Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nee, tegen moslimfanatici in Nederland

Pagina's : [1] 2

Scottie
24-01-2004, 14:10

Nou, weer een reden om die hoofddoek eens goed tegen het licht te houden. Wat vinden jullie nou van dit bericht? Is dit goed of niet? Ik vind dat die lui dat geld moet worden afgenomen op het bedrag van een retour naar maakt niet uit waar naartoe. weg en er nooit meer in. Scottie. VVD stelt door Saudi's gesponsorde imams aan de kaak DEN HAAG - De VVD wil weten wat er waar is van geruchten dat de ambassade van Saudi-Arabië in Den Haag Nederlandse imams sponsort op voorwaarde dat zij extremistisch gedachtegoed uitdragen. Het Tweede-Kamerlid Wilders gaat dit volgende week aan de kaak stellen, kondigde hij zaterdag aan. Wilders reageert op een interview dat de Telegraaf zaterdag publiceerde met een oud-medewerker van de ambassade. Die zegt daarin onder andere dat vier imams uit Den Haag, Gouda, Tilburg en Rotterdam 2000 tot 3000 dollar per maand krijgen om een fundamentalistische visie op de islam uit te dragen. Ook vertelt de oud-diplomaat over malversaties en spionage op de ambassade. "Als die verhalen ook maar voor de helft waar zijn, is het al erg genoeg", vindt Wilders. Hij heeft eerder vragen gesteld over de kwestie, maar die zijn slechts summier beantwoord, met het argument dat de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst er onderzoek naar doet en dat de privacy van de oud-diplomaat in het geding zou zijn. Nu wil Wilders een brief, en als die niet voldoende opheldering brengt, een debat in de Kamer. Wilders wijst erop dat de Tweede Kamer zich vorig jaar heeft uitgesproken voor een verbod van geldstromen aan moskeeën die fundamentalistisch gedachtegoed verspreiden. Daar is volgens het Kamerlid nooit wat mee gedaan.

Massin2953
24-01-2004, 14:12
ik zeg: NEE tegen ieder fanatici! en zeker tegen zo een fanaat als jij. pleur toch op! jij met je christenfanatisme en saoudische fanatisme! volgens mij zijn jullie één pot nat.

AlHoceima_Leila
24-01-2004, 14:16
Origineel gepost door youssef85 ja ja.. dat zeggen ze allemaal. even een hete sfeer opwekken, en dan gaan claimen dat saudie al qaeda steunt en dan een oorlog voeren tegen saudie..... always the same old story. binnenkort offerfeest..:D de vs zullen weer op super super high level staan.. .. :hihi:

Massin2953
24-01-2004, 14:16
p.s: en neem die youssef ook mee.

Massin2953
24-01-2004, 14:22

Origineel gepost door Scottie Wat vinden jullie nou van dit bericht? Is dit goed of niet? Wilders reageert op een interview dat de Telegraaf zaterdag publiceerde met een oud-medewerker van de ambassade. je vraagt nog wat hier we van vinden? ik zie al wat voor intelegentie je bezit. de telegraaf??? :giechel:

Scottie
24-01-2004, 14:26
Nou, typisch Marokkanen; schelden op mij en op de Telegraaf, maar geen reactie op het artikel en op mijn vraag. Het zijn ook jullie voorgangers, hoor. Maar ga rustig door met schelden en doen alsof er niets aan de hand is, 't gaat allemaal van je vrije tijd af. Scottie, telegraaf.

Massin2953
24-01-2004, 14:38
Origineel gepost door Scottie Nou, typisch Marokkanen; schelden op mij en op de Telegraaf, maar geen reactie op het artikel en op mijn vraag. Het zijn ook jullie voorgangers, hoor. Maar ga rustig door met schelden en doen alsof er niets aan de hand is, 't gaat allemaal van je vrije tijd af. Scottie, telegraaf. nee jongen, ik scheld niet zo gauw. dat zit niet in mijn karakter. dat was puur een hollandse spreekwoord > pleur op < beschouw het in dit geval meer als > hou op < . hahah de telegraaf?? ik zeg het je eerlijk de enige keren dat ik de telegraaf koop, dan was het puur om "t als afplak papier te gebruiken, als ik schilderen moest. wel die van zaterdag he :p hahah je komt er goedkoper mee uit, dan afplakpapier halen bij de gamma. :D Zie je je krijgt nu zelfs tips van deze Marokkaanse Amazigh P.s: ik heb sowieso een hekel aan onderwerpen die mij niet aangaan. saoudi's staan heel ver van mij kwa cultuur en kwa alles. dus waarom moet ik een mening hebben over iets dat mij totaal niet aangaat.

KING_ZITA
24-01-2004, 14:51
Origineel gepost door Scottie Nou, typisch Marokkanen; schelden op mij en op de Telegraaf, maar geen reactie op het artikel en op mijn vraag. Het zijn ook jullie voorgangers, hoor. Maar ga rustig door met schelden en doen alsof er niets aan de hand is, 't gaat allemaal van je vrije tijd af. Scottie, telegraaf. Scot, het gaat hier om 4 imams, niet om heel de moslimgemeenschap. Dan is het bovendien zo dat die 4 imams behalve het 1 keer per week een preek geven niet veel kunnen doen om iemands denken te beinvloeden. Er zal niets verteld worden dat niet allang bekend was voor moslims die zich wat in hun geloof hebben verdiept. Een oproep om gezamenlijk een aanslag te gaan plegen wordt in ieder geval niet gedaan. Ik zie dit alles als niets anders dan een gelegenheid voor jou om weer eens te zeuren. Zita.

Peej
24-01-2004, 15:13
Origineel gepost door youssef85 binnen kort: een video over de aanslagen van Ryaad. in de 3e van ramadan 1424 live: de martelaren die de aanslag pleegden de auto die ze gebruikte. de laatste seconden voordat de auto's ontploften. en bovendien: bewijzen waarom de aanslag islamistisch gezien gerechtvaardig is... dit heb ik gelezen op een site. http://www.hostinganime.com/image111/pic/badr2.gif Aanslagen die "Islamitisch gezien rechtvaardig zijn". Dus de Islam is toch een godsdienst van oorlog en niet van vrede? Ik geloof er helemaal niks van. Randdebielen zijn het, al die orthodoxen en extremisten. Of het nou christenen, joden of islamieten zijn. RELIGIE...BAH... De bron van het merendeel van de ellende en de oorlogen op aarde.

islamicgirl3
24-01-2004, 15:37
Origineel gepost door Peej Aanslagen die "Islamitisch gezien rechtvaardig zijn". Dus de Islam is toch een godsdienst van oorlog en niet van vrede? Ik geloof er helemaal niks van. Randdebielen zijn het, al die orthodoxen en extremisten. Of het nou christenen, joden of islamieten zijn. RELIGIE...BAH... De bron van het merendeel van de ellende en de oorlogen op aarde. weer zo eentje die zich laat beinvloeden door de media>>>nou gekker kan ie niet worden! Jij moet eens een keer de koran openslaan(blijkbaar heb je dat nog nooit gedaan) dan kom je veel verder........... religie???? ik weet niet of je het al in de gaten had, maar de oorlogen worden absoluut niet door Moslims VEROORZAAKT! dus ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt..........

Peej
24-01-2004, 15:43
Hoezo laat ik me beïnvloeden door de media? Ik reageer op de post van Youssef85. En die heeft niets met "de media" te maken.

MELILLENSE
24-01-2004, 17:05
Nou, die 4 musketiers laten zich anders flink bedotten door hun sponsors...voor een luttele 2 à 3000 dollars doe je vandaag de dag niet zo veel meer. Het wordt tijd dat ze nog eens gaan onderhandelen inzake remuneratie en extra legale voordelen...Misschien hier en daar in Nederland ook nog eens een moskeetje bij, zou ook geen slecht idee zijn...zolang ze maar beschermd zijn tegen bezoekers met roos. MELILLENSE :belgie:

remii
24-01-2004, 22:44
Origineel gepost door islamicgirl3 weer zo eentje die zich laat beinvloeden door de media>>>nou gekker kan ie niet worden! Jij moet eens een keer de koran openslaan(blijkbaar heb je dat nog nooit gedaan) dan kom je veel verder........... religie???? ik weet niet of je het al in de gaten had, maar de oorlogen worden absoluut niet door Moslims VEROORZAAKT! dus ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt.......... islamicgirl........de qoran alkareem is takkalam allah ...je moet niet mensen die niet in allah (s.w.t) geloven gaan adviseren om de qoran te lezen ....

Limmie
25-01-2004, 00:58
Origineel gepost door remii islamicgirl........de qoran alkareem is takkalam allah ...je moet niet mensen die niet in allah (s.w.t) geloven gaan adviseren om de qoran te lezen .... Sorry hoor, maar dit is je reinste onzin. Stimuleer ze je juist om te lezen, laat ze kennis nemen, laat ze denken, laat ze filosoferen, laat ze vragen, laat ze onderzoeken.....en wie weet kunnen we dan een nieuwe mumin verwelkomen....

an3sdej
25-01-2004, 01:20

de strijd tegen de fundamentalitische islam is in volle gang, en zal leiden tot de verdrijving van hen naar de woestijnen waar zij behoren, en waar Arabisch hun heilige taal schijnt te zijn.

Pagina's : [1] 2