Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gesluierde vrouwen zijn zo...

Abdel0095
23-01-2004, 11:24

Vrouwen die helemaal gesluierd zijn vind ik zo verdomde sexy. Ik weet dat die sluier eigenlijk bedoeld is om juist geen aandacht te krijgen, maar als je alleen iemands ogen ziet, dan gaat je aandacht juist naar zo'n vrouw. Gisteren op weg naar huis, kwam ik zo'n vrouw tegen. Helemaal gesluierd, behalve haar ogen en die vond ik zo betoverend. Ze waren mega groot en helemaal omrand met kohl. Ik kon echt mijn ogen gewoon niet van haar afhouden. Verder begon ik me af te vragen watvoor lichaam ze verborgen hield onder haar wijde gewaad. Mijn God, als die vrouw wist waar ik allemaal aan dacht, had ze echt een fatwa over me uitgesproken. :D

misstomaatje
23-01-2004, 11:26
Origineel gepost door Abdel0095 Vrouwen die helemaal gesluierd zijn vind ik zo verdomde sexy. Ik weet dat die sluier eigenlijk bedoeld is om juist geen aandacht te krijgen, maar als je alleen iemands ogen ziet, dan gaat je aandacht juist naar zo'n vrouw. Gisteren op weg naar huis, kwam ik zo'n vrouw tegen. Helemaal gesluierd, behalve haar ogen en die vond ik zo betoverend. Ze waren mega groot en helemaal omrand met kohl. Ik kon echt mijn ogen gewoon niet van haar afhouden. Verder begon ik me af te vragen watvoor lichaam ze verborgen hield onder haar wijde gewaad. Mijn God, als die vrouw wist waar ik allemaal aan dacht, had ze echt een fatwa over me uitgesproken. :D stouterd :D

RisLaine
23-01-2004, 11:26
Origineel gepost door Abdel0095 Vrouwen die helemaal gesluierd zijn vind ik zo verdomde sexy. Ik weet dat die sluier eigenlijk bedoeld is om juist geen aandacht te krijgen, maar als je alleen iemands ogen ziet, dan gaat je aandacht juist naar zo'n vrouw. Gisteren op weg naar huis, kwam ik zo'n vrouw tegen. Helemaal gesluierd, behalve haar ogen en die vond ik zo betoverend. Ze waren mega groot en helemaal omrand met kohl. Ik kon echt mijn ogen gewoon niet van haar afhouden. Verder begon ik me af te vragen watvoor lichaam ze verborgen hield onder haar wijde gewaad. Mijn God, als die vrouw wist waar ik allemaal aan dacht, had ze echt een fatwa over me uitgesproken. :D :lol: :staart:

onverwijderbaar
23-01-2004, 11:29
Origineel gepost door Abdel0095 Vrouwen die helemaal gesluierd zijn vind ik zo verdomde sexy. Ik weet dat die sluier eigenlijk bedoeld is om juist geen aandacht te krijgen, maar als je alleen iemands ogen ziet, dan gaat je aandacht juist naar zo'n vrouw. Gisteren op weg naar huis, kwam ik zo'n vrouw tegen. Helemaal gesluierd, behalve haar ogen en die vond ik zo betoverend. Ze waren mega groot en helemaal omrand met kohl. Ik kon echt mijn ogen gewoon niet van haar afhouden. Verder begon ik me af te vragen watvoor lichaam ze verborgen hield onder haar wijde gewaad. Mijn God, als die vrouw wist waar ik allemaal aan dacht, had ze echt een fatwa over me uitgesproken. :D zelfs de duivel zou op de vlucht slaan voor zo een goed bedekte vrouw maar nee hoor meneer gaat nog vies denken la howla wala kowata ila billah!!! neem een goede voorbeeld van die vrouw en sla je ogen neer en respecteer haar in de manier van jou denken

Abdel0095
23-01-2004, 11:33

Origineel gepost door onverwijderbaar zelfs de duivel zou op de vlucht slaan voor zo een goed bedekte vrouw maar nee hoor meneer gaat nog vies denken la howla wala kowata ila billah!!! neem een goede voorbeeld van die vrouw en sla je ogen neer en respecteer haar in de manier van jou denken Ja ik weet dat het erg is broeder, maar ik kon er echt niks aan doen. Ze had echt prachtige ogen en toen gaf ik mijn fantasie de vrije loop. Maar even voor de duidelijkheid, ik had geen smerige gedachtes over haar hoor.

Shanaaz
23-01-2004, 11:37
Origineel gepost door Abdel0095 Vrouwen die helemaal gesluierd zijn vind ik zo verdomde sexy. Ik weet dat die sluier eigenlijk bedoeld is om juist geen aandacht te krijgen, maar als je alleen iemands ogen ziet, dan gaat je aandacht juist naar zo'n vrouw. Gisteren op weg naar huis, kwam ik zo'n vrouw tegen. Helemaal gesluierd, behalve haar ogen en die vond ik zo betoverend. Ze waren mega groot en helemaal omrand met kohl. Ik kon echt mijn ogen gewoon niet van haar afhouden. Verder begon ik me af te vragen watvoor lichaam ze verborgen hield onder haar wijde gewaad. Mijn God, als die vrouw wist waar ik allemaal aan dacht, had ze echt een fatwa over me uitgesproken . :D Wat is dat dan als je geen smerige gedachte had over die vrouw

Anissa_bel
23-01-2004, 11:40
Zijn verdomd sexy ?? owwwwwwwwwwwww, mag je die woord wel gebruiken! :verdomme: mysterieus zijn...en blijven...dat is de boodschap

onverwijderbaar
23-01-2004, 11:43
Origineel gepost door Abdel0095 Ja ik weet dat het erg is broeder, maar ik kon er echt niks aan doen. Ze had echt prachtige ogen en toen gaf ik mijn fantasie de vrije loop. Maar even voor de duidelijkheid, ik had geen smerige gedachtes over haar hoor. je kan er misschien in de toekomst wel iets aan doen, als je weet vanjezelf dat je zo gaat denken als je ogen ziet die voor jou aantrekkelijk zijn dan moet je proberen om je ogen neer te slaan als je zo een moslima ziet! dan kan je niet zien wie het is of hoe haar ogen eruit zien dat bespaart jou een verkeerde denkwijze.

Mouny
23-01-2004, 12:07
you'r bad