Bekijk originele versie : Meidendakka iets voor JOU??!
lellamusiqa
24-01-2004, 15:23
Salaam muzikale meiden!!! :D
Het lijkt mij n leuk idee om n meiden dakka te vormen, met andere meiden natuurlijk ;) :rolleyes:
Lijkt dit jou wat en ben je gemotiveerd, reageer dan, dus laat wat van je horen als t wat voor jou is!!! :boogie:
he meyem
even een vraagje los van de dakka maar jij woont in antwerpen zag ik! ken jij een negaffa in belgie die mehdia heet??
misskl3aa
09-03-2004, 22:14
ahlan ik ben helemaal gek op zulke muziek en ken ze ook allemaal en ik zing heeel vaak op school feesten en ik ben ook marrachia vandaar ik vindt het een goed idee van jou ewa ik hoor het nog wel van je,,
beni_bouyachie
09-03-2004, 22:20
Dan mogen jullie mij echt vertellen hoe sterk jullie zijn om een hele dag een tbar te slaan ... en uberhaupt die ijzeren kleppen :confused:
Classy.Lady
09-03-2004, 22:51
Wheheehe..Daar had ik het net over met mijn vriendin een paar dagen geleden..:D
Ik zal er wijzen op deze topic..;)
sallamou 3alaikoummm...
Ik ben de vriendin waar saddy t over had.....het lijkt me zo'n tof idee, omdat veel vrouwen behoefte hebben aan een vrouwen dakka..... omdat ze geen gemengde bruiloften houden...
lijkt me tof om te doen.
ik hoor t wel
groets hmimsa
waaaaaaaaa helemaal in mn element :D
Classy.Lady
09-03-2004, 23:19
Origineel gepost door Hmimisa
sallamou 3alaikoummm...
Ik ben de vriendin waar saddy t over had.....het lijkt me zo'n tof idee, omdat veel vrouwen behoefte hebben aan een vrouwen dakka..... omdat ze geen gemengde bruiloften houden...
lijkt me tof om te doen.
ik hoor t wel
groets hmimsa
F7al fiek doedda...:hihi:
shwia ou saffi a saddy :D
lellamusiqa
10-03-2004, 01:35
hahaha heel leuk meiden echt waar !!
geef ff je email anders of msn gaa wat sneller ;) wat jullie wilen meiden echt leuk!!!xxxLellaMusiqa
beni_bouyachie
10-03-2004, 09:29
sallamou 3alaikoummm...
lijkt me tof om te doen.
ik hoor t wel
groets hmimsa
Waarom heb je et mij niet gevraagd :(
Ik zou alles voor je doen , en dusjj ook dakka , wahed jelleba zon gekke tas en hoedje op , ik ga die toeterding gebruiken en die kleppen saddie de darboeka en speedy gonzales de tbar en je vent de l bendir !
Maar neee mevrouw doet dit achter mij rug , nu kan je et op je buik schrijvu :kwaad: :kwaad:
NaJaT_Scorpion
10-03-2004, 12:01
Origineel gepost door lellamusiqa
Salaam muzikale meiden!!! :D
Het lijkt mij n leuk idee om n meiden dakka te vormen, met andere meiden natuurlijk ;) :rolleyes:
Lijkt dit jou wat en ben je gemotiveerd, reageer dan, dus laat wat van je horen als t wat voor jou is!!! :boogie:
Als ze goed zijn een kunnen zingen dan zou het wel leuk zijn want veel mensen nemen geen dekka omdat het allemaal jongens zijn ... dus het is best wel slim om iets te beginnen .
Origineel gepost door beni_bouyachie
Ik zou alles voor je doen , en dusjj ook dakka , wahed jelleba zon gekke tas en hoedje op , ik ga die toeterding gebruiken en die kleppen saddie de darboeka en speedy gonzales de tbar en je vent de l bendir !
Maar neee mevrouw doet dit achter mij rug , nu kan je et op je buik schrijvu :kwaad: :kwaad:
hahah poepie toggggg.........ik doe dit VOOR JOU en voor saddy...ken k op jullie weddings spelen... trouwensss.. op mn eigen bruiloft kom JIJ voor me spelen inshaAllah...;)...
maar treur niet lieffie...k wil al een tijdje uit de ansheedband waarin ik zit stappe, t gaat niet zo lekker meer allemaal. en het lijkt me gewoon leuk om wat anderst e doen...ik zat te denken aan een combinatie van dakka en bruiloftsliederen..;)..
dit lijkt me gewoon super leuk..
kuskus je hmimsa....
beni_bouyachie
10-03-2004, 12:37
Ahhh hexje !!!!!!!
Ik d8 je op zoek was naar een vrouwen dakka man !!
Soo dan hoor jij er vet in , met je darboekaa skillss joh , lah ighouwen koem !!
Classy.Lady
10-03-2004, 16:27
Origineel gepost door beni_bouyachie
Yakie...Alleen maar voor haar hé...:(
:verdriet:
Heks..Nu kan JIJ het op je buik schrijven dat ik nog eens met je praat! :kwaad: :kwaad:
Classy.Lady
10-03-2004, 16:35
hahah poepie toggggg.........ik doe dit VOOR JOU en voor saddy...ken k op jullie weddings spelen... trouwensss.. op mn eigen bruiloft kom JIJ voor me spelen inshaAllah...;)...
maar treur niet lieffie...k wil al een tijdje uit de ansheedband waarin ik zit stappe, t gaat niet zo lekker meer allemaal. en het lijkt me gewoon leuk om wat anderst e doen...ik zat te denken aan een combinatie van dakka en bruiloftsliederen..;)..
dit lijkt me gewoon super leuk..
kuskus je hmimsa....
That's mine Sweety...:o
:Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.