Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom maken Marokkaanse jongens zich zo druk.

Pagina's : [1] 2

Eastboy
24-01-2004, 21:28

Ik begrijp jullie niet wil een Marokkaanse met een neger gaan wens er succes.Waarom zou jij je druk maken Marokkaanse jongens zijn heel gewild bij Marokkaanse,Egyptische,Nederlandse en nog veel meer.Wil het dan nog niet lukken de ware te vinden dan heb je vast nog een leuke nichtje met groene ogen uit het platteland.Een keer met er door de Kalverstraat en ze ziet er uit als een Saudische prinses. :zwaai:

aminaatjuh
24-01-2004, 21:30
haha ewa beasty boy, ik geef je gelijk! en zowiezo weet je niet wat mektab voor je is! (schrikt me af en toe af)

Lady_moi
24-01-2004, 21:32
En Nie Te Vergeten De Algerijnsen, Tunesiëns, .. :stout:

ik_oke_is
24-01-2004, 21:32
Origineel gepost door aminaatjuh haha ewa beasty boy, ik geef je gelijk! en zowiezo weet je niet wat mektab voor je is! (schrikt me af en toe af) ahja schrikt jou af a heks ik geloof U niet !! waarom doet iedereen achter de pc zo heilig :hihi: :maf3:

Eastboy
24-01-2004, 21:34

Origineel gepost door aminaatjuh haha ewa beasty boy, ik geef je gelijk! en zowiezo weet je niet wat mektab voor je is! (schrikt me af en toe af) Mij ook maar ik ga mezelf geen koppijn geven als het ook makelijk kan. Of zie ik het verkeerd waarom moeilijk doen als het makelijk kan. Je kan liever van het leven genieten. :zwaai:

aminaatjuh
24-01-2004, 21:34
Origineel gepost door ik_oke_is ahja schrikt jou af a heks ik geloof U niet !! waarom doet iedereen achter de pc zo heilig :hihi: :maf3: heilig! ik zeg alleen dat je niet weet wat bestemd is voor je, dat betekent niet dat ik heilig ben!? en dan heb ik ook niet gezegd! jeetje wat ben jij snel geprikkeld zeg. slechte ervaringen of zo!

ik_oke_is
24-01-2004, 21:39
Origineel gepost door aminaatjuh heilig! ik zeg alleen dat je niet weet wat bestemd is voor je, dat betekent niet dat ik heilig ben!? en dan heb ik ook niet gezegd! jeetje wat ben jij snel geprikkeld zeg. slechte ervaringen of zo! owke dan :kwaad: :maf2:

Chyhaan
24-01-2004, 21:41
Origineel gepost door Eastboy Ik begrijp jullie niet wil een Marokkaanse met een neger gaan wens er succes.Waarom zou jij je druk maken Marokkaanse jongens zijn heel gewild bij Marokkaanse,Egyptische,Nederlandse en nog veel meer.Wil het dan nog niet lukken de ware te vinden dan heb je vast nog een leuke nichtje met groene ogen uit het platteland.Een keer met er door de Kalverstraat en ze ziet er uit als een Saudische prinses. :zwaai: :giechel: Jaloerse sukkel

ik_oke_is
24-01-2004, 21:43
Origineel gepost door Chyhaan :giechel: Jaloerse sukkel ???? jij bent toch een echte heks hé onvoorstelbaar , maar + bij jouw is; ge komt er verdomme eerlijk voor uit :maf2:

BentFes
24-01-2004, 21:49
Origineel gepost door Eastboy Mij ook maar ik ga mezelf geen koppijn geven als het ook makelijk kan. Of zie ik het verkeerd waarom moeilijk doen als het makelijk kan. Je kan liever van het leven genieten. :zwaai: :giechel: Natuurlijk kan het makkelijker met een K minder. :hihi: Grapje :D

Chyhaan
24-01-2004, 21:56
Origineel gepost door ik_oke_is ???? jij bent toch een echte heks hé onvoorstelbaar , maar + bij jouw is; ge komt er verdomme eerlijk voor uit :maf2: I love you

Chatefemqemamu
24-01-2004, 21:57
shiiieeeeeet wat is dit weer s fakking not interessting!

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 00:20
So Chatefemqemamu Wat is er met jou? :confused:

sneakynawal
25-01-2004, 01:32
Origineel gepost door Eastboy Marokkaanse jongens zijn heel gewild bij Marokkaanse,Egyptische,Nederlandse en nog veel meer. Staat dit allemaal in een boek? Weer een bevestiging van het feit dat jullie het hoog in jullie bol hebben :rolleyes:...stelletje ratten!

misstomaatje
25-01-2004, 10:49

Origineel gepost door Eastboy Ik begrijp jullie niet wil een Marokkaanse met een neger gaan wens er succes.Waarom zou jij je druk maken Marokkaanse jongens zijn heel gewild bij Marokkaanse,Egyptische,Nederlandse en nog veel meer.Wil het dan nog niet lukken de ware te vinden dan heb je vast nog een leuke nichtje met groene ogen uit het platteland.Een keer met er door de Kalverstraat en ze ziet er uit als een Saudische prinses. :zwaai: :D

Pagina's : [1] 2