Bekijk originele versie : 4/5 Havo
Ik wou graag vragen wie een goeie school weet in rdam en omgeving
waar je 4/5 havo in 1 jaar kan doen!!!!!!!!!
En ook graag de voorwaarden dus wanner je aangenomen kan worden en wanneer niet..
Ikrame_girl
23-01-2004, 19:04
ROC terhaarkade in Leiden.
nadia_meknessia
23-01-2004, 21:19
Albeda (Sportlaan) te Rotterdam.
Zeg maar wat je situatie is dan zeg ik je wel of je wordt aangenomen :p
nadia_meknessia
26-01-2004, 11:50
Snik....ik zal je moeten teleurstellen, mn vriendin zat net mee te lezen en vertelde me dat die school t al sinds een jaar niet meer doet :( ...volgens haar doen er wel veel in Rdam t nog maar ze weet niet precies welluke :) ....veel succes met t zoeken :zwaai:
islamietje114
06-02-2004, 18:46
salaamw a3aleykumwr wb,
ik ga incha allah volgend jaar ook 4 havo doen...en bij mij is het zo dat ik een prognose formulier heb gekregen en daarop hebben al mijn docenten hun opinie ingevuld zoals mijn capaciteiten werkhouding motivatie. en daarna moest ik een motivatie brief schrijven en die heb ik daarna ingeleverd bij mijn decaan. al je cijfers gemiddeld moeten een 7 zijn. dat is tenminste bij ons....je kan het beste toestappen naar je decaan die kan je daar het best bij helpen. ik krijg zelf over 2 wken antwoord of k doormag of niet...en dan moet k mijn profiel nog kiezen!! succes meid xxxislamietje
nadorroos306
26-02-2004, 01:07
Salaam alaikoem,
Ik heb ook een paar jaar geleden 4 en 5 havo in 1 jaar gedaan op de ROC zadkine in Schiedam(zelf woon ik in rdam). Maar goed de toelatingseisen waren daar dat ik een mavo diploma moest hebben en 18 jaar of ouder moest zijn, dit was ik niet dus moest ik een brief van me oude school hebben en van me vader(die mocht ik zelf schrijven ;) ). Hierin stond gewoon hoe goed ik ben op school en hoe "volwassen" ik me kon gedragen.
Ik weet ook dat ik dezelfde opleiding kon volgen op het ROC albeda, daar moet je dan een toelatingstest doen. Als je deze haalt dan mocht je door, er werd geloof ik getoetst op Nederlands, engels en wiskunde.
Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt als je meer wilt weten pm me maar en voor de duidelijkheid dit was al 3 of 4 jaar geleden. Op ROC zadkine wordt het nog wel aangeboden hoorde ik maar van ROC albeda weet ik het niet.
Ma3a salama,
Nadia
Salaam alaikoem,
Ik was net per ongeluk op me zus account, dus als je me wilt bereiken dan hier pm'en.
Ma3a salama,
Nadia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.