Bekijk originele versie : Wie Weet Heel Veel Over De Chit Als Je Iemand Van Marokko Wil Halen ?
marocgirl18
24-01-2004, 20:31
WIE WEET HIER HEEL VEEL OVER DIE ME KAN VERTELLEN OP MSN ALS HET KAN GEEF ME JE MSN DAN VOEG IK JE TOE IK HEB HULP NODIG IK WORD BIJNA GEK IK MIS ME MANNETJE HEEEEEL ERG :rolleyes:
Ik heb het zelfde probleem en inderdaad het is heel moeilijk, maar vooral de moed niet opgeven op een dag lukt het. Voor informatie aan welke eisen je moet voldoen kun je kijken op de website van de IND ook is hierover al eerder een topic over geplaats bij huwelijk en islam.
Lees je pm... Ik heb je gestuurd?!?!
heb je mij een pm gestuurd?
Het belangrijkste is dat je een goede baan hebt en daarmee kan je zelfs je favoriete schaap of ezel naar Nederland halen, laat staan een bruidje.
Karima_xxx
25-01-2004, 10:01
Origineel gepost door marocgirl18
WIE WEET HIER HEEL VEEL OVER DIE ME KAN VERTELLEN OP MSN ALS HET KAN GEEF ME JE MSN DAN VOEG IK JE TOE IK HEB HULP NODIG IK WORD BIJNA GEK IK MIS ME MANNETJE HEEEEEL ERG :rolleyes:
Hey
Ga gewoon naar het consulaat van marokko in NL en vraag daar info of surf 'ns op hun website (als die er is).
Anywayz, take care
beslama, k xxx
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
Origineel gepost door marocgirl18
Jij hebt iedere keer weer wat anders, de ene keer ben je al verloofd, de andere keer ben je getrouwd en woon je samen en nu dit :rolleyes:
tarifasht
25-01-2004, 22:09
wat ik heb begrepen is dat jij zelf degene moet kunnen onderhouden.
je hebt een goed inkomen en een huis nodig.
verder moet de gene een inburgeringscursus volgen. en je moet een bedrag van 5.000 euro betalen... en als je mannetje/vrouwtje zijn inburgeringscursus heeft gehaald krijg je het geld terug, andres niet.
en je moet de 21 jarige leeftijd hebben bereikt... en ze gaan binnenkort de leeftijd zelfs verhogen naar 24 jarige leeftijd...
doesj bespaar al die moeite en geld en neem iemand uit binnenland. er zijn er hier zat;)
de groeten en veel sterkte
Sjemmelia
27-01-2004, 11:17
Origineel gepost door SuperSalima
De Illigaal is niet een soort mens :giechel:....men kan zowel hier als daar gemeen zijn.....natuurlijk weet je het met iemand van daar niet zeker....maar ja...dat kunnen wij niet bepalen...dat kan je pas bepalen als je die betreffende persoon kent ;)
dus als dat meisje van de topic wel een goed mens is tegengekomen...die helaas geen papieren heeft...wens ik haar heel veel succes......maar om nou meteen af te kraken is een beetje :jammer:
Ja ben het met je eens, iemand vanuit NL is nog echt geen garantie voor een goed huwelijk of dat jullie altijd bij elkaar zullen blijven. Zoals bijvoorbeeld mijn broer, hij is met mijn nicht(uit marokko) getrouwd. Haar vader (mijn oom) is echt stinkend rijk, mijn nicht kwam daar echt zowel financieel als emotioneel niets tekort, maar zij en mijn broer waren echt verliefd en hielden van elkaar en dat is 10 jaar geleden dus....
Ik ken mensen die allebei van NL zijn en die na 4 jaar gescheiden zijn en sommige halen het 1e jaar niet eens....
Het is allemaal el mektab, maar laten we niet uit de hoogte doen en op mensen uit marokko neer gaan kijken alsof het allemaal geldwolven zijn, immers onze ouders zijn ook daar geboren en getogen.
jij geeft mij 6 rugge en hij is hier binnen no time
yasmina999
02-02-2004, 20:10
Origineel gepost door oemDua
Jij hebt iedere keer weer wat anders, de ene keer ben je al verloofd, de andere keer ben je getrouwd en woon je samen en nu dit :rolleyes: :lol:
alhoceima_boy15
02-02-2004, 22:06
Origineel gepost door tarifasht
verder moet de gene een inburgeringscursus volgen. en je moet een bedrag van 5.000 euro betalen... en als je mannetje/vrouwtje zijn inburgeringscursus heeft gehaald krijg je het geld terug, andres niet.
de groeten en veel sterkte Geld speelt geen rol :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.