Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tfoe ala gaste van borg

Pagina's : [1] 2

tetouaniathadon
23-01-2004, 17:10

aslm tfoe asahbie alles wa ge doet in borg is slecht zie ik ben 5januari begonne met hijaab aan te doen ik ben 15 en nu word er vollenbak geroddeld over mij ze zeggen van jah ze draagt het om meer vrijheid a shmen das gewoon een **** enzo verder en erger en erger maar hoe komt dat dat ze zoiets zeggen er is een jongen van men buurt die het aan wou met mij en ik zei nee nee nee en die is tege iedereen gaan zeggen dat ik HEM WIL maar dat is niet zo tfoe wa heb ik nu gedaan wattt wrom doen ze zo ik probeer de islam te praktisere en ze noemen me wallah ik weet niet wat ik met die gasten ga doen plzzz help mij zeg mij alstublieeeeeeeeeeeft wat ik moet doen laj hamwaldikoem

Zerhounia_style
23-01-2004, 17:15
Sterk houden en erin blijven geloven, je moet je niks van die "gasten" aantrekken, ma't se3foemsh..Hou je sterk en denk aan Allah swt en niet aan die mensen, die verdienen het allemaal niet.. En mabrouk Hijaab! :) Tbarkelah alik dat je hem bent gaan dragen, een goeie keus van je :) allah ie 3awen

tetouaniathadon
23-01-2004, 17:18
jah wallah shukran maarre voel me egt niet goed ik bedoel draag je geen hoofddoek **** je draagt het wel ja dan is ze maar ok een **** want ze wil het niet aan die roddels worden maar groter en dommer

thaladytorija
23-01-2004, 17:57
NIX VAN AANTREKKEN!!!!!! laat ze praten, je moet je bijzonder voelen als mensen over je praten..... die mensen hebben zelf ceker geen leven om er over te hebben.... als je ze voortaan negeeerd dan kappen ze vanzelf :blauwkus:

miss_morgan15
23-01-2004, 17:57

lieve meid ik ben zelf van belgie maar ik woon niet in borgerhout maar ik weet hoe het er aan toe gaat daar ... wat je ook doet ze roddel altijd over je!!!! je moet je er niks van aan trekken!!!doe alsof het je niet stoort. Na een tijdje gaan ze er van zelf mee ophouden...geloof me!!! die gasten weten niet beter en zijn meestal maar snotneuzen van 16-17j. wat weten zijn nu....en die gast die zo praat over je van ze wou iets met me beginnen die doet dat gewoon om dat je nee hebt gezegd toen het iets met je wou beginnen !!!! se dus laat ze links liggen,ze zijn het niet waar dat je er kwaad om gaat maken!! maar wat je ook doet ga nooit om met een gast van borgerhout!!! hoop dat je iets hebt aan mijn raad,hou je goed beslama

ik_oke_is
23-01-2004, 18:00
Origineel gepost door tetouaniathadon aslm tfoe asahbie alles wa ge doet in borg is slecht zie ik ben 5januari begonne met hijaab aan te doen ik ben 15 en nu word er vollenbak geroddeld over mij ze zeggen van jah ze draagt het om meer vrijheid a shmen das gewoon een **** enzo verder en erger en erger maar hoe komt dat dat ze zoiets zeggen er is een jongen van men buurt die het aan wou met mij en ik zei nee nee nee en die is tege iedereen gaan zeggen dat ik HEM WIL maar dat is niet zo tfoe wa heb ik nu gedaan wattt wrom doen ze zo ik probeer de islam te praktisere en ze noemen me wallah ik weet niet wat ik met die gasten ga doen plzzz help mij zeg mij alstublieeeeeeeeeeeft wat ik moet doen laj hamwaldikoem hoe weet je eigenlijk dat ze over je roddelen???

tetouaniathadon
23-01-2004, 18:30
1 van zen beste vrienden heeft het tege me gezegd en nog veel andere gaste en maskes

lady_khadija
23-01-2004, 19:36
gewoon negeren.......allah is trots op je...daar gaat het om....

tetouaniathadon
23-01-2004, 19:39
jah ik ga die gewoon negeren maar kwetst wel hoor moehim dat zijn nu eenmaal de gasten van borg alle de meeste zijn tog wel zo en spijtig moehim wallah iedereen bedankt die mij heeft geholpe en beslamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa shazakoe lah alghajr

zarazet
23-01-2004, 21:11
ik kan die gasten van borgerhout niet hebben echt tfoe...

ik_oke_is
23-01-2004, 21:16
Origineel gepost door zarazet ik kan die gasten van borgerhout niet hebben echt tfoe... :maf2: zijn we echt zo erg jong ????? :maf3:

tetouaniathadon
23-01-2004, 21:19
huh?? ik snap je egt niet hoor maarre niet alle gasten zijn zo hoor er zijn wel jongens die een meid respecteren maar er zijn ook gaste moehim die denke safe ik ben het tezz da d8 em en er zijn veel mense die gaste van borg hate

ik_oke_is
23-01-2004, 21:23
Origineel gepost door tetouaniathadon huh?? ik snap je egt niet hoor maarre niet alle gasten zijn zo hoor er zijn wel jongens die een meid respecteren maar er zijn ook gaste moehim die denke safe ik ben het tezz da d8 em en er zijn veel mense die gaste van borg hate :maf3:

tetouaniathadon
23-01-2004, 21:25
wat bedoel met "zijn we echt zo erg jong" en wat snap jij niet als ik vragen mag

ennahiya19
23-01-2004, 21:26

meskiena, ben zelf ook weleens in belgie geweest, maar echt waar ik haat belgie het land zelf al maar voornamelijk borgerhout, zo conservatief, niet normaal man, ben echt blij dat ik niet in belgie woon en ik d8 altijd dat NL erg was maar tegenstellign tot daar pffff zijn wij best modern. gewoon schijt aan die mensen hebben.........zulke mensen zijn meestal jaloers die zulke dingen zeggen en rondbazuinen, gewoon nergens om druk maken en dan zien ze dat het je niks doet en dan houden ze toch wel een keer op, leef lekker je leven! ma3a salama

Pagina's : [1] 2