Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is er met de meiden????

Pagina's : [1] 2

Jassientje
25-01-2004, 12:45

Zeg jongens...luister....jullie openen hier allemaal topics van meisjes dit....meisjes zijn hoerig.....meisjes dat......meisjes hebben geen respect.....Maar vergeet niet...Jullie hebben ook iets met 1 van deze meisjes.... In plaats van hun af te katten kun je voor ze opkomen...Stoer doen op Marokko.nl is nietss........Kom gewoon op voor je eigen mening..daar heeft iedereen toch recht op.... En let niet alleen op andere maar hou ook een beetje het oog in het zeil op je eigen zusje...nichtje......want ondertussen heeft zij een slechte naam in de buurt waar jullie wonene..... Ik wil maar zeggen stop met op anderen letten als je niet eens weet wat je eigen familielid allemaal doet.....Want zo iemand ken ik namalijk ook..... :o

missie_19
25-01-2004, 12:47
helemaal mee eens van alle kant word er wat geroepen en nu worden wij marokkaanse meiden allemaal hoertjes genoemd

onverwijderbaar
25-01-2004, 12:50
Origineel gepost door Jassientje Zeg jongens...luister....jullie openen hier allemaal topics van meisjes dit....meisjes zijn hoerig.....meisjes dat......meisjes hebben geen respect.....Maar vergeet niet...Jullie hebben ook iets met 1 van deze meisjes.... In plaats van hun af te katten kun je voor ze opkomen...Stoer doen op Marokko.nl is nietss........Kom gewoon op voor je eigen mening..daar heeft iedereen toch recht op.... En let niet alleen op andere maar hou ook een beetje het oog in het zeil op je eigen zusje...nichtje......want ondertussen heeft zij een slechte naam in de buurt waar jullie wonene..... Ik wil maar zeggen stop met op anderen letten als je niet eens weet wat je eigen familielid allemaal doet.....Want zo iemand ken ik namalijk ook..... :o juist!! en wat helemaal niet vergeten mag worden door de mensen die het hebben gemunt op dames!! vergeet vooral niet dat je zus een dame is en je moeder ook een dame is waarschijnlijk zal je ook inshalah nog een dochter krijgen die behoort dus ook tot de dame's!! maar nee joh mijn zus, moeder en dochter zijn hele goede dames en de rest niet is dit de denkwijze van een wijze die denk kennis te hebben van het onzichtbare!! LA Howla Wala Kowata Ila Billah Tip!! veeg eerst je eigen straatje schoon!!! en volg de sporen van je eigen stamboom!!!

HappyGurl
25-01-2004, 12:52
Origineel gepost door onverwijderbaar juist!! en wat helemaal niet vergeten mag worden door de mensen die het hebben gemunt op dames!! vergeet vooral niet dat je zus een dame is en je moeder ook een dame is waarschijnlijk zal je ook inshalah nog een dochter krijgen die behoort dus ook tot de dame's!! maar nee joh mijn zus, moeder en dochter zijn hele goede dames en de rest niet is dit de denkwijze van een wijze die denk kennis te hebben van het onzichtbare!! LA Howla Wala Kowata Ila Billah Tip!! veeg eerst je eigen straatje schoon!!! en volg de sporen van je eigen stamboom!!! Helemaal mee eens... :goedzo: :zwaai:

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 12:53

Origineel gepost door onverwijderbaar juist!! en wat helemaal niet vergeten mag worden door de mensen die het hebben gemunt op dames!! vergeet vooral niet dat je zus een dame is en je moeder ook een dame is waarschijnlijk zal je ook inshalah nog een dochter krijgen die behoort dus ook tot de dame's!! maar nee joh mijn zus, moeder en dochter zijn hele goede dames en de rest niet is dit de denkwijze van een wijze die denk kennis te hebben van het onzichtbare!! LA Howla Wala Kowata Ila Billah Tip!! veeg eerst je eigen straatje schoon!!! en volg de sporen van je eigen stamboom!!! :goedzo:

jawhara1
25-01-2004, 12:57
:hoedaf: :goedzo:

Lady_moi
25-01-2004, 12:58
Juist! :goedzo: Origineel gepost door onverwijderbaar juist!! en wat helemaal niet vergeten mag worden door de mensen die het hebben gemunt op dames!! vergeet vooral niet dat je zus een dame is en je moeder ook een dame is waarschijnlijk zal je ook inshalah nog een dochter krijgen die behoort dus ook tot de dame's!! maar nee joh mijn zus, moeder en dochter zijn hele goede dames en de rest niet is dit de denkwijze van een wijze die denk kennis te hebben van het onzichtbare!! LA Howla Wala Kowata Ila Billah Tip!! veeg eerst je eigen straatje schoon!!! en volg de sporen van je eigen stamboom!!!

Echie
25-01-2004, 13:41
tsjakka!!!! that's the spirit!!!!!! :haha:

zina_sohela
25-01-2004, 13:44
Origineel gepost door Jassientje Zeg jongens...luister....jullie openen hier allemaal topics van meisjes dit....meisjes zijn hoerig.....meisjes dat......meisjes hebben geen respect.....Maar vergeet niet...Jullie hebben ook iets met 1 van deze meisjes.... In plaats van hun af te katten kun je voor ze opkomen...Stoer doen op Marokko.nl is nietss........Kom gewoon op voor je eigen mening..daar heeft iedereen toch recht op.... En let niet alleen op andere maar hou ook een beetje het oog in het zeil op je eigen zusje...nichtje......want ondertussen heeft zij een slechte naam in de buurt waar jullie wonene..... Ik wil maar zeggen stop met op anderen letten als je niet eens weet wat je eigen familielid allemaal doet.....Want zo iemand ken ik namalijk ook..... :o ooeehhh I LIKE YOU BOYYYY

Jassientje
26-01-2004, 19:16
Ewa ja iemand moet het word toch ooit doen...

meknessia86
26-01-2004, 22:06
zozozozozozzo ik wist niet dat er hier op marokko.nl ook nog wel intelligente jongens zijn. En niet van die gasten die alle dames over 1 kam scheren en ze naar beneden halen

LaLa_SoFiA
26-01-2004, 22:24
Origineel gepost door meknessia86 zozozozozozzo ik wist niet dat er hier op marokko.nl ook nog wel intelligente jongens zijn. En niet van die gasten die alle dames over 1 kam scheren en ze naar beneden halen hahahaha nee wist ook niet dat ze bestonden!!! Maar blijkbaar wel :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

misSanae
26-01-2004, 22:36
Hehe eindelijk iemand die wat goeds zegt...niet dat ik me aangesproken voelde door die domme topics maar toch leuk...:D Ik vind ook dat Iedereengewoon op zichzelf moet letten en niet zo veel moet oordelen over andere mensen. En als mensen dat toch doen, niks van aantrekken, het is niet belangrijk wat andere denken, het gaat erom dat Allah(swt) uiteindelijk over ons beoordeelt. Dus weet wat je doet.......;)

lela_Hanan
26-01-2004, 22:53
Ya Go Boy!!! Je hebt helemaal gelijk.... :) Niet dat alle meiden en jongens heilig zijn maare....youre words are treu!!! Dus jongens... eerst denken voordat je iets zegt!!!

Jassientje
30-01-2004, 20:31

Origineel gepost door meknessia86 zozozozozozzo ik wist niet dat er hier op marokko.nl ook nog wel intelligente jongens zijn. En niet van die gasten die alle dames over 1 kam scheren en ze naar beneden halen Iedereen is toch gelijk waarom heeft niemand dan respect voor elkaar :confused:

Pagina's : [1] 2