennen de taal de gewoontes etc. Dat maakt het een stuk makkelijker :)
ja denk ik ook!
ze3maze3ma
25-01-2004, 16:01
als je van hem houd waarom niet?
Moslimien
25-01-2004, 20:18
Origineel gepost door Lampjuh
Ook al weet je hoe moeilijk het kan zijn, met taal, etc....
Asalamo halaikoem wa Rahmatoe Allah wa Barakatoe
Salaam Lieve ogtie,
Alles is ElMektab, alhamdolillah. Allah (SWT) brengt de goeie bij de goeie en de slechte bij de slechte. Die kunnen overal vandaan komen. Marokko, Spanje, Nederland, Australia, etc. Allah (SWT) Weet het 't Best!
Aangezien het leren van de taal spoedig verloopt hier in Nederland moet dit geen probleem vormen om iemand die een goede moslim is af te wijzen. Het kan jou ElMektab zijn. Dus als mijn ElMektab uit AlMaghrib komt, dan komt hij uit AlMaghrib :) Zo moet je het eigenlijk bekijken.
Mha Salaama
Lady_moi
25-01-2004, 20:21
Neen :jammer:
Mja Da Zeg Ik NU :rolleyes:
Ge Weet Ma Nooit Wat De Toekomst Ons Brengt Eh :eek:
nee,
maar zeg nooit nooit....
(maar als t aan mij lag dus niet!!!)
:zwaai:
yesmina19
25-01-2004, 21:27
voor mij maak het niet zo uit
als hij maar van me houdt
jongens van hier of daar
het is maar 1 pot nat
Salaam Aleikom wa Rahmatoeallah
El7amdoelilah is mijn mening hierover veranderd; ik sta er wel voor open maar, een hele grote maar ...
Ik zou hem niet hierheen halen, ik zou dan in Marokko gaan wonen. Dat heb ik altijd al gewild, en waarom een broeder uit een land halen waar hij de Adhaan hoort 5 x per dag, waar hij zijn deen kan praktiseren naar een land laten komen waar meer fitna is, meer belemmeringen om zijn Deen te praktiseren.
Tenzij het een sjeik is en hij heel Veel Dawa wil verrichten :rolleyes:
Ghair Insch'Allah
Salaam Aleikom
elmoemien
27-01-2004, 12:31
Sjeik Hazelhoef is net gescheiden, iets voor Safoora?
01LaHbIbAh09
27-01-2004, 12:34
Origineel gepost door Moslimien
Salaam Lieve ogtie,
Alles is ElMektab, alhamdolillah. Allah (SWT) brengt de goeie bij de goeie en de slechte bij de slechte. Die kunnen overal vandaan komen. Marokko, Spanje, Nederland, Australia, etc. Allah (SWT) Weet het 't Best!
Aangezien het leren van de taal spoedig verloopt hier in Nederland moet dit geen probleem vormen om iemand die een goede moslim is af te wijzen. Het kan jou ElMektab zijn. Dus als mijn ElMektab uit AlMaghrib komt, dan komt hij uit AlMaghrib :) Zo moet je het eigenlijk bekijken.
Mha Salaama
Ben het helemaal met je mee eens!!! :goedzo:
Origineel gepost door aicha2003
Dat is wel zo eigenlijk, maar de taal is geen probleem die is zo te leren en hij kan zn studie hier afmaken als hij tenminste een studenet was en anders brengt het idd wat problemen mee.
Origineel gepost door Moslimien
Salaam Lieve ogtie,
Mha Salaama
Salaam meid ben het helemaal met je eens
Ik weet het echt niet......maar wanneer ik terugkom van de zomer ben je de eerste die het zal weten :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.