Bekijk originele versie : Toerisme
MISS_ANISSA
24-01-2004, 14:00
halloo
Wie van jullie volgt de opleiding toerisme richting medewerker reizen niveau 3 of 4????? Want het lijkt me leuk en interessant en het past wel bij mij alleen wou weten wie het doet en of het echt wel zo interessant is enz??????????
:zwaai:
Toerisme bij ons hier is een heel aangename richting, natuurlijk ga je veel reizen, maar er is ook veel werk aan verbonden, zo moet je bijvorbeeld van elke reis een eindwerk maken, je moet ook goe dzijn in aardrijkskunde, enzomeer, ik zelf doe die richting niet, maar ik heb er vorig jaar een hele dag uitleg over gekregen, het is best een leuke richting als je veel tijd en geduld hebt,..
xxxxboesas
Lady_moi
24-01-2004, 14:21
Ik Volg Het Nie Ma Het Lijkt Me Een Heel Boeiende Richting :goedzo:
MISS_ANISSA
24-01-2004, 14:24
Origineel gepost door qwatra
Toerisme bij ons hier is een heel aangename richting, natuurlijk ga je veel reizen, maar er is ook veel werk aan verbonden, zo moet je bijvorbeeld van elke reis een eindwerk maken, je moet ook goe dzijn in aardrijkskunde, enzomeer, ik zelf doe die richting niet, maar ik heb er vorig jaar een hele dag uitleg over gekregen, het is best een leuke richting als je veel tijd en geduld hebt,..
xxxxboesas
ja bedankt maar ik heb nergens bij de toelatingseisen iets gelezen over aardrijkskunde en op die school zelf heb je geen pakket waar aarsdrijkskunde is. gelukkig maar want ik haat aardrijkskude en volg het nu niet dus ik hoop dat ze het niet geven op die school. MAAR wel een heleboel talen aahahah .
MISS_ANISSA
24-01-2004, 14:27
Ja lady_moi ik vind het ook heel boeiend , wou stewardess opleiding doen maar die kledingvoorschriften en make-up niets voor mij en draag tenslotte hoofddoek dus kan het niet en je hebt onregelmatige tijden en in de nacht opstaan en er word je niet gegarandeerd dat je later inschallah kan werken op een schipol aangezien het slecht gaat .
Lady_moi
24-01-2004, 14:36
Stewardessen Moeten Zelfs Een Bepaalde Lengte Hebben :eek:
Mja Ik Kweenie Of Gewoon Werken Daar In Schiphol Achter Een Burootje Ofzo :hihi:
En Jah Of Ge Hebdet Of Ge Hebdet Nie :zwaai:
Origineel gepost door MISS_ANISSA
Ja lady_moi ik vind het ook heel boeiend , wou stewardess opleiding doen maar die kledingvoorschriften en make-up niets voor mij en draag tenslotte hoofddoek dus kan het niet en je hebt onregelmatige tijden en in de nacht opstaan en er word je niet gegarandeerd dat je later inschallah kan werken op een schipol aangezien het slecht gaat .
MISS_ANISSA
24-01-2004, 14:49
Origineel gepost door Lady_moi
Stewardessen Moeten Zelfs Een Bepaalde Lengte Hebben :eek:
Mja Ik Kweenie Of Gewoon Werken Daar In Schiphol Achter Een Burootje Ofzo :hihi:
En Jah Of Ge Hebdet Of Ge Hebdet Nie :zwaai:
ja van die lengte wist ik het ook, ben zelf 1.60 :hihi: maar ze stellen te veel eisen ahahaa maar jah zoals je zegt dan maar achter een bureau'tje :p :zwaai:
Lady_moi
24-01-2004, 14:58
Iwa Ja :)
Origineel gepost door MISS_ANISSA
ja van die lengte wist ik het ook, ben zelf 1.60 :hihi: maar ze stellen te veel eisen ahahaa maar jah zoals je zegt dan maar achter een bureau'tje :p :zwaai:
yesmina19
24-01-2004, 15:44
het ligt eraan
waar jou intresse ligt
een vriendin had het ook gedaan
maar ze vond geen fuc k aan
BeautyQueen
24-01-2004, 17:17
Ik ben ongeveer een maandje geleden gestopt met de opleiding toerisme reizen niveau 4. Tis een leuke en interessante opleiding..En je kunt er veel mee worden.
Je krijgt wel aardrijkskunde want je moet veel toeristische steden/gebieden uit je hoofd kennen. Het maakt niet uit als je deze vak niet in je vakkenpakket hebt. Je wordt alsnog toegelaten. Tis wel veel werk. Ik moest iedere week een werkstuk inleveren. Vb: een hele pakketreis maken voor een gezin.
Maar het leuke aan de opleiding is dat je veel op reis gaat. Trouwens..Met deze opleiding kun je ook (grond)stewardess worden.
De reden dat ik gestopt ben is omdat ik meer geinteresseerd ben in de luchtvaart...(Grond)Stewardess. Dus kga een opleiding luchtvaartdienstverlening volgen. Dat is echt specifiek gericht op die 2 beroepen. Er zijn inderdaad een paar eisen aan verbonden zoals Lady_Moi al zei. De lengte..Je moet tussen de 1.58 en 1.90 zijn..(zonder hakken) Dit geldt alleen voor het stewardess zijn! Voor grondstewardess maakt dit niet uit.
Kheb je voldoende te hebben geinformeerd..Voor vragen kun je me altijd pm-en! ;)
BQ.
hee laillah,
weet je waar en wanneer die open dag is??
en ik wil het op hbo nieveau gana doen,waar kun je dat doen??
alvast bedankt.
xx:zwaai:
MISS_ANISSA
25-01-2004, 14:49
SMILEYY VOOR OPEN DAGEN MOET JE JE NAAR WWW.ROCVA.NL EN DAN BIJ OPEN DAGEN KIJKEN!! JE VIND HET WEL!!
:ZWAAI:
MissMarOc15
25-01-2004, 18:18
okee hee miss-anissa,
thanks!!!
ik ga er gelijk op kijken!!
:zwaai: :zwaai:
xxsmileyy
maroc_angel
31-01-2004, 21:24
Nou wat ik weet is dat je 6 maanden ofzo in het buiten land stage moet lopen als het goed is.
Whahahahahahahahahahahaha.
Dus anissa dat word lekker reizen.
Maar zal het aan me nichje vragen wat zij volg deze opleiding, en dat zal ik je het zeggen okez.
MissMarOc15
31-01-2004, 21:36
okee hee daar hou ik je aan
nou alvast heel erg bedankt.
xxsmileyy
p.s. als je niet meer van me hoort danalvast sorry maar ik ben op dit moment erg druk metvan alles...
soo..
doeggg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.