Bekijk originele versie : Tfoeoe ela marokaanse wijfen......
Ptissem20
24-01-2004, 20:21
Ik krijg echt steeds meer en meer een hekel aan ze ik was vandaag naar de Dappermarkt met een vriendin van me die moest eerst ff pinnen dus wij stonden in de rij. Er stond een groepje marokaanse meiden achter ons ze stonden heel hard en ordinair te praten :rolleyes: jaaaaa want mootje heeft een nieuwe waggie ik heb er al in gezeten blablabla el mohim mijn vriendin is een shemelia dus sprak ze tegen me maar echt in die shemel dialect ik kom zelf namelijk uit casa dus we waren in gesprek gaven die wijfenverder geen aand8 opeens gingen ze shemeliet zehma nadoen hoe ze praten enzo dus ik d8 van ach geen aand8 ze zijn zielig bleven ze maar doorgaan en schelden over shemeliet enzo mijn vriendin werd helemaal rood meskiena dus ik draaide me om en vroeg of ze een probleem had met shemeliet toen kwam ze met dr lelijke stem Mel Mok enti ket hadri en behda hna casaouiet zijn veel beter dan shemeliet en el hadra djelna ook veel beter Maar ze d8 dat ik ook een shemelia was dus kwam ze zehma in t casaoui dialect schelden maar geen grap ik heb haar helemaal uitgescholden :eek: ze keken me zo aan :confused: el mohim bij deze sommige casaouiet woela ik schaam me voor ze ze kunnen geen fatstoenlijk marokaans praten ze zijn grof en onbeschoft je hoort alleen Mel Mok Mel Rabbek Waar moet dit nou naartoe? En dan vinden ze het gek dat shemel en rouaffa ons altijd raar aankijken :(
Lady_moi
24-01-2004, 20:24
Ik Ben Blij Dak Geen Casaouia Ben De Meesten Van Casa Hebben Geen Manieren :jammer:
Ptissem20
24-01-2004, 20:31
Nou ik ben wel heel trots dat ik een Casaouia ben en ook op mijn familie dat zulke soort mensen dus niet in mijn familie voorkomen en die woorden al helemaal niet maar als je naast zulke mensen staat en ziet hoe ze zich gedragen en je bent er zelf ook 1 dan denk je van tfoeoeoe gedraag je a aap en zulke ordinaire wijfen heb je ook bij shemeliet maar daar ging het niet om het ging erom dat wij gewoon doodnormaal bij de pin stonden en zij uit het niets begonnen te schelden :kwaad:
Waar ik woon heb ik gelukkig geen last van marokanen!
_Classy_me_
niet alle casawien zijn zo, jammer dat een klein groepje verpest voor de rest.
Lady_moi
Nee Ik Ben Geen Casaouia :rolleyes:
En Ik Scheld Nie Mensen Zomaar Uit :ego:
En Die Ene Klap Die Ik Kreeg Was Nie Van Een Oude Man :jammer:
Origineel gepost door coalitiegenot
hahaha jij bent er ook een van jij krijgt altijd klappen van oude mannen :D
:jammer: zielig vind ik zulke mensen. Echt zielig.
Ptissem20
24-01-2004, 20:36
Origineel gepost door _Classy_me_
niet alle casawien zijn zo, jammer dat een klein groepje verpest voor de rest.
Juist! En dat is heel jammer want op de 1 of ander manier hebben casaouiet altijd een slechte naam dus inderdaad ook de gemeenschap die zich wel normaal gedraagt Maar je hebt ook van die shemeliet hoor ook van die ordi wijfen in de tram aan de tel. wajowwwwww ela gespreken en dat geschreeuw enzo op straat anyway Mel Mok hoor je ze niet zeggen
Origineel gepost door Ptissem20
Ik krijg echt steeds meer en meer een hekel aan ze ik was vandaag naar de Dappermarkt met een vriendin van me die moest eerst ff pinnen dus wij stonden in de rij. Er stond een groepje marokaanse meiden achter ons ze stonden heel hard en ordinair te praten :rolleyes: jaaaaa want mootje heeft een nieuwe waggie ik heb er al in gezeten blablabla el mohim mijn vriendin is een shemelia dus sprak ze tegen me maar echt in die shemel dialect ik kom zelf namelijk uit casa dus we waren in gesprek gaven die wijfenverder geen aand8 opeens gingen ze shemeliet zehma nadoen hoe ze praten enzo dus ik d8 van ach geen aand8 ze zijn zielig bleven ze maar doorgaan en schelden over shemeliet enzo mijn vriendin werd helemaal rood meskiena dus ik draaide me om en vroeg of ze een probleem had met shemeliet toen kwam ze met dr lelijke stem Mel Mok enti ket hadri en behda hna casaouiet zijn veel beter dan shemeliet en el hadra djelna ook veel beter Maar ze d8 dat ik ook een shemelia was dus kwam ze zehma in t casaoui dialect schelden maar geen grap ik heb haar helemaal uitgescholden :eek: ze keken me zo aan :confused: el mohim bij deze sommige casaouiet woela ik schaam me voor ze ze kunnen geen fatstoenlijk marokaans praten ze zijn grof en onbeschoft je hoort alleen Mel Mok Mel Rabbek Waar moet dit nou naartoe? En dan vinden ze het gek dat shemel en rouaffa ons altijd raar aankijken :( ]
Mensen uit die streken voelen zich meestal heel modieus maar zijn heel onbeschoft en onvriendelijk,en dan lachen ze mensen uit andere streken uit terwijl dat ze zelf de clowns zijn .(Niet voor iedereen bedoeld alleen die gene die zich voelen aangesproken want die herkenen meestal zich zelf hierin.)
Mijn papa is ook van Casa... Alleen ik spreek amper een woord...
Ik ken alleeen Kazkozza :)
maghrebgirl20
24-01-2004, 20:42
tfoe eliek, alsof alle marokkanen zo zijn :kwaad:
Ptissem20
24-01-2004, 20:43
Origineel gepost door Eastboy
]
Mensen uit die streken voelen zich meestal heel modieus maar zijn heel onbeschoft en onvriendelijk,en dan lachen ze mensen uit andere streken uit terwijl dat ze zelf de clowns zijn .(Niet voor iedereen bedoeld alleen die gene die zich voelen aangesproken want die herkenen meestal zich zelf hierin.)
Het heeft helemaal nix met modieus te maken het is gewoon zo dat die mensen geen manieren hebben gehad geen opvoeding of die ouders zelfs zijn ook zo onbeschoft want om te beginnen zo modieus zijn we ook weer niet je hebt ook gewoon platteland met arouby mensen en die zijn nog erger met schelden het is alleen zo jammer dat mensen het hier zo verpesten voor de "normale mensen"
Ptissem20
24-01-2004, 20:46
Origineel gepost door maghrebgirl20
]tfoe eliek, alsof alle marokkanen zo zijn :kwaad: [/B]
Ik weet niet tegen wie jij dit hebt maar ik schreef ook SOMMIGE mensen en dit is zowieso voor de mensen die zich aangesproken voelen en zelf zo ordinair zijn dus kijk zelf maar of je je aangesproken voelt :rolleyes:
_Classy_me_
24-01-2004, 20:47
jah maar toch denk k dat het niet ligt aan WAAR die ordinaire mensen komen het ligt gewoon aan de persoon zelf, behalve casawien zijn er tientalle anderen die ook zo zijn...
het komt eigenlijk over van jij komt uit casa dus jij bent zo.. dat is helemaal niet waar er zijn mensen die zich modieus voelen of zich als clowns gedragen of juist respectvol zijn maar dat ligt niet aan waar die persoon vandaan komt dat ligt aan de opvoeding en omgeving waarin ze leven.. kijk we zijn ten slotte allemaal hier in nederland opgegroeid! (toch?) en niet in casa of dergelijke, dus hoe kun je iemand beoordelen over waar diegene vandaan komt als de persoon maar 1 keer per jaar op die plek is??
Ptissem20
24-01-2004, 20:59
Origineel gepost door _Classy_me_
jah maar toch denk k dat het niet ligt aan WAAR die ordinaire mensen komen het ligt gewoon aan de persoon zelf, behalve casawien zijn er tientalle anderen die ook zo zijn...
het komt eigenlijk over van jij komt uit casa dus jij bent zo.. dat is helemaal niet waar er zijn mensen die zich modieus voelen of zich als clowns gedragen of juist respectvol zijn maar dat ligt niet aan waar die persoon vandaan komt dat ligt aan de opvoeding en omgeving waarin ze leven.. kijk we zijn ten slotte allemaal hier in nederland opgegroeid! (toch?) en niet in casa of dergelijke, dus hoe kun je iemand beoordelen over waar diegene vandaan komt als de persoon maar 1 keer per jaar op die plek is??
DAT ZEI IK TOCH AL JE HEBT OOK 1EKLAS HOEREN VAN SHEMEL OF RIFFIET OF VAN DIE ORDINAIRE WIJFEN IK GA HET NIET HERHALEN JE MOET MAAR BETER DE REACTIES LEZEN!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.