Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meestal zijn het de lelijke marokkaanse jongens die klagen dat we met negers gaan!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
25-01-2004, 12:10

Terwijl je de mooie jongens daar nooit over hoort, maar hoe kan dat dan??.

mocro_chicaaa
25-01-2004, 12:12
mooie jongens hebben nog een leven

Anissa_bel
25-01-2004, 12:19
Ow ow ow.....vergis jullie niet meiden! Een gouden raad....het wil niet zeggen dat een jongen er goed uitziet (knap) , lolt etc.....dat ze het denja heinja vinden om met een neger om te gaan ?! No way... Totaal niet.....van zo n jongens moet je juist oppassen, die denken het tegenovergestelde van wat ze zeggen ;) :zwaai:

tazaghiniagirl
25-01-2004, 12:28
wie is WE...............scheer niet iedereen over 1 kam dat we met negers omgaan.......:jammer:...

Jassientje
25-01-2004, 12:33

De mooie jonmgens boeit het niet wat je doet....die hebbe een eigen leventje en laten iedereen zijn eigen gang gaan en gelijk hebben ze nog ook want waarom zouden wij (jongens) op jullie (meisjes) gaan letten met wie jullie omgaan enzo...er zijn ook lelijke jongens die dat NIET interesseerd....dus ja....En wat d meiden van tegenwoordig doen moeten ze zelf weten maar als een jongen een meisjes beschermd dan doet ie dat meestal omdat ie weet hoe ie neger in elkaar zit..somige willen je gewoon gebruiken vergis je niet...Marokkaanse jongens kunnen als doel ook hebben je te beschermen......

nasira22
25-01-2004, 13:01
nadiaazinaatje,wil je me niet zo messelijk maken anders overkomt je straks nog wat(loot at me avatar)

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 13:08
Ik ga niej met negers..dus zeg ajb geen we..

NOURD1N
25-01-2004, 13:13
t zijn gewoon h0eren die dat doen klaar geen zelf respect klaar vies tvoe bah en oh ja kben lelijk ja ik lijk op je vader :rolleyes:

Hadria
25-01-2004, 13:26
Origineel gepost door nadia_zinaatje Terwijl je de mooie jongens daar nooit over hoort, maar hoe kan dat dan?? Het zijn altijd die goedkope wijven die met negers omgaan. :rolleyes: Je, mag 2 x raden bij wie jij hoort. Die dure dames gaan met hun eigen soort om. :rolleyes:

3afrieta
25-01-2004, 13:34
Origineel gepost door Hadria Het zijn altijd die goedkope wijven die met negers omgaan. :rolleyes: Je, mag 2 x raden bij wie jij hoort. Die dure dames gaan met hun eigen soort om. :rolleyes: :lol: :lol: :lol: WALLAH JE HEBT GELIJK :D

Jamal_fes
25-01-2004, 13:48
TEZZZZZ ALYK,als iemand dus tegen jou gaat zeggen van jah,waarom ga je met neger ofz,dat haat ie jou ofz???ik denk het niet,dan wil ie juist alleen het best voor jou ah...!!! Ewa zaema alle ie mooie jongens vinden het niet erg.echt niet,niet eens 10% van ze.er zijn veel mooie jongens ie graag de beste voor jullie(meisjes)willen,dus ie vinden het ook niet goed als jullie met negers om gaan of niet goed bezig zijn met iets.!!! EWA WAT MOET IK VERDER ZEGGEN,IS NIET BLANGRIJK,MAAR WE HEBBEN NIKS TE ZEGGEN,ALLAH BEPAALD WIE GOED OF FOUT ZIT!!! DUS DENK NIET AAN DEZE MENSEN,ZIJ KUNNEN JOU NIET STRAFFEN,EN MOGEN OOK NIET! EWA ALLAH YAHDI MAGALK, MAEA ASSALAMA

LellaOuarda
25-01-2004, 14:38
:confused: De marokkaanse jongens willen het beste voor je alleen het komt soms anders over :zwaai:

Anissa_bel
25-01-2004, 14:47
Origineel gepost door coalitiegenot dit moet je mij ook maar eens uitleggen "die denken het tegenovergestelde van wat ze zeggen ;) " Shieeeeeeeeeeet iemand moet toch klagen :D :o jongens zijn rare wezens.........daar komt het op neer. Het wil niet zeggen, dat hij er erg modern & fashionable bijloopt dat hij ook zo is qua gedachte! Schijn bedriegt! Geen enkel jongen zou dit apprecieren .... :rolleyes: hij zou denken: Waarom meisje ?! 3leich een neger?!...

Anissa_bel
25-01-2004, 14:54
Yeah right!!! :melig:

CYDAL
25-01-2004, 15:17

Sommige meiden denken dat de marokkaanse jongens het erg zullen vinden maar helaas moet ik je dan telleurstelen, want mensen hebben wel wat beters te doen dan zich daarom druk te maken! heb wel wat beters te doen dan me daaraan te storen zoals school,werk, je eigen familie, etc etc kortom geen tijd voor zulke dingentjes ;)

Pagina's : [1] 2 3