Bekijk originele versie : mijn man gaat vreemd.....!?
Ik ben sinds oktober gelukkig getrouwd, vind ik tenminste. Ik heb laatste tijd sterke vermoedens dat mijn man vreemd gaat. Ik merk het aan kleine details, zoals bijv:
1. als ik 'm soms bel, neemt hij niet op, en dan belt hij me 10min later terug, en is hij overdreven lief
2. als we samen zijn en zijn gsm gaat over, neemt hij soms niet op, als ik ernaar vraag, zegt hij ik heb ff geen zin in vrienden
3. als hij zijn gsm thuis vergeet, komt hij binnen een minuut terug om 'm snel mee te nemen.
4. en vorige keer, heb ik 'm betrapt op een leugen..... hij zei dat hij bij een vriend was. Ik reed langs het huis van die vriend maar zijn auto stond er niet. Toen ik hem nogeens belde zei hij alweer dat hij bij die vriend was. Toen ik zei dat ik erlangs was gereden en dat zijn auto er niet stond, zei hij: sorry, ik loog tegen je, maar ik ben bij mijn neef.....
Ik heb geen echte bewijs... Maar wat moet ik doen? moet ik proberen hem te betrappen, of juist niet....
Ik denk dat allah mij op deze manier straft voor al die foute dingen die ik heb gedaan toen ik nog single was......
Je moet niet iets ergens achter zoeken, ik zou zeggen vragen het op de man af...
Origineel gepost door gebrokenhartje
Ik ben sinds oktober gelukkig getrouwd, vind ik tenminste. Ik heb laatste tijd sterke vermoedens dat mijn man vreemd gaat. Ik merk het aan kleine details, zoals bijv:
1. als ik 'm soms bel, neemt hij niet op, en dan belt hij me 10min later terug, en is hij overdreven lief
2. als we samen zijn en zijn gsm gaat over, neemt hij soms niet op, als ik ernaar vraag, zegt hij ik heb ff geen zin in vrienden
3. als hij zijn gsm thuis vergeet, komt hij binnen een minuut terug om 'm snel mee te nemen.
4. en vorige keer, heb ik 'm betrapt op een leugen..... hij zei dat hij bij een vriend was. Ik reed langs het huis van die vriend maar zijn auto stond er niet. Toen ik hem nogeens belde zei hij alweer dat hij bij die vriend was. Toen ik zei dat ik erlangs was gereden en dat zijn auto er niet stond, zei hij: sorry, ik loog tegen je, maar ik ben bij mijn neef.....
Ik heb geen echte bewijs... Maar wat moet ik doen? moet ik proberen hem te betrappen, of juist niet....
Ik denk dat allah mij op deze manier straft voor al die foute dingen die ik heb gedaan toen ik nog single was.....
Als ik het zo lees dan is het eerste wat in mij opkomt dat hij inderdaad vreemd gaat. Maar zeker weten doe je het helemaal niet. Want voor hetzelfde geld gaat hij gewoon naar een vriend van 'm waarvan jij niet wilde dat ze met elkaar omgaan.
Meisje ik hoop dat je snel weet wat er aan de hand is want leven met twijfels is niet leuk.
_Classy_me_
24-01-2004, 20:56
wittebroodsweken zijn afgelopen he! klote voor je...
als het waar is wat je zegt dan kom je er vanzelf wel achter heb geduld, ga zelf niet ergens naar vissen want stel dat dit allemaal loze vermoedens zijn kan dat best schadelijk zijn voor je huwelijk...
dus wacht gewoon af, allah zal em zeker straffen en je komt er echt wel achter als hij je belazerd !! allah zal em zeker straffen op een onverw8 manier
yep hij gaat zeker vreemd. Ik zou gewoon rustig aan doen, Geen gekke dingen doen. Jullie zijn pas getrouwd, mischien is hij nog niet uitgespeeld. Neem volgende keer wat speelgoed mee, een schep en een emmer en gewoon lekker samen in de zandbak een kasteeltje bouwen. Bllijkbaar is je man nog in een ludieke fase.
Ik zou niet kunnen leven met een vreemdgaander...
Dus probeer er achter te komen hoe het precies in elkaar zit, gaat hij vreemd dan is mijn mening, ga bij hem weg. Maar ik zou er wel zeker van zijn voor dat het een misverstand is.
En over de foute dingen die je hebt verricht, ik zou zeggen bidt elke dag tot allah en hopen dat hij je zonde vergeeft....
Veel succes..en sterkte
Je moet het laten rusten. Als het zo is dat Allah (swt) jou straft voor de verkeerde dingen die jij hebt gedaan, zal Allah (swt) jouw man ook zeker straffen als hij nu iets verkeerds achter jouw rug doet. :)
Denk er niet aan en maak er het beste van. ;)
Ma3a Salama
:zwaai:
GangstaLovin
24-01-2004, 21:00
Huur een detective in ... :D
Chatefemqemamu
24-01-2004, 21:59
Ik denk dat allah mij op deze manier straft voor al die foute dingen die ik heb gedaan toen ik nog single was.....
ai that's one cheating modderfokker!!
eis dat je z'n tellie een paar dagen bij je mag houden om te checken en anders stuur je z'n ass terug naar zn mama want dit is wel erg duidelijk.
Elegancelady
24-01-2004, 22:30
Salaam,
Ik vind het zooo erg voor je dat je dit moet meemaken, echt.
Voor al het slechte wat je gedaan hebt word je zeker voor gestraft.
Hoe dan ook, misschien wel op zo'n manier, dat weet je niet. Maar voor het geduld dat je gaat hebben voor deze test die God (swt) jou heeft gegeven, word je ook beloond, dat ook zeker weten.
En hou je altijd vast aan één gedachte: wat je ook doet, en wat je ook verbergt voor de ander... je zult altijd vroeg of laat gesnapt worden, en diegene voor wie je het verbergt zal er ooit achter komen wat het is of was, ooit... nooit denken dat diegene ermee weg komt.
dat hield mij tenminste sterk.
echt heeeeeel veel geduld hebben echt.
en de man is verplicht te zeggen waar hij is en met wie, zodat hij zijn vrouw geruststelt. en hebben jullie er niet over gepraat dan? waarom hij heeft gelogen. dat hij dat openlijk zegt, moet je hem echt duidelijk maken dat dat echt niet kan. en dat als hij ruzie wil al zo vroeg in het huwelijk dat ie vooral moet doorgaan met liegen. alles moet bespreekbaar zijn tussen man en vrouw. waarom heeft hij gelogen? krop niets op en laat je man er niet onderuit gaan met zulke kwesties echt niet. probeer het op een rustige manier te bespreken. en houd je ogen wijd open voor alles.
wat ie zegt hoe hij het zegt, geuren, en vlekken.
een man kun je zo achterhalen betreft overspel, bij jullie seksuele gemeenschap.
is er iets anders, minder zin, het gevoel hoe dat is op dat moment.
hetzelfde zoals altijd of veranderd.
word ie sneller of juist vertraagd opgewonden.
ik hoop dat je iets hebt aan wat ik geschreven heb.
als er iets, zeg het maar.
maar echt waar geduld bij deze is echt een schone zaak.
als je denkt dat jij word gestraft door je verleden, zul je door je geduld worden beloond in het heden en de toekomst.
Ma3asalam
Ik heb het hem gevraagd, hij stelde me gerust, tenminste hij probeerde dat wel.
Ik ben niet gerust. Ik probeer het te laten rusten, maar ik merk aan mezelf dat ik ruzie zoek om de stomste redenen. Ik houd echt veel van die jongen, wallah zonder hem zou ik niet eens willen leven. Maar ik wil hem ook absoluut niet delen......... Ik denk nergens anders meer aan....
Is toch simpel zijn telefoonbestand van gsm bekijken en als hij een abbonement heeft dan moet je zien welke nummer hij vaak belt.
Origineel gepost door BentFes
Je moet het laten rusten. Als het zo is dat Allah (swt) jou straft voor de verkeerde dingen die jij hebt gedaan, zal Allah (swt) jouw man ook zeker straffen als hij nu iets verkeerds achter jouw rug doet. :)
Denk er niet aan en maak er het beste van. ;)
Ma3a Salama
:zwaai:
Dus de problemen vermijden en doen alsoif er niets aan de hand is :confused: denk eens logisch na wil je.
echt niet meid ik zou het er niet bij laten zitten stel voor dat ie vreemd gaat . punt 1 hij kan verliefd worde op die ander punt 2 stel hij heeft geslacht gemeenschap met haar en hij doet het niet veilig dan ben jij de pinuut dankzij hem het is je man je heb er recht op om te weten of ie vreemd gaaat of niet. pak de koran een vraaag of hij zij rechter hand er op wil leggen en zweer bij allah om de waarheid te spreken . dan zal je de waarheid zeker achter halen. succes
Elegancelady
24-01-2004, 22:47
als hij geen zin heeft om de tel op te nemen, omdat hij geen zin heeft om met zijn vrienden te praten, kun je ff zeggen van: "nou weet je wat, ik word gek van die tel, en jij wilt er toch niet mee praten, ik ga dan opnemen en zeggen dat je onder de douche staat ofzo."
en dan kijken hoe hij gaat reageren...
nog een voorbeeldje: spelen jullie weleens spelletjes op jullie mobiel?
dan kun je gelijk ff kijken in tel lijst op namen.
op een dag als je de tijd ervoor hebt, en de mogelijkheid, kun je alle telnr. noteren, en 1 voor 1 opbellen, en horen wat voor stem, man of vrouw.
Hey meid, als je dit zo leest, denk ik dat je helemaal gaat flippen.
dat is nietde bedoeling. ik vertel je alleen maar wat je allemaal kunt doen, als het Allah ie hfad zover komt.
ik hoop echt voor je dat het niet zover komt, of is gekomen echt waar.
maar neem dit niet al te persoonlijk op, want als hij erachter komt dat jij hem wantrouwt, terwijl hij niets doet, dan is het gevoel van vertrouwen in het huwelijk een beetje afgedwaald.
dus lieverd, hang on... alles komt weer op zijn pootjes terecht.
dit waren enkel tips.
beslamaa
TAFOUKT020
24-01-2004, 22:50
Salaam gebroken hartje,
Als ik jou was zou ik eens goed gaan praten met je man.. zo kan je kijken hoe hij reageert als je hem de feiten op de neus drukt!! misschien bereik je er niet veel mee of misschien juist wel!! maar stel dat het waar is zou ik hem zo snel mogelijk het huis uit KICKEN!!
Veel sterkte Sis
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.