Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben 2 keer ontvoerd door...

Pagina's : [1] 2

gazim
25-01-2004, 15:23

Aliens ..wat ik nu ga vertellen is echt gebeurd het was een stille avond ..ik zat alleen thuis want mijn ouders waren op visite bij familieeh ik was aan het chatten toen er opeens een licht in mijn kamer verscheen ik schrok me de pleures en ik raakte in paniek daarna was flauwgevallen toen ik wakker werd lag ik in een soort van hoge stalen bed en ik zag allemaal plattehoofden die een grijze huidskleur hadden en een ronde hoofd en ze praatte niet ze hadden grote zwarte ogen ..daarna kom ik me niks meer herinneren ik werd wakker en lag midden in mijn kamer ..terwijl ik daarvoor aan de andere kant van de kamer achter de pc zat wie heeft dit ook meegemaakt ..ik weeet niet met wie ik hierover moet praten en ben nu inn de war en geschokeerd help

AlHoceima_Leila
25-01-2004, 15:24
:confused: :hihi:

gazim
25-01-2004, 15:27
ik ben ook een 100 % Al Hoceima aah leuke chikie ..heb ik niet een keer bij quemado gezien ..ik ben daar die ouwe strandwachter met rotte tanden

gazim
25-01-2004, 15:34
jij met je boedha ..je hebt zeker veel verstand hierover ..in dat geval kun je me helpen ..ik wil ook in hogere sferen komen zonder hulpmiddelen maar van die ontvoering is echt waar ..niemand wil me geloven .( ik ga kapot iwa namastre

Ole_Guapa
25-01-2004, 15:35

Die onbeantwoorde liefde gaat je niet in de koude kleren zitten.

AlHoceima_Leila
25-01-2004, 15:36
Origineel gepost door gazim ik ben ook een 100 % Al Hoceima aah leuke chikie ..heb ik niet een keer bij quemado gezien ..ik ben daar die ouwe strandwachter met rotte tanden hahahah :hihi: die al hoceima mensen zijn echt freaky en grappig :maf2:

grendel
25-01-2004, 15:44
Origineel gepost door gazim Aliens ..wat ik nu ga vertellen is echt gebeurd het was een stille avond ..ik zat alleen thuis want mijn ouders waren op visite bij familieeh ik was aan het chatten toen er opeens een licht in mijn kamer verscheen ik schrok me de pleures en ik raakte in paniek daarna was flauwgevallen toen ik wakker werd lag ik in een soort van hoge stalen bed en ik zag allemaal plattehoofden die een grijze huidskleur hadden en een ronde hoofd en ze praatte niet ze hadden grote zwarte ogen ..daarna kom ik me niks meer herinneren ik werd wakker en lag midden in mijn kamer ..terwijl ik daarvoor aan de andere kant van de kamer achter de pc zat wie heeft dit ook meegemaakt ..ik weeet niet met wie ik hierover moet praten en ben nu inn de war en geschokeerd help http://www.posterville.com/library/xiwant.jpg http://www.musicaecomputer.com/animated_gifs/x_files/x_files0003.gif :D :D :D

gazim
25-01-2004, 16:09
Is er nou echt niemand die mij kan helpen ik vraag het nog een keer pleeeaaaasee ik durf niet meer te slapen

gazim
25-01-2004, 16:20
Bij wie was jij in de leer als ik vragen mag?

Peej
25-01-2004, 16:21
Hadden die Aliens misschien blauwe pakken aan en blauwe petten op... En reden ze mischien in witte autootjes met oranje en blauwe strepen met blauwe bewegende *******ende lampjes op het dak?

Ole_Guapa
25-01-2004, 17:34
Ze zullen wel witte jassen hebben aangehad.

amina01
25-01-2004, 18:36
Origineel gepost door gazim Aliens ..wat ik nu ga vertellen is echt gebeurd het was een stille avond ..ik zat alleen thuis want mijn ouders waren op visite bij familieeh ik was aan het chatten toen er opeens een licht in mijn kamer verscheen ik schrok me de pleures en ik raakte in paniek daarna was flauwgevallen toen ik wakker werd lag ik in een soort van hoge stalen bed en ik zag allemaal plattehoofden die een grijze huidskleur hadden en een ronde hoofd en ze praatte niet ze hadden grote zwarte ogen ..daarna kom ik me niks meer herinneren ik werd wakker en lag midden in mijn kamer ..terwijl ik daarvoor aan de andere kant van de kamer achter de pc zat wie heeft dit ook meegemaakt ..ik weeet niet met wie ik hierover moet praten en ben nu inn de war en geschokeerd help E.T., phone home

gazim
25-01-2004, 19:22
Ik vraag me af hoe ji dat eigenlijk weet?????

Pagina's : [1] 2