Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Kip Van Nederland........ok???

Lil_Hajar
24-01-2004, 20:18

Ik zie allerlei mensen die kippenvlees eten en zeggen dat dat halal is...............maar....................dat is niet zo.. wie is het met mij eens? xx lil_hajar en lella_najlae

MoEtJe_MoEtJe
24-01-2004, 20:20
GOD !!!!

socialedienst
26-01-2004, 10:28
t is niet HALAL... en zowieso moet je niet het zekere voor het onzekere nemen en gewoon lekker mee-eten... :jammer:

Johanna
26-01-2004, 15:09
Als je het bij een islamitische slager koopt is het toch wel halal.

Mocro4eva
26-01-2004, 15:23

Een kip moet net als een ram eerst geslacht worden volgens de islamitische regels, alvorens wij het mogen eten.

zoya
26-01-2004, 16:23
Origineel gepost door Johanna Als je het bij een islamitische slager koopt is het toch wel halal. Ik heb laatst een reportage gezien bij de Nederlandse Moslim Omroep. Dat ging over de islamitische slagers. Het vlees wat daar veelal verkocht wordt bleek niet helemaal volgens de islamistische rituelen te zijn gegaan. De dieren waren helemaal niet in de omstandigheden verzorgd wat wel behoorde te gebeuren. :eek: Ben blij dat ik vrijwel geen vlees eet. :D

marokaansemeid
13-02-2004, 23:41
Origineel gepost door zoya Ik heb laatst een reportage gezien bij de Nederlandse Moslim Omroep. Dat ging over de islamitische slagers. Het vlees wat daar veelal verkocht wordt bleek niet helemaal volgens de islamistische rituelen te zijn gegaan. De dieren waren helemaal niet in de omstandigheden verzorgd wat wel behoorde te gebeuren. :eek: Ben blij dat ik vrijwel geen vlees eet. :D ja, dat had ik ook gehoord van een kennis van mij, dat niet alle slagerij islamistche is geslacht.... :confused: Als het zo echt is dan vind ik het wel heel erg :(