Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Invoegpassingen

martilchikk
16-08-2008, 01:10

Salaam broeders en zusters Wie van jullie zou mij please kunnen helpen. Iemand heeft aan mijn internet zitten kloten en nou kan ik niet alle pagina's openen. Want er staat elk keer internet explorer kan zonder invoegpassingen worden geopend. Ik wil hem weer met invoegpassingen openen zodat ik weer toegang krijg tot alle website's. Heb van alles geprobeert en niets is mij gelukt. ZOu je zeer dankbaar zijn als iemand van jullie mij zou kunnen helpen. Alvast Bedankt

Nuclear
16-08-2008, 01:24
Salaam broeders en zusters Wie van jullie zou mij please kunnen helpen. Iemand heeft aan mijn internet zitten kloten en nou kan ik niet alle pagina's openen. Want er staat elk keer internet explorer kan zonder invoegpassingen worden geopend. Ik wil hem weer met invoegpassingen openen zodat ik weer toegang krijg tot alle website's. Heb van alles geprobeert en niets is mij gelukt. ZOu je zeer dankbaar zijn als iemand van jullie mij zou kunnen helpen. Alvast Bedankt Ik heb problemen met het openen van webpagina's als er invoegtoepassingen zijn ingeschakeld Het kan zijn dat de instellingen voor Internet Explorer 7 zijn gewijzigd. Herstel in Internet Explorer naar de standaardwaarden: 1. Open een internetpagina. 2. Ga naar Extra in de werkbalk. 3. Ga naar Internetopties en kies het tabblad Geavanceerd. 4. Klik op de knop Opnieuw instellen. 5. Ga naar het tabblad Programma's en stel IE 7 in als standaardbrowser. 6. Sluit en heropen IE7. Indien bovenstaande procedure het probleem niet verhelpt, is uw Windows-gebruikersaccount beschadigd. Ik adviseer u om in dat geval een nieuwe Windows-gebruikersaccount met administratorrechten te maken: 1. Klik op Start en ga naar Configuratiescherm. 2. Indien u de klassieke weergave heeft geselecteerd, verandert u de weergave naar Configuratiescherm. 3. Kies de optie Gebruikersaccounts. 4. In het volgende venster kiest u voor Accounttype wijzigen. 5. In het venster dat verschijnt, klikt u op toevoegen. 6. Geef het account een gebruikersnaam en klik op Volgende. 7. Kies vervolgens voor het niveau Administrator en klik op Voltooien. 8. Sluit alle vensters en klik op Start. 9. Meldt u af als de huidige gebruiker. 10. In het scherm dat nu verschijnt, kiest u het nieuwe gebruikersaccount dat u net heeft gemaakt. 11. Wacht tot de nieuwe gebruiker volledig is geladen en test Internet Explorer 7. ps. dikgedrukte niet uitvoeren. via google proberen en kijken wat het doet.

MrGiezoe
16-08-2008, 01:47
inderdaad, dit zou een oplossing kunnen zijn :) misschien kun je ook even het volgende nakijken,,, windows laat soms 2 internet explorers zien,, zorg ervoor dat je wel de juiste opent :) moet je even naar gaan naar: optie 1: Start --> alle programma's --> Bureau-accessoires --> systeem beheer.. kijk even welke versies hier staan,, probeer anders ook even optie 2: rechtermuisknop op bureablad --> Eigenschappen --> tabblad Bureaublad --> onderin Bureaublad aanpassen --> en dan internet explorer aan vinken,, ( optie 2 is voor zover ik weet in SP3 verwijderd..) kijk even of je verder komt ;)

MrGiezoe
16-08-2008, 01:53
vergeten bij te melden: ook een makkelijk manier om na te kijken of het een instellingsfout is of gewoon de verkeerde Internet Explorer is ga naar Start --> uitvoeren --> en typ dan in IEXPLORE en dan ok kijk eens of je vanuit daar dan nog steeds het probleem hebt,

martilchikk
16-08-2008, 19:53

Dank jullie we beste zusters ga het uitproberen en hoop inshallah dat het lukt want ik wordt er niet normaal meer van

martilchikk
16-08-2008, 20:47
Hey meiden Ik heb mijn interne toegang weer gemaakt Je moet naar extra dan werkbalken kijk of die vergrenbdelt zijn de mijne was vergrendelt