Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stelling...

Pagina's : [1] 2

BentFes
25-01-2004, 14:58

Vriendschap tussen een jongen en een meisje is alleen mogelijk via internet. Eens of oneens? Ma3a Salama :zwaai:

HalveWaarheid
25-01-2004, 15:00
Zelfs DAN zijn het een stelletje g.eilerds! :)

sneakynawal
25-01-2004, 15:01
Ohooooooo

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 15:01
Niet mee eens, ik heb een goede mannelijke vriend...en hij is niet g.eil HalveWaarheid! :D

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 15:04

Origineel gepost door coalitiegenot Eeens ik heb alle langer tijd een oogje op sneaky :Iluvu: Verliefd zijn duurt niet langer dang 1 seconde :D

missie_19
25-01-2004, 15:04
kan zeker een vriendschap tussen een meisje en jongen en niet alleen via het internet

HalveWaarheid
25-01-2004, 15:06
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN Niet mee eens, ik heb een goede mannelijke vriend...en hij is niet g.eil HalveWaarheid! :D Hij doet alsof! Maar ondertussen staat zijn onderbroek in vuur en vlam! :)

Anissa_bel
25-01-2004, 15:07
Niet mee eens... Ik ken marokaanse jongens die ik vroeger als vrienden had...(vriendenkring) maar eens je ouder wordt , vervaagt die vriendschapsband omdat ieder zijn eigen weg opgaat. We zien elkaar dan eens onverwachts en dat maakt het leuk...en dan slaan we even een babbeltje ...maar om werkelijk met een vriend af te spreken en wat te gaan doen.....zou heel moeilijk gaan....de band is niet meer zo vast. Like I said...als je jong bent, valt dat best mee en moet het kunnen maar eens je de 20 behaalt heeft een iedere meestal een weg ingenomen. ;)

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 15:12
Origineel gepost door coalitiegenot klopt ik ben ook niet verliefd jij halfbloedje :o Neej neej..je bent niej verliefd? :rolleyes: :o

Anissa_bel
25-01-2004, 15:13
Te veel illusies Je doet me echt lachen...je reacties zijn echt nul! :hihi: Werk er meer aan...:idee: ps....voor coalitiegenot bestemd !

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 15:13
Origineel gepost door HalveWaarheid Hij doet alsof! Maar ondertussen staat zijn onderbroek in vuur en vlam! :) Haha..niet iedereen is zoals jij :rolleyes: :D :eek: :zwaai:

praatjes
25-01-2004, 15:24
Origineel gepost door mokaltum vriendschap tussen een jongen en een meisje kan wel in het dagelijkse leven warda Haha :) nee kan niet, moet dan een softerige jongen zijn. Waarvan dat meisje die jongen als eentje als haar zit. Als een jongen bevriend raakt met een meisje dan is hij ook een meisje :D

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 15:26
Origineel gepost door praatjes Haha :) nee kan niet, moet dan een softerige jongen zijn. Waarvan dat meisje die jongen als eentje als haar zit. Als een jongen bevriend raakt met een meisje dan is hij ook een meisje :D Jij doet nu wel stoer hierso..maar wedde dat jij ook gewoon bevriend bent met een meisje? :rolleyes:

praatjes
25-01-2004, 15:35
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN Jij doet nu wel stoer hierso..maar wedde dat jij ook gewoon bevriend bent met een meisje? :rolleyes: Ik neem alleen vriendschap met een meisje als zij voetballen kan en als zij mijn kan helpen wanneer ik ruzie heb. Maar dat zal wel niet ik zie al voor me hoe zij gillend wegrennen. Maar er is altijd wel iets hoe een meisje voor mijn kan betekennen, ze zal iets van haar weggeven :Iluvu:

Noer3inetie
25-01-2004, 15:41

niet mee eens...... Vriendschap tussen een marokkaanse jongen en meisje is mogelijk alleen je moet weten waar je grenzen liggen...... alleen ieder persoon verstaat weer iets anders onder vriendschap...Dus over welk soort vriendschap hebben we het hier????

Pagina's : [1] 2