Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom altijd negatief...?!?!?!?!?!?

Rustig
23-01-2004, 10:06

Hoi allemaal... Ik heb een aantal topics gelezen dan schrijven ze alleen maar negatieve dingen over de marokkaanse meiden/vrouwen... Ik ben het daar niet mee eens... er zijn nog genoeg normale marokaanse meiden die het rechte pad volgen... Ik denk... jullie probleem is, jullie zien alleen de h.oerige marokkaanse meiden op straat (de geen leven hebben en dan achter de reet van de jongens aan gaan lopen) en gelijk denken jullie dat ze allemaal zo zijn... terwijl er nog normale marokkaanse meiden thuis zitten (met name ikzelf :D ... Normale marokaanse meiden zijn er wel alleen alleen jullie zien ze niet... Als jullie nu effe verder kijken dan je neus lang is dan denk ik dat jullie het eens met me zijn... xxx rustig

L7hobi_zina
23-01-2004, 10:16
Whullah hillah!! Je hebt gelijk :goedzo:

lawiza
23-01-2004, 10:21
Ik ben helemaal met je eens. Ze scheren iedereen over een kam. Terwijl dat niet het geval is, er zijn genoeg meiden die het recht epad volgen, en weten wat ze willen , of doen.

Shanaaz
23-01-2004, 11:52
Hey LandMForever ben je niet moe van het lopen Ik word het al alleen van het kijken naar je avatar

Mouny
23-01-2004, 11:56

niks van aantrekken.. zolang jij en je ouders maar weten dat je het goed doet

MissMilion
23-01-2004, 20:44
Tja, het leven is niet eerlijk hé, maar waarom je druk maken als jij weet dat je niet zoals "die **** meiden bent??? Laat de mensen denken wat ze willen denken. Only Allah Ta'ala Will and Can Judge You!! Masalamma ;)

tatouzient
23-01-2004, 20:51
zoals hun de meide veralgemene, veralgemene de meide hun ook... mr jah, gewoon nix aantrekke van zulke 'mense', ze hebbe nix beters te doen dan andere mense van alles te verwijte... Tatou.

praatjes
23-01-2004, 20:52
Het onkruid moet bestreden worden, met wortel en tak!

tatouzient
23-01-2004, 23:38
Origineel gepost door SuperSalima Een goed milieu begint bij jezelf Does....waar wacht je nog op....bestrijden die onkruid :D :hihi: Tatou.

blabla
24-01-2004, 16:22
je weet wat ze zeggen he? soort zoekt soort dus jongens.......

yesmina19
24-01-2004, 18:13
je heb niks voor niks jongens dus laat ze lekker praten tot ze zelf gek van worden