Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : pff ik verveel me

Nousria
23-01-2004, 14:08

Woelah mensen echt waar vandaag verveel ik mij!!! Ik weet niet wat het is, of hoe het komt maar WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA ik heb zin om te roepen ofzo! Normaal amuseer ik mij vrijdagsmiddag wel dan hebben we 4 uur informatica, effe mail na checken, lekker op yasmina forum rondhangen MAAR Vandaag!?!? :confused: Kent er niemand een goei mopje ofzo... Komaan vertel op, please help mij DAN KAN IK EFFE LACHEN nog maar tot 20 voor vier, dan is de les om BOUSA HIER, BOUSA DAAR, ééntje voor jullie ALLEMAAL

Miss_wild
23-01-2004, 14:11
yes yes yes ik verveel me ook man, ik heb net een toets ver.neuk.kt tfoe ik ben echt boos op mezelf en kan mezelf wel neerschieten, ken gebeuren toch? maandag tot en met vrijdag examanweek.............. tfoe ik voel me echt chagerijnig maar als mij ma me komt ophalen komt het wel goed, ik weet dat zij me weer laat lachen...

littlegirl
23-01-2004, 14:17
ik ook... en ut is miss uit...:(:( maja het zij zo...

littlegirl
23-01-2004, 14:20
ken wel n mopje.. loop een blondje langs een wei met koeien zegt een koe BOOOEEEE zegt het blondje 'k heb je wel gezien hoor'

Nousria
23-01-2004, 14:29

hahahaha ok sommigen waren '''beetje' flauw maar wel goed Ik weet nog een goei wacht ik ga die kopieren uit mijn mail KOM DIRECT!!

Nousria
23-01-2004, 14:31
Een Turk koopt een Mercedes 500SL en rijdt ermee over de snelweg. Plotseling krijgt hij een 's avonds een lekke band. Hij zet de auto aan de kant en begint de band te verwisselen. Opeens remt er met gierende banden een oude Opel Kadet en stopt voor de Mercedes. Een Marokkaan stapt uit, pakt een krick uit zijn kofferbak, slaat de ruit in van de Mercedes en opent de deur. "Wat doe je nou?" roept de Turk. Antwoordt de Marokkaan: "Neem jij de banden nou maar, dan pak ik de radio!!! whuahahahahahhahahahha

Miss_wild
23-01-2004, 14:39
hahahaha die was goe

Nousria
23-01-2004, 14:40
meisjes ga jullie horoscoop voor 2004 maar eens bekijken (Ook gewoon uit verveeldheid hoor)

Nousria
23-01-2004, 14:59
>>Ik was een keer bezig met mijn oom Lahcen, hij wil heel graag zijn >>tuin ophogen met zand, verzakking is normaal in de polder he, maar >>het mag natuurlijk niets kosten, en ik moest hem dus helpen, hij >>had ergens 2 kuub zand gehaald, en ik was het in de snikhete zon >>aan het verspreiden, en egaliseren, ........ talmashat en el mizan >>n waman in mijn handen ging alles goed... >> >>Hij roept opeens alle zand is op, we moeten zand halen, hij vraagt >>aan mij waar we zand konden gaan halen, ik vroeg eerst...... hoe >>hij aan dit zand was gekomen, ik heb gehaald aut sandbak voor >>kinderen, maar nu is alles op. ??? Amanow amanow d oeshahshame... >>ik heb een reputatie hoog te houden in t dorp waar we wonen >>Ik zeg tegen hem, we moeten naar een bouwcenter en >>daar zand gaan kopen, ik zag al euro tekens in zijn gezicht, >>want hij is helemaal niet beroerd om geld uit te geven maar niet >>aan zijn tuin.... een als ex-sahraoua al helemaal niet aan zand >> >>Wij reden richting een bouwcenter bij ons in de buurt, en voordat >>we daar aankomen, reden we langs een groot bouwterrein, waar huizen >>worden gebouwd, en overal lagen bergen met zand, je raadt het al, >>hij zegt HASER HASER TFGAG TAN3IMALT , wij bij een bouwhek stoppen, >>waar op een bordje staat VERBODEN TOEGANG - STRAFBAAR -artikel 9951 >>alleen kan 3ami Lahcen niet lezen >> >>Ik deed het hek open,en hij reed er met zijn Mercedes 307.. >>verhoogd dak, imperiaal, gordijntjes, je kent het wel. >>Hij doet de achter deur wijd open, >>en zegt dat ik moet scheppen, en snel want dan komen we misschien >>nog een keer terug....... >>Wij scheppen, scheppen, scheppen, totdat we bijna vol zitten, wat >>denk je? >>Politie !!!! komt eraan rijden , amanow amanow 3ami Lahcen die >>schreeuwt el Boelisss rar rar rar zmarr dag.. terug scheppen die >>handel, wij weer terug scheppen scheppen scheppen... komen net die >>agenten uitstappen, hebben we nog een klein beetje zand over in t >>busje... >>3ami zegt tegen mij, laat mij maar het woord doen, >>ik dacht is goed...... >>Agent zegt: "Wat moet dit hier, waar bent U mee bezig" >>3a li zegt: Nou Mieneer Agent, ik was bezig voor de taun voor ij >>haus, en ik had beetje Sand over, en moest deze Sand weggooien, >>maar kon niet bij boerman geven. >>Does ik dacht ik gooi weg hier, bij deze grote Sandberg, kan bouw >>gebrauk ? >>Agent: Nee Mijnheertje , zo werkt het hier niet in Nederland, U >>gaat nu alles weer in de bus scheppen, en laat ik U hier niet meer >>zien!!! esh goet iesh goet.. 3amar tafargot zegt 3ali tegen mij, ik >>kon me lach niet meer inhouden, we hebben de hele bus gevuld..... >>en nu heeft ie een berg in de tuin... zo hoog als Jbel Saghro ... >>en krijg ik iedere dag van me 3ami te horen.... TGRAM BATELL

RisLaine
23-01-2004, 15:03
Origineel gepost door Nousria Een Turk koopt een Mercedes 500SL en rijdt ermee over de snelweg. Plotseling krijgt hij een 's avonds een lekke band. Hij zet de auto aan de kant en begint de band te verwisselen. Opeens remt er met gierende banden een oude Opel Kadet en stopt voor de Mercedes. Een Marokkaan stapt uit, pakt een krick uit zijn kofferbak, slaat de ruit in van de Mercedes en opent de deur. "Wat doe je nou?" roept de Turk. Antwoordt de Marokkaan: "Neem jij de banden nou maar, dan pak ik de radio!!! whuahahahahahhahahahha :hihi: :staart:

Mocro4eva
20-03-2004, 17:27
Origineel gepost door Nousria >>Ik was een keer bezig met mijn oom Lahcen, hij wil heel graag zijn >>tuin ophogen met zand, verzakking is normaal in de polder he, maar >>het mag natuurlijk niets kosten, en ik moest hem dus helpen, hij >>had ergens 2 kuub zand gehaald, en ik was het in de snikhete zon >>aan het verspreiden, en egaliseren, ........ talmashat en el mizan >>n waman in mijn handen ging alles goed... >> >>Hij roept opeens alle zand is op, we moeten zand halen, hij vraagt >>aan mij waar we zand konden gaan halen, ik vroeg eerst...... hoe >>hij aan dit zand was gekomen, ik heb gehaald aut sandbak voor >>kinderen, maar nu is alles op. ??? Amanow amanow d oeshahshame... >>ik heb een reputatie hoog te houden in t dorp waar we wonen >>Ik zeg tegen hem, we moeten naar een bouwcenter en >>daar zand gaan kopen, ik zag al euro tekens in zijn gezicht, >>want hij is helemaal niet beroerd om geld uit te geven maar niet >>aan zijn tuin.... een als ex-sahraoua al helemaal niet aan zand >> >>Wij reden richting een bouwcenter bij ons in de buurt, en voordat >>we daar aankomen, reden we langs een groot bouwterrein, waar huizen >>worden gebouwd, en overal lagen bergen met zand, je raadt het al, >>hij zegt HASER HASER TFGAG TAN3IMALT , wij bij een bouwhek stoppen, >>waar op een bordje staat VERBODEN TOEGANG - STRAFBAAR -artikel 9951 >>alleen kan 3ami Lahcen niet lezen >> >>Ik deed het hek open,en hij reed er met zijn Mercedes 307.. >>verhoogd dak, imperiaal, gordijntjes, je kent het wel. >>Hij doet de achter deur wijd open, >>en zegt dat ik moet scheppen, en snel want dan komen we misschien >>nog een keer terug....... >>Wij scheppen, scheppen, scheppen, totdat we bijna vol zitten, wat >>denk je? >>Politie !!!! komt eraan rijden , amanow amanow 3ami Lahcen die >>schreeuwt el Boelisss rar rar rar zmarr dag.. terug scheppen die >>handel, wij weer terug scheppen scheppen scheppen... komen net die >>agenten uitstappen, hebben we nog een klein beetje zand over in t >>busje... >>3ami zegt tegen mij, laat mij maar het woord doen, >>ik dacht is goed...... >>Agent zegt: "Wat moet dit hier, waar bent U mee bezig" >>3a li zegt: Nou Mieneer Agent, ik was bezig voor de taun voor ij >>haus, en ik had beetje Sand over, en moest deze Sand weggooien, >>maar kon niet bij boerman geven. >>Does ik dacht ik gooi weg hier, bij deze grote Sandberg, kan bouw >>gebrauk ? >>Agent: Nee Mijnheertje , zo werkt het hier niet in Nederland, U >>gaat nu alles weer in de bus scheppen, en laat ik U hier niet meer >>zien!!! esh goet iesh goet.. 3amar tafargot zegt 3ali tegen mij, ik >>kon me lach niet meer inhouden, we hebben de hele bus gevuld..... >>en nu heeft ie een berg in de tuin... zo hoog als Jbel Saghro ... >>en krijg ik iedere dag van me 3ami te horen.... TGRAM BATELL :giechel: :giechel:

Zaroka
20-03-2004, 17:29
ja wat ik eigenlijk wilde weten, wat doen jullie meisjes eigenlijk als jullie thuis zitten?? En dan heb ik het over meisjes die zelden naar buiten gaan.. In het weekend bv, waar houden jullie je mee bezig??

zarazet
20-03-2004, 19:36
hoe bedoel je marocgirl????kan jij zelf de pc niet aandoen?????? ik heb volgende week examens daarom heb ik de hele dag wat gestudeerd en morgen idem inchallah!

_MaJesTeiT_
20-03-2004, 20:17
Origineel gepost door Nousria Woelah mensen echt waar vandaag verveel ik mij!!! Ik weet niet wat het is, of hoe het komt maar WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA ik heb zin om te roepen ofzo! Normaal amuseer ik mij vrijdagsmiddag wel dan hebben we 4 uur informatica, effe mail na checken, lekker op yasmina forum rondhangen MAAR Vandaag!?!? :confused: Kent er niemand een goei mopje ofzo... Komaan vertel op, please help mij DAN KAN IK EFFE LACHEN nog maar tot 20 voor vier, dan is de les om BOUSA HIER, BOUSA DAAR, ééntje voor jullie ALLEMAAL Zoals je ziet is het al weer zaterdag 20 maart...wat gaat de tijd snel...waarom vliegen de dagen zo hard? voor de verveling lees een boek, kijk tv, ga naar buiten, uitwaaien op het strand, doe iets leuks.