Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe je een kat benaderd, zo ook het meisje

Pagina's : [1] 2 3

praatjes
23-01-2004, 21:01

Met dezelfde werkwijze spoor ik jullie meisjes om van mijn vergif te komen eten. Ik maak een vriendelijke buiging, ik bied wat aan, ik steek mijn hand uit, ik zing een liedje. En ja hoor, :) dan stort die poes zich hopeloos in mijn armen. En ik sla genadeloos toe :auw:

Anissa_bel
23-01-2004, 21:02
plzzzzz get a life ipv een dierenverhaal te vertellen of wat dan ook! sorry als het zo cru overkwam..maar het is mijn dagje niet! :o

rachidabella
23-01-2004, 21:05
:hihi: ik ben meer een pitbul

praatjes
23-01-2004, 21:08
Origineel gepost door Anissa_bel plzzzzz get a life ipv een dierenverhaal te vertellen of wat dan ook! sorry als het zo cru overkwam..maar het is mijn dagje niet! :o Als je zo door gaat zoals nu dan is het je leven niet meer! :D

praatjes
23-01-2004, 21:10

Origineel gepost door rachidabella :hihi: ik ben meer een pitbul Alle vrouwen behoren tot de katachtigen! Zo ook jullie behandeling :)

rachidabella
23-01-2004, 21:14
Origineel gepost door praatjes Alle vrouwen behoren tot de katachtigen! Zo ook jullie behandeling :) Ik ga niks ontkennen ;)

praatjes
23-01-2004, 21:20
Origineel gepost door rachidabella Ik ga niks ontkennen ;) haha :D Oke, maar je doet er ook beter aan om niet te ontkennen. het zou alleen in jou nadeel werken!

rachidabella
23-01-2004, 21:23
Origineel gepost door praatjes haha :D Oke, maar je doet er ook beter aan om niet te ontkennen. het zou alleen in jou nadeel werken! :hihi: dat wist ik al......vandaar dat ik ook niet ga ontkennen het heeft toch geen zin

praatjes
23-01-2004, 21:27
Origineel gepost door rachidabella :hihi: dat wist ik al......vandaar dat ik ook niet ga ontkennen het heeft toch geen zin Dus je bent het met me eens. Je staat nu achter mijn en voor mijn ga je door het vuur! Klaar nu zijn wij 2 niet te overwinnen :D

Soul_Searching
23-01-2004, 21:27
Origineel gepost door praatjes Met dezelfde werkwijze spoor ik jullie meisjes om van mijn vergif te komen eten. Ik maak een vriendelijke buiging, ik bied wat aan, ik steek mijn hand uit, ik zing een liedje. En ja hoor, :) dan stort die poes zich hopeloos in mijn armen. En ik sla genadeloos toe :auw: Ooooooooooooooh please wat een geleuter allemaal 3la psycho

praatjes
23-01-2004, 21:31
Origineel gepost door Soul_Searching Ooooooooooooooh please wat een geleuter allemaal 3la psycho Probeer jij me te beledigen soms, ik kom en ik pakje bij je haren! :D

rachidabella
23-01-2004, 21:34
Origineel gepost door praatjes Dus je bent het met me eens. Je staat nu achter mijn en voor mijn ga je door het vuur! Klaar nu zijn wij 2 niet te overwinnen :D voor nu en altijd....:hihi:

Soul_Searching
23-01-2004, 21:34
Origineel gepost door praatjes Probeer jij me te beledigen soms, ik kom en ik pakje bij je haren! :D Now i'm shaking on my knees het is gewoon mijn mening like it or don't i don't care :D :D

rachidabella
23-01-2004, 21:35
Origineel gepost door praatjes Probeer jij me te beledigen soms, ik kom en ik pakje bij je haren! :D Mag ik je daarbij helpen? :)

Soul_Searching
23-01-2004, 21:37

Origineel gepost door rachidabella Mag ik je daarbij helpen? :) Bang dat ie me niet in zijn eentje aan kan :confused:

Pagina's : [1] 2 3