Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar hebben jullie het over in relaties?

Pagina's : [1] 2

LZN
25-01-2004, 14:04

waar praten jullie over tijdens relaties? waar gaan al die mooie gespreken toch over? :D.

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 14:07
Haha :lol: Je leeft nog :melig:

HalveWaarheid
25-01-2004, 14:09
Origineel gepost door coalitiegenot waar praten jullie over tijdens relaties? waar gaan al die mooie gespreken toch over? :D Ik vraag me ook altijd af wat ze allemaal tegen me zeggen...! Ik heb dan maar 1 gedachte in me hoofd...sex...sex...sex...! Dus gewoon laten praten en af en toe knikken of met je hoofd schudden...en wachten tot het sextijd is! :D

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 14:11
:lol: dat denk jij misschien wel, maar niej in alle relaties gaat ht zo HalveWaarheid:D

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 14:17

Origineel gepost door coalitiegenot ben je zo blij dat ik nog leef shieeeeeeeet waar heb jij het over met je halfbloedje :D Tuurlijk ben ik blij dat je nog leeft, zo kunne we allemaal nog lang genieten van jouw domme topic's :D Waar ik het over heb met mijn halfbloedje? We hebbe nix met elkaar hoor! :o Ik ben alleen verliefd op hem :Iluvu: Maar jah, als ik gewoon met hem praat, dang hebbe we ht over de Islam, school, en nog meer..maar niet over vieze dinge :)

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 14:20
Origineel gepost door coalitiegenot De ISLAM yek, dat hoor wel vaker wat wwet die halfbloedje van de islam volgens jou?!! Neej egt, hij weet veel over de Islam hoor!! :) En wat nou dat hoor ik vaker..je kent mij niet eens..dus ga niej vooroordele over mij jah shieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet man :kwaad:

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 14:27
Origineel gepost door coalitiegenot nee serieus, was geen vooroordeel jij kip zonder kop!! :kwaad: ik hoor dat vaker islam. ik sta ook altijd verbaasd dat er van die chicks zijn die er bij lopen als chicks maar de islam gewoon buiten gewoon belangrijk vinden!! :confused: Jij dombo :D Jah okay..maar dat zijn hun zaken hoe zij erbij wille lopen..Allah alleen beoordeelt hen wel..maar ik ben geen chick en ik loop niet als een chick erbij :o

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 14:35
Origineel gepost door coalitiegenot ow vertel hoe loop jij erbij? dat vraag ik me ineens af :rolleyes: Gewoon, ik loop niet als een sletje erbij :cool:

maroc_misty
25-01-2004, 14:41
Origineel gepost door HalveWaarheid Ik vraag me ook altijd af wat ze allemaal tegen me zeggen...! Ik heb dan maar 1 gedachte in me hoofd...sex...sex...sex...! Dus gewoon laten praten en af en toe knikken of met je hoofd schudden...en wachten tot het sextijd is! :D :jammer: Draait jou relatie alleen daarom dan? :confused:

LellaOuarda
25-01-2004, 14:41
ik weet het niet heb nooit relatie gehad :zwaai:

Lampjuh
25-01-2004, 14:45
De woorden zijn verboden die zitten in de weg, blikken maken de eerste stap, gebaren maken het af.

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 14:46
Origineel gepost door coalitiegenot maar ja je loopt wel schaar erbij rond want je wilt namelijk wel kans maken op die halfbloedje toch :rolleyes: Ik ga egt geen moeite doen om een kans te make bij die jonge hoor..en vooral niet schaar erbij rond lope :kwaad: Want..als hij me niet wilt..pech voor hem..er zijn zat jongens die mij wel willen :ego: :o Maar ik wil ze niej :D Ik ben een nette Marokkaanse dame :)

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 14:48
En trouwens..die halfbloedje :Iluvu: en ik zijn vriende:o

HalveWaarheid
25-01-2004, 14:52
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN Ik ga egt geen moeite doen om een kans te make bij die jonge hoor..en vooral niet schaar erbij rond lope :kwaad: Want..als hij me niet wilt..pech voor hem..er zijn zat jongens die mij wel willen :ego: :o Maar ik wil ze niej :D Ik ben een nette Marokkaanse dame :) Ik ben ook een nette marokkaanse jongen! :stout: :D

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 14:55

Origineel gepost door coalitiegenot Ik ben een nette Marokkaanse dame, dat is wat je wilt dat anderen over je denken of ik dat ook denk is een ander verhaal!! maar waaarom nog verliefd op hem als je weet dat het je niks kan schelen als die je niet wilt.. ik zeg toch verliefd zijn duurt niet langer dan 1 seconde jij was het niet mee eens :rolleyes: Hoe jij en anderen over mij denken, boeit mij niet.. :) Het gaat mij om hoe Allah(swt) over mij denkt.. Maar ik wil hem graag voor mezelf, maar jah Inscha Allah als hij en ik voor elkaar bestemd zijn, komt alles wel goed als Allah (swt) dat wilt :o

Pagina's : [1] 2