Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ouders verwennen...weekend ontspannen? Tips?

m0cr0_007
17-08-2008, 12:30

Heeft er iemand tips...kwil ze ergens heen sturen in NL nog voor de ramadan. Alle tips zijn gewenst

Snowflake
17-08-2008, 15:27
Bedoel je dan ontspannen in een wellness centrum, of gewoon een nieuwe omgeving, beetje een stad bekijken of ergens bij een natuurgebied? Als je iets specifieker bent kunnen we misschien iets makkelijker met ideeën komen. Wellicht ook handig om de leeftijd erbij te vermelden. Het verschilt nogal of je iets moet bedenken voor een stel van een jaartje of 40 of een jaartje of 60. :D

m0cr0_007
17-08-2008, 15:44
Bedoel je dan ontspannen in een wellness centrum, of gewoon een nieuwe omgeving, beetje een stad bekijken of ergens bij een natuurgebied? Als je iets specifieker bent kunnen we misschien iets makkelijker met ideeën komen. Wellicht ook handig om de leeftijd erbij te vermelden. Het verschilt nogal of je iets moet bedenken voor een stel van een jaartje of 40 of een jaartje of 60. :D ik sta open voor alles...wellness hebben ze nodig(ff goed ontspannen te druk gehad deze vakantie in marokko helaas) maar ik weet niet of dat er is volgens de juiste regels voor deze groep :D 50-40 dus niet oud ofzo idd :D als alles maar prive is etc belangrijkste iets ontspannend kweet het gewoon zelf niet namelijk :D

Snowflake
17-08-2008, 15:56
ik sta open voor alles...wellness hebben ze nodig(ff goed ontspannen te druk gehad deze vakantie in marokko helaas) maar ik weet niet of dat er is volgens de juiste regels voor deze groep :D 50-40 dus niet oud ofzo idd :D als alles maar prive is etc belangrijkste iets ontspannend kweet het gewoon zelf niet namelijk :D In Alkmaar (geloof ik) bij het Van der Valk hotel heb je kamers in thema's, waaronder ook eentje met een prive zwembad in de kamer. Wellicht is dat een optie? :o Volgens mij loopt het overigens van 40 naar 50 en niet van 50 naar 40 :lekkerpuh

m0cr0_007
17-08-2008, 16:01

In Alkmaar (geloof ik) bij het Van der Valk hotel heb je kamers in thema's, waaronder ook eentje met een prive zwembad in de kamer. Wellicht is dat een optie? :o Volgens mij loopt het overigens van 40 naar 50 en niet van 50 naar 40 :lekkerpuh zwembad in de kamer? dat is waarschijnlijk superduur of niet? :p kdacht gewoon van prive sauna, prive zwembad, met diner etc dan heb je be3da beetje een programma ja kdeed 50-40: pa=50, ma=40 :hihi:

Snowflake
17-08-2008, 16:21
zwembad in de kamer? dat is waarschijnlijk superduur of niet? :p kdacht gewoon van prive sauna, prive zwembad, met diner etc dan heb je be3da beetje een programma ja kdeed 50-40: pa=50, ma=40 :hihi: Ow haha, oke mijn fout :hihi: Excuzes moi :o Ik geloof dat het rond de € 200,- euro per nacht is. Wellicht prijzig maar toch wel de moeite waard? Ze hebben ook meerdere kamers met thema's geloof ik, wellicht met sauna en alles, neem ff een kijkje zou ik zeggen en last minute is het wellicht wat goedkoper.

m0cr0_007
17-08-2008, 17:26
Kan je me helpen met zoeken op de site? want van alkmaar vind ik niks met wellness?

Snowflake
17-08-2008, 17:31
Kan je me helpen met zoeken op de site? want van alkmaar vind ik niks met wellness? http://www.valk.com/pages/Default.aspx?ID=4857 Als je hier Akersloot/A9 Alkmaar selecteerd zie je onderaan de pagina diverse suites, zoals zwembad,oosterse, toscaanse en japanse suites! Top van je trouwens dat je zoiets voor je ouders wilt regelen :goedzo:

miss-riffia88
17-08-2008, 19:36
Heeft er iemand tips...kwil ze ergens heen sturen in NL nog voor de ramadan. Alle tips zijn gewenst Ooh wat lief van je dat je zo goed voor je ouders zorgt

m0cr0_007
17-08-2008, 19:46
http://www.valk.com/pages/Default.aspx?ID=4857 Als je hier Akersloot/A9 Alkmaar selecteerd zie je onderaan de pagina diverse suites, zoals zwembad,oosterse, toscaanse en japanse suites! Top van je trouwens dat je zoiets voor je ouders wilt regelen :goedzo: die kamer met zwembad is 245,- plus wat er waarschijnlijk nog bij komt :hihi: nog ff en ik kan ze op vakantie sturen ahah

Snowflake
17-08-2008, 21:15
die kamer met zwembad is 245,- plus wat er waarschijnlijk nog bij komt :hihi: nog ff en ik kan ze op vakantie sturen ahah :hihi: Misschien hebben ze een last minute aanbieding :o Waarom stuur je ze niet ergens langs de kust dan in het hotelletje ofzo? Of een weekendje center parcs in een luxe huisje met sauna?

m0cr0_007
17-08-2008, 23:40
:hihi: Misschien hebben ze een last minute aanbieding :o Waarom stuur je ze niet ergens langs de kust dan in het hotelletje ofzo? Of een weekendje center parcs in een luxe huisje met sauna? oh center parcs met sauna..hmm :D

DiepOngelukkig
18-08-2008, 04:58
Ooh wat lief van je dat je zo goed voor je ouders zorgt Hij heeft zeker het huis voor zichzelf nodig.. Meneer heeft vast een vriendinnetje die hij thuis op het bed van zijn ouders wil naaien

m0cr0_007
18-08-2008, 09:59
Hij heeft zeker het huis voor zichzelf nodig.. Meneer heeft vast een vriendinnetje die hij thuis op het bed van zijn ouders wil naaien Jij bent echt diep ongelukkig he. :D Sterkte. :goedzo:

Snowflake
18-08-2008, 11:53

oh center parcs met sauna..hmm :D :stout: Geen goed plan? :rolleyes: