Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 11/9 amerikanen schuldig, amerika niet!?

LZN
24-01-2004, 17:09

nu na bijna twee jaar van Ghazwat New York en Washington. als je een beetje terug in de geschiedenis kijkt. wat is je oordeel over 11/9 ? waren de aanslagen terecht? of waren ze juist bloederig en barbaars? was amerika onschuldig of waren de Amerikanen onschuldig? doe mee met mijn enquete, aub zo min mogelijke emoties en zo veel mogelijk neutraal zijn.!.

an3sdej
24-01-2004, 18:27
Alleen de terroristen waren schuldig. Wat een k.ut enquete.

Yamina_91
24-01-2004, 18:51
Origineel gepost door youssef85 nu na bijna twee jaar van Ghazwat New York en Washington. als je een beetje terug in de geschiedenis kijkt. wat is je oordeel over 11/9 ? waren de aanslagen terecht? of waren ze juist bloederig en barbaars? was amerika onschuldig of waren de Amerikanen onschuldig? doe mee met mijn enquete, aub zo min mogelijke emoties en zo veel mogelijk neutraal zijn.! Ik vind Het lekker voor die kankerlijer bush maar er zaten ook onschulidge mensen tussen dat is jammer. er is een probleem die rond loopt dat is bush hij is die gene die dood moet.!!!!

an3sdej
24-01-2004, 19:09
Ik vind Het lekker voor die kankerlijer bush Wat een domme mensen heb je toch hihihih

Yamina_91
24-01-2004, 19:16

tazz ik lijk op jou daarom jij ebnt dom omdat je het niet begrijpt...

Yamina_91
24-01-2004, 19:20
Jullie begrijpen me niet!! Hij vond het toch erg dat zijn land werd aangevallen hij vind het toch leuk dat hij landen kan aanvallen zonder dat zijn land eraan gaat. die torens waren wel heel wat het deed hem wel pijn!!! dus dat is lekker voor hem....weyow!!!!!!!!!!!!

a3ir
24-01-2004, 21:24
zo iet mag nooit meer gebuuren . al die onsguldige mensen ,om maar te zwijgen over t verdriet van de achter blijvers.

Scottie
24-01-2004, 21:49
Nou, dat is wel een heel erg achtergebleven topic. Wat wil Hosanna daar nou nog mee? Stemming maken? Libyie, Hosanna, onderhandelt met Amerika, Jordanie en Turkije knopen hun banden steviger aan, Iran moet nog een gebeefd worden en ze smeken Amerika om die bende moordenaars in jurken weg te komen jagen en Syrie, Syrie emailt naar iedere president: "Praat er niet over, maar help ons". De verhoudingen zijn verschuiven, Amerika lijdt enorme verliezen, al die soldaten, blank en zwart, mannen en vrouwen, die daar vermoord worden maar Amerika wint, moreel gesproken. De Palestijnen zitten tussen nu en 5 maanden aan de onderhandelingstafel, waar die ook moge staan. Niemand wil tussen vier muren wonen waar in geen van de muren een raam zit. Saddam betaalt de opgeblazen kinderen niet meer, geen Arabisch land die die zelfexploderende vrouwen terugbetaalt. Palestijn staan alleen, Israel zwicht voor Amerikaanse en Europese druk en geeft land terug. Die mensen daar in het Midden-Oosten willen welvaart, rust en geen opgeblazen kinderen en moeders. Dat zijn abnormale toestanden. Amerika een wereldmacht? Het zij zo. Er is geen andere macht die met vallen en opstaan een beetje orde wil brengen in de wereld. En jij, Hosanna, kom eens met een jeugdig onderwerp, iets dat leeft, dat mensen aanspreekt. Vooruit, schop onder je k.o.n.t. Scottie. Bamibol.

radwan
24-01-2004, 22:01
Ik vindt het niet Goed dat hij zo'n gebouw heeft gekozen waar zoveel onschuldigen zaten Maar dat heeft ook dus gezorgd voor de doden in Afghanistan en Irak door Amerika. Jammer genoeg hebben ze de witte Huis niet aangevallen !!!!!!!!!