Bekijk originele versie : Gesluierde vrouw/ STIJLVOL of SPORTIEF
Salam a3liekoum wr wb,
Ik heb een klein vraagje...ik draag nu alhamdoelilah al een jaar een hoofddoek maar er is iets petits... ik hield en hou eigenlijk nog steeds van sportieve kleding... alleen zegt iedereen altijd dat een gesluierde vrouw er stijlvol bij moet lopen...kiefech :confused: ik ben toch bedekt alleen met een andere soort kleding????? Wat vinden jullie... moet een gesluierde vrouw er stijlvol bijlopen of kan het ook soms een beetje baggy!!!!!
Asalams
Mo
Origineel gepost door Mouny
Salam a3liekoum wr wb,
Ik heb een klein vraagje...ik draag nu alhamdoelilah al een jaar een hoofddoek maar er is iets petits... ik hield en hou eigenlijk nog steeds van sportieve kleding... alleen zegt iedereen altijd dat een gesluierde vrouw er stijlvol bij moet lopen...kiefech :confused: ik ben toch bedekt alleen met een andere soort kleding????? Wat vinden jullie... moet een gesluierde vrouw er stijlvol bijlopen of kan het ook soms een beetje baggy!!!!!
Asalams
Mo
Ik vind ze beide kunnen het is maar net waar jij je lekker in voelt
Origineel gepost door Shanaaz
Ik vind ze beide kunnen het is maar net waar jij je lekker in voelt
You're me kind of girl ;)
Origineel gepost door Mouny
You're me kind of girl ;)
Thank you! :o
mimouna007
23-01-2004, 12:12
Ik vindt dat het ook allebei kan. Ik was vroeger ook altijd sportief en nu mix ik het. Als ik zin heb stijlvol en anders sportief als je maar bedekt bent!!.. DOEI DOEI
Thanks girlies....
Eindelijk meiden die er het zelfde over denken... ik hoor namelijk alleen maar commentaar dat het niet kan als ik weer eens met hoofddoek trui met capuchon en joggingsbroek boodschappen ga doen of de stad inga... hoorde laatst zelfs.. meid we benijden je om je lef.,.. dat je dat zomaar durft.. iewa ja
onderscheid moet er zijn he
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.