Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik weet niet wat ik met dit gevoel aanmoet!!!!

LZN
23-01-2004, 23:50

ik heb nu 6 maanden een hele lieve vriend. ik ken hem al 1 jaar... en we belden eerst heel vaak met elkaar en msn en zo... maar toen kwam ik tot de conclusie dat ik wel meer voor hem voelde en dat was wederzijds. maar ik heb een heel raar gevoel...normaal als je echt weg bent van iemand en echt verliefd bent dan voel je t overal kriebelen als je aan hem denkt.......als je m belt.....als je bij m bent natuurlijk ik heb dat bij hem ook als hij alleem al online komt dan begint het al te kriebelen in mijn buik.. maar als ik bij hem ben dan is dat gevoel helemaal weg... ik ben tot de conclusie gekomen dat er niet echte liefde is tussen ons maar ik weet niet wat ik moet doen........ik ben niet echt verliefd op hem........maar hij is voor mij meer dan een hele goede vriend... mijn vriendinnen zeggen tegen mij dat ik moet wachten omdat de liefde wel groeit.... heeft er iemand ook wel eens in zo'n situatie gezeten... en kan er iemand mij advies geven wat ik het beste kan doen... alvast bedankt voor jullie reacties!!!! samira.

tatouzient
24-01-2004, 00:02
volg ni alleen je hart, mr luister ook nr je verstand... succes verder! Tatou.

MissMilion
24-01-2004, 12:49
Doe geen dingen waarvan je later spijt van zult hebben!! Liefde heeft tijd nodig!! Ma3salamma

HappyGurl
24-01-2004, 13:12
Origineel gepost door tatouzient volg ni alleen je hart, mr luister ook nr je verstand... succes verder! Tatou. Ik sluit mij hierbij aan.. :D :zwaai:

DOUNIA4EVER
24-01-2004, 13:20

misschien heb je dan geen kriebels in je buik, omdat je je op je gemak voelt bij hem. zo kan je het toch ook zien??

qwatra
24-01-2004, 16:30
Misschien ben je in de war, je weet niet wat je wil, dus het enigste wat ik kan zeggen is dat je nog even moet wachten, misschien zijn die kriebels ontstaan doordat je het raar vind dat een meisje zomaar een vriendschaps realtie kan hebben met een jongen, misschien ben je wel verliefd of is het misschien een verkeerd gevoel net omdat hij van het andere geslacht is, en wij hebben het gedacht dat een jongen nooit een gewone vriend kan zijn, who knows...

Karima_xxx
24-01-2004, 16:38
Hey, Heb geduld en neem geen overhaaste beslissing. ciao, k xxx

samiawondergirl
24-01-2004, 21:49
Origineel gepost door SAMIRA_NADOR ik heb nu 6 maanden een hele lieve vriend. ik ken hem al 1 jaar... en we belden eerst heel vaak met elkaar en msn en zo... maar toen kwam ik tot de conclusie dat ik wel meer voor hem voelde en dat was wederzijds. maar ik heb een heel raar gevoel...normaal als je echt weg bent van iemand en echt verliefd bent dan voel je t overal kriebelen als je aan hem denkt.......als je m belt.....als je bij m bent natuurlijk ik heb dat bij hem ook als hij alleem al online komt dan begint het al te kriebelen in mijn buik.. maar als ik bij hem ben dan is dat gevoel helemaal weg... ik ben tot de conclusie gekomen dat er niet echte liefde is tussen ons maar ik weet niet wat ik moet doen........ik ben niet echt verliefd op hem........maar hij is voor mij meer dan een hele goede vriend... mijn vriendinnen zeggen tegen mij dat ik moet wachten omdat de liefde wel groeit.... heeft er iemand ook wel eens in zo'n situatie gezeten... en kan er iemand mij advies geven wat ik het beste kan doen... alvast bedankt voor jullie reacties!!!! samira i have been there.. stuur me maar een pm met je msn.. wil je?