Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederlander Steekt Leraar

Pagina's : [1] 2

redouan106
23-01-2004, 21:10

Een dove nederlander steekt zijn oud-leraar neer. Heeft het met de culturele achtergrond te maken????

a3ir
23-01-2004, 21:13
vraag me af of ze t ook zo groot brengen op t nieuws.

Peej
23-01-2004, 21:40
Redouan106, je hebt een schandalige titel staat er boven deze topic gezet. Of het nu een blanke Nederlander, een Turkse Nederlander, een MarokkaanSe Nederlander of een Nederlander van Mars was... Dat maakt geen ene donder uit. Er is trouwens nog helemaal NIETS bekend over de identiteit van de dader. Dus hoe kun jij deze topic starten met zo'n domme opmerking. In de eerste discussie over de moord op dhr. van Wieren op het Terra college die hier plaats vond werd door iedereen duidelijk aangegeven dat het ging om een afschuwelijke daad. Mensen die het in die discussie over de (culturele of ethnische) achtergrond van de dader hadden werden meteen afgestraft. Laten we in deze discussie hetzelfde respect tonen. Ongeacht de afkomst van de dader ben ik van mening dat het wederom een schofterige daad is. Laten we niet proberen om het weer op de "rassen"-discussie te gooien. Want dat heeft geen enkele zin. Ik hoop dat het slachtoffer het overleeft. Iedere dode is er een teveel.

Scottie
23-01-2004, 22:55
Nou, die dader is doof, maar velen hier zijn ook hardhorend. Redouan, "grow up". Nare jongen ... Scottie.

an3sdej
23-01-2004, 23:21

Wat voor Nederlander dan?

AlHoceima_Leila
23-01-2004, 23:21
laat hem lekker. als hij dat zo wil zeggen doet hij dat toch

an3sdej
23-01-2004, 23:24
Op Maroc.nl is iemand die weet dat het om een Marokkaanse man gaat. Die kent iemand op die school. Een broer of vader van een kind.

Protest
24-01-2004, 00:50
Origineel gepost door Peej Er is trouwens nog helemaal NIETS bekend over de identiteit van de dader. Dus hoe kun jij deze topic starten met zo'n domme opmerking. Salaam Niks bekend over de identiteit, Nova heeft geen cultuurdeskundigen uitgenodigd, geen kleine dove kindertjes geinterviewd, dan zal het vast geen Marokkaan of turk geweest zijn. Kun je gewoon vergif op innemen.

Solid
24-01-2004, 00:51
ze zeiden laatst dat het met geloof te maken had:vraag:

Peej
24-01-2004, 08:38
Origineel gepost door AlHoceima_Leila laat hem lekker. als hij dat zo wil zeggen doet hij dat toch Oh ja? Mijns inziens is de identiteit dus helemaal niet belangrijk. Maar hoe zou jij gereageerd hebben als ik hier zonder bronvermelding of verdere informatie een topic had geopend met "Marokkaan steekt Leraar neer."?

Peej
24-01-2004, 08:42
Origineel gepost door Protest Salaam Niks bekend over de identiteit, Nova heeft geen cultuurdeskundigen uitgenodigd, geen kleine dove kindertjes geinterviewd, dan zal het vast geen Marokkaan of turk geweest zijn. Kun je gewoon vergif op innemen. Het gaat hier verdomme toch niet over Nova. Ik heb het erover dat we hier in de topic over de moord op van Wieren respect toonden voor de dode en voor elkaars culturen. Ik zie niet in waarom dat nu niet zou kunnen.

Protest
24-01-2004, 10:25
Origineel gepost door Peej Het gaat hier verdomme toch niet over Nova. Ik heb het erover dat we hier in de topic over de moord op van Wieren respect toonden voor de dode en voor elkaars culturen. Ik zie niet in waarom dat nu niet zou kunnen. Salaam Men toonde helemaal geen respect voor cultuur. Sterker de moord werd toegewezen aan de Marokkaanse / Turkse cultuur. En nu willen we weten wat voor identiteit de dader heeft van deze steekpartij. Of is dat alleen maar nieuwswaardig als het geen nederlander betreft?

tazaghiniagirl
24-01-2004, 11:56
ik wist van niets.......:confused:....

salimaforever
24-01-2004, 15:19
ze moeten ook respecht hebben voor leerlingen

1980
24-01-2004, 23:10

Origineel gepost door Solid ze zeiden laatst dat het met geloof te maken had:vraag: Ach die praatjes van hen mogen me gestolen worden! DAT VAN OUDKERKEN HAD DAT MET GELOOF TE MAKEN? HAD DAT MET NEDERLANDSE CULTURELE ACHTERGROND TE MAKEN? IS DAT GEZOND VOOR DE MAATSCHAPPIJ? Pfff om ziek van te worden. Stelletje aso's!

Pagina's : [1] 2