Bekijk originele versie : Kinderdagverblijf..!
baghdadi_17
17-08-2008, 21:08
Damens en heren die mij kunnen helpen graag ff melden hier sjow.!
Ik wil graag in een kinderdagverblijf werken, heb er eindelijk een gevonden die medewerkers zoekt. Ik heb een sollisitatie formulier gekregen en moet ook wat vullen bij motivatie..
Wat kan ik het best vullen, hebben jullie wat voor mij :o
baghdadi_17
17-08-2008, 21:27
Upp..
baghdadi_17
17-08-2008, 21:36
baghdadi_17
17-08-2008, 22:10
Up
baghdadi_17
17-08-2008, 22:11
Uppp
baghdadi_17
17-08-2008, 22:29
Up
mtiouia1988
18-08-2008, 11:18
In elk geval dat je van kinderen houd..
Um_Abdelkhaleeq
18-08-2008, 20:45
Assalaamou Alaykoum,
Ik vroeg me af of je met een diploma onderwijsassistente ook in een kinderdagverblijf kunt werken?
Ps: heel veel succes met je sollicitatie.
baghdadi_17
18-08-2008, 20:48
Ja dat kan zeker en je verdient beter. Ben zelf ook bezig met die opleiding:)
Mag ik vragen in welke stad je de opleiding hebt gedaan..?
Um_Abdelkhaleeq
18-08-2008, 21:00
Het is een tweejarig opleiding maar ik loop achter. Ik hoop Insha Allaah rond december/januarie klaar te zijn. Ik volg mijn opleiding in Amsterdam.
Ik ben dus eigenlijk bijna klaar Insha Allaah maar ik wil niet verder studeren. Ik ben nu beetje aan het rondkijken voor een baantje ..
En jij?
nlmoslima85
18-08-2008, 21:03
ik heb die diploma al.maar ga nu iets anders doen..!
Zeg gewoon dat je het leuk vind om de sociale ontwikkeling te volgen van het kind,en dat je elk kind wilt helpen bij het stimuleren van de ontwikkeling.En respect hebt voor elk kind,en begrip toont voor elk individu..en elk kind vrij laat in zijn doen en laten..
baghdadi_17
18-08-2008, 21:12
Het is een tweejarig opleiding maar ik loop achter. Ik hoop Insha Allaah rond december/januarie klaar te zijn. Ik volg mijn opleiding in Amsterdam.
Ik ben dus eigenlijk bijna klaar Insha Allaah maar ik wil niet verder studeren. Ik ben nu beetje aan het rondkijken voor een baantje ..
En jij?
Ik heb nog een jaartje te gaan inschallah. Volg hem ook in amsterdam bij de boelelaan.. Werken jullie ook met natuurlijk leren..? Dan zouden we elkaar eventueel kunnen helpen :nerd:
baghdadi_17
18-08-2008, 21:13
ik heb die diploma al.maar ga nu iets anders doen..!
Zeg gewoon dat je het leuk vind om de sociale ontwikkeling te volgen van het kind,en dat je elk kind wilt helpen bij het stimuleren van de ontwikkeling.En respect hebt voor elk kind,en begrip toont voor elk individu..en elk kind vrij laat in zijn doen en laten..
Bedankt voor je hulp meid. Heb ik veel aan:kus:
Um_Abdelkhaleeq
18-08-2008, 21:49
@Baghdadi17 (ik kan geen berichten citeren dus dan maar even zo.)
Natuurlijk leren? Heb ik nooit van gehoord, wat houdt dat precies in?
Ik volg hem in Noord, bij Ndsm terrein. De school bestaat niet zolang, toen ik begon was ik één van de eerste leerlingen. Dus wij waren zeg maar de ''proefkonijnen'', ik denk dat het bij ons allemaal veel anders gaat. Heel ingewikkeld eigenlijk maar dat maakt niet uit, ben Insha Allaah bijna klaar ahaha.
Neem je die kinderdagverblijf dan als bijbaantje?
baghdadi_17
18-08-2008, 22:05
@Baghdadi17 (ik kan geen berichten citeren dus dan maar even zo.)
Natuurlijk leren? Heb ik nooit van gehoord, wat houdt dat precies in?
Ik volg hem in Noord, bij Ndsm terrein. De school bestaat niet zolang, toen ik begon was ik één van de eerste leerlingen. Dus wij waren zeg maar de ''proefkonijnen'', ik denk dat het bij ons allemaal veel anders gaat. Heel ingewikkeld eigenlijk maar dat maakt niet uit, ben Insha Allaah bijna klaar ahaha.
Neem je die kinderdagverblijf dan als bijbaantje?
Ow oke :) Nu neem ik het als bijbaantje ja, en misschien als ik gediplomeerd ben dat ik er kan blijven werken..You never know..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.