Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Laminaat leggen ...wie???

djazairia_nl
15-08-2008, 20:49

Hallo....ik heb mensen nodig die voor mij laminaat kunnen leggen. Kenne jullie iemand (ik hoor dat turken daar goe din zijn) die voor een goed prijs mij kan helpen. Het gaat om een woonkamer en hal. alvast bedankt

mkrot
16-08-2008, 20:07
Hallo....ik heb mensen nodig die voor mij laminaat kunnen leggen. Kenne jullie iemand (ik hoor dat turken daar goe din zijn) die voor een goed prijs mij kan helpen. Het gaat om een woonkamer en hal. alvast bedankt als ik jou was zou ik niet aan een laminaat beginnen. ik heb ook laminaat ik heb erg spijt van, ten eerste elke klein stof wat er valt kan je gelijk zien en als je te vaak dweilt dan gaat het weer omhoog, ik ken veel mensen die er ook spijt van hebben, echt 10 keer niks

Bent_Sultan
17-08-2008, 09:25
ben je nog opzoek? Toevallig is op dit moment iemand bezig met mijn laminaat, waar kom je vandaan? dan kan ik je zijn nummer geven :)

Vlampje
17-08-2008, 17:05
als ik jou was zou ik niet aan een laminaat beginnen. ik heb ook laminaat ik heb erg spijt van, ten eerste elke klein stof wat er valt kan je gelijk zien en als je te vaak dweilt dan gaat het weer omhoog, ik ken veel mensen die er ook spijt van hebben, echt 10 keer niks Laminaat moet je ook niet dweilen, doos. :rolleyes:

djazairia_nl
17-08-2008, 18:11

ben je nog opzoek? Toevallig is op dit moment iemand bezig met mijn laminaat, waar kom je vandaan? dan kan ik je zijn nummer geven :) jazeker. waar kom jij dan vandaan?