Bekijk originele versie : Wie kan mij helpen.......
Hoi meisjes en jongens,
Ik zit met een groot probleem, ik heb mijn jawoord gegeven aan een jongen en ben voor de wet getrouwd met hem maar nog niet op zen marrokaans. Alleen is mij hele familie hiertegen dat merk ik aan hun hoe ze met hem omgaan en hoe iedereen over hem praat. Nu weet ik waarom iedereen zo tegen hem is hij heeft een hele slechte familie, op het begin vond ik het geen punt om nee te zeggen, maar als ik nu goed nadenk weet ik het niet meer....Want als je goed nadenkt speelt het toch een rol.Soms denk ik dat ik toch deze jongen moet opgeven en naar mij familie moet luisteren. Op het begin dacht ik dat mensen gewoon jaloers zijn, maar ze zeggen soms is het toch goed om naar mensen te luisteren.Want ze zeggen jongens komen en gaan.....maar ik ben met deze jongen voor de wet getrouwd en vraag me af of ik wel zo makkelijk afkom van hem want hij is namelijk heeeeeel erg plakkerig en zijn familie ook...Wie oh wie kan mij helpen?????????of heeft dit meegemaakt.....
Safatjuh
23-01-2004, 20:13
je moet goed naar je hart luisteren wat je wilt,
als jij zelf denkt dat je een gelukkige toekomst met hem tegemoet gaat dan is beter als je met hem blijft.
en als het waar is dat zijn fam. een slechte reputatie en het zit jou ook dwars dan kan je beter nu van hem af zijn...
want jongens veranderen niet
veel suc6 nog
Lady_moi
23-01-2004, 22:14
Hou Gij Van Hem?
Ben Je Gelukkig Met Hem?
Zo Ja Blijf Bij Hem Want De Goede Jongens Bestaan Bijna Nie Meer
PS: Is Hij Zelf Wel Een Goede Jongen?
Glimlachje
23-01-2004, 23:43
Als je met hem trouwt betekend het dat je voor altijd bij hem blijft, en dat jullie samen oud worden.Kun je, je dit voorstellen? Zo nee, dan moet je heel goed nadenken...Zoals lady_moi ook zei: ''Is hij wel een goede jongen''?Mensen kunnen ook roddelen en jaloers zijn...
Je zegt dat de hele familie van hem slecht is.Het gaat toch om HEM of begrijp ik het verkeerd.
Wat vinden jouw ouders er eigenlijk van?En hebben de mensen die slechte dingen over hem zeggen , echt gezien wat hij slecht doet???
Zijn er geen bewijzen dan zegt dat genoeg, blijf dan bij hem...
Ik wens je heel veel geluk verder.En shaitan(Alah yegzieh) zit hier ook achter, vergeet dat niet het liefst ziet hij dat jullie ruzie krijgen hierdoor en dan uitelkaar gaan geef hem die kans niet.Als Allah het wil blijf je bij hem ook al zegt iedereen NEE.
En denk eraan: Is die jongen goed voor JOU?Geeft hij JOU aandacht?Respecteerd hij JOU?Luisterd hij naar JOU?
Zoja, dan heeft jouw familie hier niks mee te maken, en zijn gewoon jaloers.
meid zal ik je goede advies geven kijk naar de plus punten van jullie relatie en naar de min punten zie je dat je meer plus punten heb dan ga je verder zie jedat meer min punten heb ja dan stop je er gewoon mee . ik weet het het is makelijker gezegd dan gedaan maar beslis snel voordat er kids in het spel komen want dan is het te laaaaaaaaaaaaat.
Glimlachje
23-01-2004, 23:52
Origineel gepost door mogtar
meid zal ik je goede advies geven kijk naar de plus punten van jullie relatie en naar de min punten zie je dat je meer plus punten heb dan ga je verder zie jedat meer min punten heb ja dan stop je er gewoon mee . ik weet het het is makelijker gezegd dan gedaan maar beslis snel voordat er kids in het spel komen want dan is het te laaaaaaaaaaaaat.
Ja, dat lijkt mij ook een heel goed idee :goedzo:
ik zeg altijd maar trouwen is houden. ;) ;)
He, bedankt jongen en girls,
Jullie berichtjes hebben me goed gedaan, en ja, ik weet dat mensen altijd jaloers zijn, maar soms is het goed om naar die mensen te luisteren.Glimlachje jij ook bedankt, mijn moeder die weet er al van en die staat ook achter mijn keuze en dat is stoppen voordat er kids in het spel zijn zoals Mogtar zegt...Ik weet dat Allah swt het als een grote zonde ziet scheiden.. maar ik moet echt mijn geheugen volgen en niet mijn hartje,,ik heb spijt dat ik die trouwakte zo snel heb getekend ik was echt blind en verliefd denk ik, en ik merk dat het over is, maar ik ben blij dat er nog geen bruiloft is geweest ALhamdoelilah...Thanks iedereen........
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.