Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gesluierde vrouw/ STIJLVOL of SPORTIEF

Mouny
23-01-2004, 11:47

Salam a3liekoum wr wb, Ik heb een klein vraagje...ik draag nu alhamdoelilah al een jaar een hoofddoek maar er is iets petits... ik hield en hou eigenlijk nog steeds van sportieve kleding... alleen zegt iedereen altijd dat een gesluierde vrouw er stijlvol bij moet lopen...kiefech :confused: ik ben toch bedekt alleen met een andere soort kleding????? Wat vinden jullie... moet een gesluierde vrouw er stijlvol bijlopen of kan het ook soms een beetje baggy!!!!! Asalams Mo

Shanaaz
23-01-2004, 11:49
Origineel gepost door Mouny Salam a3liekoum wr wb, Ik heb een klein vraagje...ik draag nu alhamdoelilah al een jaar een hoofddoek maar er is iets petits... ik hield en hou eigenlijk nog steeds van sportieve kleding... alleen zegt iedereen altijd dat een gesluierde vrouw er stijlvol bij moet lopen...kiefech :confused: ik ben toch bedekt alleen met een andere soort kleding????? Wat vinden jullie... moet een gesluierde vrouw er stijlvol bijlopen of kan het ook soms een beetje baggy!!!!! Asalams Mo Ik vind ze beide kunnen het is maar net waar jij je lekker in voelt

Mouny
23-01-2004, 11:51
Origineel gepost door Shanaaz Ik vind ze beide kunnen het is maar net waar jij je lekker in voelt You're me kind of girl ;)

Shanaaz
23-01-2004, 11:56
Origineel gepost door Mouny You're me kind of girl ;) Thank you! :o

mimouna007
23-01-2004, 12:12

Ik vindt dat het ook allebei kan. Ik was vroeger ook altijd sportief en nu mix ik het. Als ik zin heb stijlvol en anders sportief als je maar bedekt bent!!.. DOEI DOEI

Mouny
23-01-2004, 14:02
Thanks girlies.... Eindelijk meiden die er het zelfde over denken... ik hoor namelijk alleen maar commentaar dat het niet kan als ik weer eens met hoofddoek trui met capuchon en joggingsbroek boodschappen ga doen of de stad inga... hoorde laatst zelfs.. meid we benijden je om je lef.,.. dat je dat zomaar durft.. iewa ja onderscheid moet er zijn he