Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Firefox??

miss_anonymous
17-08-2008, 15:30

Beste mensen, Het is mij aangeraden om firefox te downloaden, omdat het veel sneller is dan internet explorer. Maar weet iemand of het veiliger is? En zijn er ook nadelen aan firefox? Grtz.

hindustaan
17-08-2008, 19:01
Beste mensen, Het is mij aangeraden om firefox te downloaden, omdat het veel sneller is dan internet explorer. Maar weet iemand of het veiliger is? En zijn er ook nadelen aan firefox? Grtz. Firefox is veel minder spyware gevoelig..en dus veiliger... omdat het overgrote deel van alle troep die je browser verpest gericht is op Internet Explorer. Verder werkt Firefox ook beter om filmpjes mee te streamen, en is het een open-source programma...dit betekend dat iedereen eraan kan werken om het te verbeteren...dat is bij Internet Explorer niet zo.. Het werkt idd iets sneller ja....en Opera is ook een goeie browser... Hoop je bij deze geholpen te hebben :)

miss_anonymous
17-08-2008, 21:37
Firefox is veel minder spyware gevoelig..en dus veiliger... omdat het overgrote deel van alle troep die je browser verpest gericht is op Internet Explorer. Verder werkt Firefox ook beter om filmpjes mee te streamen, en is het een open-source programma...dit betekend dat iedereen eraan kan werken om het te verbeteren...dat is bij Internet Explorer niet zo.. Het werkt idd iets sneller ja....en Opera is ook een goeie browser... Hoop je bij deze geholpen te hebben :) Shoekran voor je info:)

Miss_Koeziina_
18-08-2008, 10:59
ik gebruik hem ook al 2 3 jaar.. en ben er tevreden mee zo tevreden dat ik explore nooit meer gebruik en het klopt idd wat hindustaan zegt.. er zit al een firewall in de firefox die spyware en virusse tegen houdt.. maar dat zegt nie gelijk dat je zelf geen virus en firwall programma moet hebben.. hij is idd veel sneller en beter.. plus je kunt je eigen stijl en opties allemaal aanpassen..

princeislam
18-08-2008, 12:22

ik gebruik al jaren firefox,,,heel af en toe gebruik ik internet explorer, ik krijg dan echt meteen hoofdpijn

hindustaan
19-08-2008, 01:16
ik gebruik hem ook al 2 3 jaar.. en ben er tevreden mee zo tevreden dat ik explore nooit meer gebruik en het klopt idd wat hindustaan zegt.. er zit al een firewall in de firefox die spyware en virusse tegen houdt.. maar dat zegt nie gelijk dat je zelf geen virus en firwall programma moet hebben.. hij is idd veel sneller en beter.. plus je kunt je eigen stijl en opties allemaal aanpassen.. Jaman.. vooral als mensen op je computer komen die op alle pop-ups klikken...ben je gelijk 6 onzin programma's en spyware en allemaal troep rijker... kan je weer moeite doen om alles eraf te halen.. :hihi: met firefox heb je dat niet snel hoor.. :p

Fargh
19-08-2008, 09:43
ik gebruik hem ook al 2 3 jaar.. en ben er tevreden mee zo tevreden dat ik explore nooit meer gebruik en het klopt idd wat hindustaan zegt.. er zit al een firewall in de firefox die spyware en virusse tegen houdt.. maar dat zegt nie gelijk dat je zelf geen virus en firwall programma moet hebben.. hij is idd veel sneller en beter.. plus je kunt je eigen stijl en opties allemaal aanpassen.. Firefox heeft geen ingebouwde firewall. Firefox wordt gedragen door een community die zelf ontwikkelt, nieuwtjes inbouwt en meegaat met de technologie. Omdat deze door de community wordt getest is deze ook veel robuuster. Microsoft doet niets anders dan de ideeen van Firefox overnemen.