Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verliefd Op 2 Jongens!!!!! Helpppp

Pagina's : [1] 2

yasira
23-01-2004, 12:56

salaam iedereen ik weet niet meer wat ik moet doen. ik heb 10 maanden met een jongen gehad maar hij had te veel problemen geen geld deed alleen maar criminle dingen. hij heeft zelfs een tijd vast gezeten. 3 maanden heb ik toen niks meer van hem gehoord en ik maar blijven bellen en hopen dat hij me zou bellen na een tijd is dat ook gebeurt. alles was toen weer goed tot dat hij weer in de problemen kwam. toen heeft hij er een punt achter gezet hij wou niet meer verder met mij. ik dacht dat ik dood zou gaan ik heb zo veel voor hem gedaan om hem te helpen. daarna heb ik hem nog gebeld maar hij zei dat hij niks meer met me te maken wou waarom??? ik weet het niet. na een tijd door hel gegaan was ik hem vergeten in me hoofd maar nog niet in me hart. ik heb toen een andere jongen leren kennen die me een goed gevoel gaf totdat me ex me weer begon te bellen elke dag belde hij wel 6 keer ik snapte er niks van. hij zei dat hij me terug wou en dat hij van alles spijt had enz enz. dus ik was met jongens tegelijk. hij is er achter gekomen dat ik contact heb met me ex hij heeft toen gezegt dat ik moet kiezen ik heb toen me keuze gemaakt en niet voor me ex gekozen. nu ben ik een weekje verder en ik heb het gevoel dat ik een grote fout heb gemaakt en weet nu niet meer wat ik moet doen. met me ex heb ik geen contact meer ik heb een nieuw sim kaartje maar ik moet me zelf echt berheersen om hem niet te bellen. ik hoop dat er ook meisjes zijn met het zelfde probleem als mij en dat jullie dan ff reageren :confused: dikke bousa yasira

hoebbie
23-01-2004, 15:53
Salaam Yasira, Ik kan je niet helpen omdat je verliefd bent op 2 jongens, maar ik heb ook een beetje hetzelfde meegemaakt. Ik heb een tijdje contact met iemand, meet telefonsich omdat we ver van elkaar wonen. Hij zegt tegen mij dat we beter vrienden kunnen blijven, omdat we te ver wonen en hij weet niet of we wel gaan trouwen. Hoewel hij misschien gelijk heeft, vind ik het toch moeilijk omdat ik hem nog leuk vind. Ik hoop dat je de goede oplossing vindt. succes. denk met je hart, maar ook met je verstand beslamma

yasira
23-01-2004, 17:01
ey hoebbie bedankt dat je hebt gerageerd hebt. jammer dat je vriend alleen vrienden met jou wil blijven ik hoop dat hij toch anders gaat denken en dat jullie weer bijelkaar komen. ik weet nog niet wat ik ga doen maar ik hoop dat ik nog andere reacties krijg mischien helpt dat want ik weet nog steeds niet wat ik moet doen en jij ook succes meid!! beslamma

Soul_Searching
23-01-2004, 19:06
Je hebt de juiste keuze gemaakt meid. Wat moet je met een crimineel je toekomst met hem opbouwen dat kan zeker niet en zeker omdat hij zo wispelturig is als je voor hem had gekozen dan zou het zo'n knipper relatie worden aan uit etc. Zet hem uit je hoofd ga verder met je leven en laat zijn problemen ook zijn problemen blijven je hebt juist gehandeld naar mijn mening. sterkte en succes Kusjes

yasira
23-01-2004, 21:20

hallo schatjes bedankt voor jullie reactie ik heb er veel aan en ga me ex nu echt uit me hoofd zetten. en ik ga lekker verder met me nieuwe vriend. en insallah een mooie toekomst met hem. kussssssss yasira

Soul_Searching
23-01-2004, 21:22
Origineel gepost door yasira hallo schatjes bedankt voor jullie reactie ik heb er veel aan en ga me ex nu echt uit me hoofd zetten. en ik ga lekker verder met me nieuwe vriend. en insallah een mooie toekomst met hem. kussssssss yasira Ok dan veel geluk lieverd

Lady_moi
23-01-2004, 22:11
Een Crimineel Als Vriend Zorgt Nie Voor Veel Goeds..

sweet_nadoria
23-01-2004, 22:29
Ik zou zeggen luister naar je hart. Denk aan je toekomst en wat je nu eigenlijk echt wil ... Let your heart speak .... Moge al het geluk jouw weg opkomen, en Allah ie hawen ... Ameen ... Liefs, S. Nadoria

Faris
24-01-2004, 15:15
voor onwetende moslims, alstublieft: Allah zegt in de qoraan: "Ondersteunt elkaar bij het goede (Al Birr) en Tawqa. En steunt elkaar niet bij zonde en overtreding" (Soerat Al Ma'iedah, aya 2)

Lady_moi
24-01-2004, 15:40
Ok Dan Faris Een Relatie Is Haram Maar Ik Ben Er Ook Schuldig Aan Maar Het Beste Is Geen Relatie Maar Ik Heb Nie Veel Te Zeggen Zoals Ik Al Zei

Sportwomen
26-01-2004, 12:51
ja yasira emmer wil je nu pasterug nu het hem beter uitkomt ja maar lekker met je behaarde aap verder love you meid hihi

yasira
28-01-2004, 11:26
eyyy sportwoman ik ga lekker verder met me lieverd maar ik zit straks lekker binnen en jij loopt met een 1 of andere gek in de sneeuw hahahha veel plezier straksss love you

yasira
04-02-2004, 17:53
hallo schatjes zoals jullie gelezen hebben heb ik dus voor me nieuwe vriend gekozen maar ik vind het eigelijk niet echt zo speciaal en leuk. gisteren heb ik met het broertje van me ex gemsnt en jaa als ik die verhalen weer over me ex hoor wajoo dan begint het weer in me buik te kriebelen. ik heb hem al lang niet meer gesproken en wil hem toch echt proberen te vergeten en probeer verder te gaan met me nieuwe vriend maar ik heb er toch niet echt een goed gevoel over. het liefst wil ik me ex bellen maar het probleem is hun kennen elkaar gewooon van de straat enz dus ik ben bang dat me nieuwe vriend er achter komt en eigelijk ben ik dan ook niet eerlijk tegenover hun zoals jullie al lezen weet ik niet wat ik wil en ben ik een beetje gek aan het worden door mijn gevoelens ik weet dat ik naar me hart moet luisteren aar dit keer lukt het niet nou ik hoop dat ik reacties krijg dikke boesaa

yasira
10-02-2004, 13:47
salaam waaaaaaaaah ik ben terug bij me ex en ik blijf vooraltijd bij hem we hebben zoo goed met elkaar gepraat en hij weet dat ik een andere vriend heb gehad wat hij ook erg jammer van me vind . maar meiden bedankt voor jullie advies, ik heb toch naar me hart geluisterd en nu weet ik het zeker hij en ik horen bij elkaar meiden doe niet van die dome dingen zoals wat ik heb gedaan want als een jongen echt speciaal voor je is dan voel je dat en ga je niet op zoek zoals ik naar een jongen om je ex te vergeten want zoiets lukt gewoon niet je ex ken je niet vergeten hihih dag schatjess

yasira
10-02-2004, 20:32

nee zo erg ben ik nou ook wel weer niet maar soms kan je je gevoelens niet onderdrukken en weet je ook niet wat je wil ik heb nu de goede keuze gemaakt

Pagina's : [1] 2