Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik mis jou

Pagina's : [1] 2 3

ik_oke_is
23-01-2004, 22:29

:( :maf3:

guppie
23-01-2004, 22:30
Dit zegt een man uit Nador:(.... Klinkt een beetje eng!!!

ik_oke_is
23-01-2004, 22:35
Origineel gepost door guppie Dit zegt een man uit Nador:(.... Klinkt een beetje eng!!! ik kom vandaag blijkbaar wel uit de verkeerde plekken , nador en borgerhout :maf2: klinkt het echt eng ?????????? das niet meteen de bedoeling :verdriet: :maf3:

guppie
23-01-2004, 22:38
Origineel gepost door ik_oke_is ik kom vandaag blijkbaar wel uit de verkeerde plekken , nador en borgerhout :maf2: klinkt het echt eng ?????????? das niet meteen de bedoeling :verdriet: :maf3: Ik ben altijd heel gauw bang:tranen:... Ik bedoel t niet zo...

ik_oke_is
23-01-2004, 22:43

Origineel gepost door guppie Ik ben altijd heel gauw bang:tranen:... Ik bedoel t niet zo... waar ben je dan altijd heel gauw bang voor; toch niet voor alles :confused: :maf3:

guppie
23-01-2004, 22:45
Voor alles, ik ben heel eenzaam!!! Omdat mensen me ook pesten, is het heel moeilijk voor mij om open te zijn!!!! Ik b erg gesloten!!! Ik weet ben niet een van de mooiste, maar ik ben bang dat mensen me pijn gaan doen:(.... Dat is heel vervelend!!! En me gaan pesten en uitschelden:tranen:

tatouzient
23-01-2004, 22:48
Origineel gepost door ik_oke_is :( :maf3: ik jou ook :( Tatou.

ik_oke_is
23-01-2004, 22:49
Origineel gepost door guppie Voor alles, ik ben heel eenzaam!!! Omdat mensen me ook pesten, is het heel moeilijk voor mij om open te zijn!!!! Ik b erg gesloten!!! Ik weet ben niet een van de mooiste, maar ik ben bang dat mensen me pijn gaan doen:(.... Dat is heel vervelend!!! En me gaan pesten en uitschelden:tranen: ooh oke jah weet niet wat zeggen , maar hopelijk komt het allemaal wel goed , incha allah :) :maf3:

naisha
23-01-2004, 22:49
Bay Bay a zeji nesh a zejem, asfaji nash wadjig an oemoeni, rzar izen narni....:D

ik_oke_is
23-01-2004, 22:50
Origineel gepost door tatouzient ik jou ook :( Tatou. niet liegen a temschoent , jij mist vast iemand anders :maf2: :maf3:

ik_oke_is
23-01-2004, 22:51
Origineel gepost door naisha Bay Bay a zeji nesh a zejem, asfaji nash wadjig an oemoeni, rzar izen narni....:D :hihi: :maf3:

tatouzient
23-01-2004, 22:56
Origineel gepost door ik_oke_is niet liegen a temschoent , jij mist vast iemand anders :maf2: :maf3: tja :verdriet: mr is lang gelede ikke jou nog gesproeke, ikke jou echt gemist hoor :( Tatou.

ik_oke_is
23-01-2004, 23:00
Origineel gepost door tatouzient tja :verdriet: mr is lang gelede ikke jou nog gesproeke, ikke jou echt gemist hoor :( Tatou. wat scheelt eraan misschien ???????????????????????????????? en je hebt me gemist ZOGENAAMDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddddddddddddddddddddd dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd dddddd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! waarom mist ZIJ mij niet :(:(:( :maf3:

tatouzient
23-01-2004, 23:04
Origineel gepost door ik_oke_is wat scheelt eraan misschien ???????????????????????????????? en je hebt me gemist ZOGENAAMDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddddddddddddddddddddd dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd dddddd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! waarom mist ZIJ mij niet :(:(:( :maf3: nix zogenaamd, is waar hool :( jij mij ni gelove :( ze zal je ook misse hoor, wie kan jou nou ni misse :D Tatou. btw, exames ook achter de rug?

JustAGirl22
24-01-2004, 11:06

Ik oke is... Wie mis je als ik vragen mag en hoe komt het dat je haar mist?Is het een ex ofzo??? GROETJES MOI

Pagina's : [1] 2 3