Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de getrouwde (sex hebbdende) mannen/vrouwen

Pagina's : [1] 2 3

Officeel88
17-08-2008, 19:35

Hoelaang duurt het ongeveer bij jou voordat je klaar komt ? (Bij sex en mastrubatie)

Officeel88
17-08-2008, 19:40
Waarom wil jij dat weten als ik mag vragen? Ben je zelf ook getrouwd? :o Ja, ik ben inderdaad getrouwd sinds kort. Ben nieuwsgierig. :D

chi
17-08-2008, 20:02
Hangt van de persoon, sfeer en omgeving af.

ilias77
17-08-2008, 22:43
half uur

mocro-lady
18-08-2008, 09:15

ligt er natuurlijk aan als hij elke keer espres stopt terwijl hij weet dat ik bijna kom (mr ja hij wil het dan uitstelln) ja dan duurt het wat langer. mr als hij doorgaat waar die mee besig is dan 3 minuten ik weet niet presies. en hij ook heel snel mr dit geld alleen voor eerste keer 2e keer duurt iets langer. je kan seld eigenlijk bealen hoelang je het uitsteld

CHALLANGE
18-08-2008, 11:09
Gefeliciflapsteerd:D Vind je vrouwtje het niet erg dat je dit soort vragen aan andere vrouwen stelt? Ben nieuwsgierig. Antwoord op je vraag: ben niet getrouwd en doe niet aan seks, ik ben heel onschuldig en zoet enzo.:engel: Was dat een citaat uit de fabeltjeskrant..? :hihi:

hannan_250
18-08-2008, 11:15
Was dat een citaat uit de fabeltjeskrant..? :hihi: :giechel:

Youssefi
18-08-2008, 12:02
Mocro-lady Leuk Geprobeerd Maar Gezien Je Taal Die Je Hier Neerzet Blijkt Dat Je Al Door De Mand Gevallen Bent,als Jij Getrouwd Bent Eet Ik Mijn Schoen Op Tijdens De Ramadan Je Hebt Nog Nooit Een ....... Gezien Houd Dan Ook Wijselijk/verstandig Je Mond Dicht Waar Je Geen Weet Van Hebt.

mocro-lady
18-08-2008, 12:45
Mocro-lady Leuk Geprobeerd Maar Gezien Je Taal Die Je Hier Neerzet Blijkt Dat Je Al Door De Mand Gevallen Bent,als Jij Getrouwd Bent Eet Ik Mijn Schoen Op Tijdens De Ramadan Je Hebt Nog Nooit Een ....... Gezien Houd Dan Ook Wijselijk/verstandig Je Mond Dicht Waar Je Geen Weet Van Hebt. hahahhah grappig :o ik wil op allah s.w.t. zweren mr ik doe het tog niet. neej effe serieus wollah ik ben getrouwd mr nog niet so lang hoor ik ben nu 9 maanden getrouwd en ik heb het so geproberd uit te leggen en so ervaar ik het. het ging er tog om hoe snel je klaarkomt?

vrouwtjuh81
18-08-2008, 13:08
hahahhah grappig :o ik wil op allah s.w.t. zweren mr ik doe het tog niet. neej effe serieus wollah ik ben getrouwd mr nog niet so lang hoor ik ben nu 9 maanden getrouwd en ik heb het so geproberd uit te leggen en so ervaar ik het. het ging er tog om hoe snel je klaarkomt? :jammer: vind ik echt,dat je Allah gebruikt op jouw smerig verhaal.

Chatbezem
18-08-2008, 14:02
als ik zin heb kan ik het heel lang volhouden en meerde keren op verschillen manieren klaarkomen! heb ik geen zin dan ben ik in 5 min klaar (en klaargekomen) sex zonder klaarkomen bestaat niet bij mij... man klaarkomen ik ook klaarkomen eerder ga je niet slapen makkelijk zat....

Chatbezem
18-08-2008, 14:03
:hihi: Mocro-lady Leuk Geprobeerd Maar Gezien Je Taal Die Je Hier Neerzet Blijkt Dat Je Al Door De Mand Gevallen Bent,als Jij Getrouwd Bent Eet Ik Mijn Schoen Op Tijdens De Ramadan Je Hebt Nog Nooit Een ....... Gezien Houd Dan Ook Wijselijk/verstandig Je Mond Dicht Waar Je Geen Weet Van Hebt. HAHAAHAH dat zal zwaar vallen die schoen op een nuchtere maag!

mocro-lady
18-08-2008, 14:42
:hihi: HAHAAHAH dat zal zwaar vallen die schoen op een nuchtere maag! hahhaha ja excht he

mocro-lady
18-08-2008, 14:43
:jammer: vind ik echt,dat je Allah gebruikt op jouw smerig verhaal. hoe bedoel je smerig ik typ tog niks verkeerd er is hier een vraag gesteld en ik antwoord erop ik ben tog niet in details getreden ofso:rolleyes:

Chatbezem
18-08-2008, 14:48

hoe bedoel je smerig ik typ tog niks verkeerd er is hier een vraag gesteld en ik antwoord erop ik ben tog niet in details getreden ofso:rolleyes: Moet je niet op reageren! :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3