Bekijk originele versie : orange abonnement
hey, ik had een mobiel via internet besteld, gsmtopdeal. ik zou dan een samsung e900 krijgen en elke maand 20 euro btg maar ik hoef maar 5 euro per maand te betalen, anderhalf jaar. ik had hem 20 juli gehad en kort daarna kreeg ik al een smsje van ja er is 1,50 in rekening gebracht voor world entree, geen fucking idee wat dat is.
gister kreeg ik een smsje dat er 7,50 in rekening is gebracht. ik heb in totaal maar 9 min gebeld dus dat kan ook nooit en op internet kan ik mn gegevens niet bekijken want die fucking pagina is niet beschikbaar en ik snap hier helemaal niks van. ik word hier gek want het klopt allemaal niet. weet iemand wat ik kan doen?
Rachidaaatje
13-08-2008, 00:00
Ik denk dat het handig is om de klantenservice te bellen. Zij kunnen je gegevens bekijken en ik denk ook meteen wijzigen. Staat er nergens aangegeven op het contract dat je internet toegang hebt..?
suc6!
soussgirl
13-08-2008, 10:41
Salaam,
Ga anders even bij ze langs, ze hebben overal in het land wel vestigingen, dan kunnen ze ter plekke voor je kijken wat er aan de hand is.
Trouwens, ik zou nog eens een poging wagen via internet, bij mij doet de site het wel gewoon. http://orange.t-mobile.nl/
Allah y 3awnek.
mounir19
13-08-2008, 14:52
Wat je het beste kunt doen is gewoon naar de winkel gaan en als ze zeggen dat jij het abo via internet hebt besteld en ze niks voor je kunnen betekenen is dat gewoon bullshit...
Je kunt in de winkel als goed is ook bellen naar de klantenservice.. en Wat heel belangrijk is dat je de naam van de persoon noteert waar je mee hebt gepraat noteer het begin van het gesprek en als je het gesprek eindigt gewoon nogmaals vragen naar de naam kan zijn dat ze dan een andere naam opgeven, en vraag waar ze zitten want je hebt verschillende callcenters van t mobile orange..
Let daar op.
Want werk ook in een callcenter van vodafone.. en ik weet precies hoe het gaat als je een NEDERLANDER aan de lijn krijgt.. die doent toch niks..
anders telkens bezwaar schrif schrijven enz
soussgirl
19-08-2008, 16:53
en? hoe is het afgelopen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.