Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nieuwe CAO 2008

records
12-08-2008, 10:30

Nieuwe CAO 2008 Mededeling vanwege de directie Beste medewerkers, Op de Algemene Directievergadering is het volgende besloten: 1. De kledij, waarmee u zich naar uw werkplaats begeeft, moet aangepast zijn aan uw salaris: - Wanneer u met Prada schoeisel en Gucci kledij rondloopt gaan wij ervan uit dat u meer dan genoeg verdient en dus geen salarisverhoging nodig heeft.. - Wanneer u pover gekleed bent, moet u beter leren omgaan met uw geld, zodat ook u zich betere kledij kan veroorloven. We kunnen u in dit geval dan ook geen salarisverhoging toestaan. - Wanneer u de gemiddelde merkenkledij van Jan Modaal draagt, bevindt u zich in de middenklasse en stelt u het goed. U hebt dan ook geen salarisverhoging vandoen 2. Familiale dagen en toegestane afwezigheid: Elke medewerker heeft vanaf heden recht op 104 dagen per jaar. Ze worden ook wel eens 'zaterdag' en 'zondag' genoemd. 3. Middagpauze: - Magere mensen hebben recht op 30 minuten, omdat ze meer moeten eten om er gezond uit te zien. - Mensen met een normaal gewicht hebben recht op 15 minuten, om een afgewogen maaltijd te nuttigen en alzo op hun gewicht te blijven. - Mensen met overgewicht hebben recht op 5 minuten, meer tijd hebben ze niet nodig om een flesje 'Slim Fast' te drinken en een dieetpilletje in te nemen. 4. Ziekteverlof: Doktersbriefjes worden niet meer aanvaard. Als men naar de dokter kan gaan kan men ook naar het werk komen. 5. Gebruik van de sanitaire voorzieningen: Er wordt teveel tijd doorgebracht op de toiletten. Daarom is er vanaf nu een tijdslimiet van 3 minuten ingevoerd. Na deze 3 minuten gaat er een Alarmsirene, wordt het toiletpapier vergrendeld, de deur geopend en wordt er een foto genomen. Na 2 overtredingen zal uw foto uitgehangen worden op het Informatiebord onder de categorie: 'Chronische Overtreder van het Arbeidsreglement'. 6. Medische ingrepen: Zolang u hier werkt, hebt u al uw organen nodig. Denk er daarom zelfs niet aan om één of ander te laten verwijderen. Wij hebben u intact aangenomen, elke latere operatie zal dan ook beschouwd worden als een vorm van contractbreuk. Wij danken u bij voorbaat voor uw loyaliteit tegenover de firma. Het is onze betrachting om een positief arbeidsbeleid te voeren. Mogen wij u daarom dan ook vragen om al uw vragen, commentaar, zorgen, klachten, frustraties, irritaties, agressies en beschuldigingen aan iemand anders te richten dan aan ons. Met vriendelijke groet, De Directie :banana:

toshiba1
12-08-2008, 12:57
:hihi: ........Helemaal zelf opgsteld????????? Moet zeggen petje af hoor, lag echt helemaal in de deuk......

berber___
12-08-2008, 17:25
aahahahahah wollah baz hahahhauha

Hoceimagirlxx
12-08-2008, 17:41
:lol: Die is goed :haha:

kaniza
12-08-2008, 20:16

het zal me niet verbazen als ze het hier ooit invoeren.

records
14-08-2008, 14:09
het zal me niet verbazen als ze het hier ooit invoeren. Geloof ik graag... Maar er komen nog regels bij...:nerd:

prinsesjje
12-10-2008, 18:42
aahahahahah wollah baz hahahhauha omgod die was egt lachen ..wie heeft die verzonnen man :lol::lol: bij die wc kon ik nie meer bij van het lachen :giechel::giechel: en berber__ bedankt vor het sturen(F) up mensen up!!:haha:

LaghGirl
12-10-2008, 21:19
ik kan gwn niet meer bijkomen hahahahahaha

gekke_gast
12-10-2008, 22:28
dit lijkt me heel duidelijk :gniffel:

prinsesjje
13-10-2008, 00:09
dit lijkt me heel duidelijk :gniffel: ja idd:gniffel::lol: schaapie:gniffel:

prinsesjje
13-10-2008, 00:11
ik heb die nog een keer gelzen kwam gwn niet meer bij van het lachen vooral nr 5:lol::lol:

sohaila_zwina
13-10-2008, 02:11
haha gruwlijk

nordin_nador
24-10-2008, 19:21
Prachtig.. :hihi: