Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik hou van haar ....

Pagina's : [1] 2 3

gazim
25-01-2004, 15:16

Maarja zij misschien niet van mij ik wil weten wie van jullie wel eens onbeantwoorde liefde hebben meegemaakt en hoe ze daaar mee zijn omgegaan

Ole_Guapa
25-01-2004, 15:21
Origineel gepost door gazim Maarja zij misschien niet van mij ik wil weten wie van jullie wel eens onbeantwoorde liefde hebben meegemaakt en hoe ze daaar mee zijn omgegaan :( Story of my life. Al geprobeerd om gedichten te schrijven? Dat is in zo'n geval namelijk nog het enige waar je goed voor bent.... Sterkte...

gazim
25-01-2004, 15:24
dabkjewel lieve schat voor je woorden ik ben hopeloos

marokkoANGEL
26-01-2004, 11:20
ik zit er nu ook mee en het is moeilijk ik ben bang dat hij niets voor mij voelt laat het eenbeetje voor beetje merken dan komt er inshallah wel iets

KING_ZITA
26-01-2004, 12:50

Zucht.... Ja, wel eens meegemaakt... Er zat niks anders op dan weg te kwijnen in mijn verdriet.... F.ucking hell.. Het is jaren geleden en ik ben nog steeds gefrustreerd. (Jaja... Eindelijk de reden waarom ik zo'n k.lootzak ben!) Zita.

ambition
26-01-2004, 13:09
Kan dat echt zo een impact hebben op een mens.

KING_ZITA
26-01-2004, 13:16
Ja, dat verbaast mij dus ook...

ffeiza
26-01-2004, 13:36
Is zeker erg Gazim:( Ik zou zeggen laat het haar weten probeer het haar uit te leggen anders blijf je er altijd meezitten en wordt het alleen maar erger. Dan krijg je meteen antwoord en weet je ook of het nog zin heeft. Succes jongen!!

Danielle2
26-01-2004, 13:47
Niks erger dan een gebroken hart. Heeft inderdaad enorm veel impact...

babyvanbelisma
26-01-2004, 14:04
Origineel gepost door KING_ZITA Zucht.... Ja, wel eens meegemaakt... Er zat niks anders op dan weg te kwijnen in mijn verdriet.... F.ucking hell.. Het is jaren geleden en ik ben nog steeds gefrustreerd. (Jaja... Eindelijk de reden waarom ik zo'n k.lootzak ben!) Zita. Ach, wees niet bang, er is vast wel iemand die het gebroken hart weer kan lijmen....en héél misschien zal je dan kunnen zeggen: ik haat niet iedereen, er is er ééntje die ik niet haat:D De ultieme uitdaging: het hart van Zita veroveren....:giechel:

KING_ZITA
26-01-2004, 14:17
Origineel gepost door babyvanbelisma Ach, wees niet bang, er is vast wel iemand die het gebroken hart weer kan lijmen....en héél misschien zal je dan kunnen zeggen: ik haat niet iedereen, er is er ééntje die ik niet haat:D De ultieme uitdaging: het hart van Zita veroveren....:giechel: Dat gebeurt niet meer... Ik ben veel te boos. Het was zo'n hemels mens... Alles aan haar was zalig... De sierlijkheid waarmee ze bewoog, haar honingzoete melodieuse stem... Om maar niet te beginnen over haar oogverblindende adembenemende verschijning. Alles aan haar was zalig.... Behalve haar notie van toeweiding. Nee, het gebeurt niet meer, daarvoor ben ik veel te boos. Nu niet, en over duizend jaar nog niet. Ze blijft mijn gedachten bezetten. Mansour.

Aimana
26-01-2004, 14:42
Liefde dat is als je elkaars handen kunt vast houden, in elkaars ogen kunt kijken en zeggen: ‘ik hou van je’ Dat is echt liefde. Liefde is elkaar door en door kennen. Liefde is pas als je daadwerkelijk weet van WIJ zijn er voor elkaar door dik en dun voor nu en altijd! Dat is liefde. Liefde kan niet ontstaan door alleen maar tot drie te tellen. Al is die persoon ook nog zo mooi en is diegene ook nog zo perfect. Je gaat pas van diegene echt houden als je weet dat diegene er ook echt is voor je. Anders is er geen echt liefde. Liefde is niet te beschrijven. Liefde, dat voel je en dat is niet alleen maar slecht kijken hoe die gene zo ver van je staat en je toch zo graag met die gene wil gaan. Dat is geen liefde. Dat is frustratie die op laat brengen in een je lichaam en die er moeilijk uitgaat en waardoor je helemaal door kapot gaat. Dat is verliefd en verliefd zijn bestaat niet! Verliefd zijn is onzin, als je er even niet mee zit dan keert dat tot gekkigheid!

KING_ZITA
26-01-2004, 15:00
Liefde is gefermenteerde kwalster, toxicum, excrement, braaksel en derrie. Ik haat iedereen!

Aimana
26-01-2004, 15:06
Origineel gepost door KING_ZITA Liefde is gefermenteerde kwalster, toxicum, excrement, braaksel en derrie. Ik haat iedereen! Neen, dat moet je niet zeggen dat je iedereen haat. Dat kan niet, iedereen haten. Liefde, daar moet je mee leren omgaan. Liefde is kwetsbaar. Maar liefde kan ook heel sterk zijn. Als echt weet dat je van elkaar houd, dan is liefde echt sterk. Van iemand houden dat gaat van zelf. Eerlijk, al had je nooit gedacht om van diegene te houden je gaat er versteld van staan als uiteindelijk toch van diegene ongelooflijk gaat houden. Als liefde echt wil komen dan staat het niemand meer in de weg. Liefde dat is toegeven!

RisLaine
26-01-2004, 16:02

Origineel gepost door KING_ZITA Liefde is gefermenteerde kwalster, toxicum, excrement, braaksel en derrie. Ik haat iedereen! Wordt Verliefd Op Een Aap. K GaranDeer Je Dat R Dan Geen TeleurStelling Zal PlaatsVinden. Tenzij Jullie Zullen Vechten, Om Wie De Banaan Krygt. :maf: :staart:

Pagina's : [1] 2 3