Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vreemdgaan???

Pagina's : [1] 2

Sjemmelia
23-01-2004, 08:43

Salaam mensen, Dit onderwerp kennen we allemaal:"vreemdgaan". Ik heb me altijd afgevraagd waarom mensen dit doen. Houd je dan niet van je echtgeno(o)t(e)? Kom je iets geestelijks/lichamelijk tekort in jullie relatie? Maar wat ik dus helemaal niet begrijp is dat er blijkbaar helemaal niet aan godsdient wordt gedacht. Het is 1 van de grootste zondes die je kunt begaan. Vroeger dacht ik dat het alleen bij nsara voorkwam, maar de laatste jaren hoor en zie je steeds meer overspel bij ons volk(marokkanen). Kan het voorkomen worden of willen die mensen gewoon niet monogaam zijn? Ewa incha Allah dat mijn mektab wel een godvrezend persoon is, dit wens ik overigens al mijn zusters en broeders toes Ewa het is maar iets wat ik me afvroeg.

L7hobi_zina
23-01-2004, 10:21
Jah..., ik weet ook niet waarom.. :confused: Als je van iemand houdt dan ga je niet met een ander ... :jammer: Ach jah...., Ik zou hem in ieder geval echt geen kans geven!!! :)

REACTIE
23-01-2004, 10:30
marokkanen houden van spanning. vreemdgaan = spanning

Anissa_bel
23-01-2004, 12:01
Totdat je een speciaal persoon hiermee kwijtraakt dan zul je die spanning nooit vergeten !!!! :jammer:

Mouny
23-01-2004, 12:02

Origineel gepost door Anissa_bel Totdat je een speciaal persoon hiermee kwijtraakt dan zul je die spanning nooit vergeten !!!! :jammer: precies... been there done that... nooit meer

Anissa_bel
23-01-2004, 12:13
Todat je iemand verliest, dan pas besef je des te meer hoe graag je die persoon had ! Sorry, maar geef me dan liever geen spanning!

Shanaaz
23-01-2004, 12:35
Mensen die vreemdgaan zijn avontuurlijk naar mijn mening maar ondertussen beseffen ze niet dat hun partner er kapot aangaat. Uiteindelijk vallen ze weer terug op hun vaste partner maar dan hebben ze al heel veel schade aangericht en valt de relatie meestal niet meer te redden

watmoetje
23-01-2004, 12:40
je bent gewoon ongelooflijk stom als je een speciaal iemand bedriegt uberhaubt iemand bedriegt helmaal iemand die getrouwd zijn en kinderen hebben die mogen ze van mij allemaal afknallen

Shanaaz
23-01-2004, 13:07
Origineel gepost door Schele vreemgaan is makkelijker dan salaam waleekoem uitspreken vreselijke vergelijking la howl wala koewat illa billa

Sjemmelia
23-01-2004, 13:48
Origineel gepost door REACTIE marokkanen houden van spanning. vreemdgaan = spanning Vreemdgaan is spanning??? Dus ze3ma die persoon mist avontuur in zijn/haar leven?? Wat een slap excuus.....ga dan bungee jumpen of parachute springen etc. Misschien ligt dat in iemand z'n aard, maar ik denk niet dat ze dan van hun partner houden, want iemand waar je van houdt wil je juist beschermen en geen pijn doen.

Souraida
29-01-2004, 12:12
Vreemdgaan is geen spanning, maar levenloosheid. Je bent harteloos als je vreemd gaat terwijl je vrouw meskina thuis het huishouden doet en zorgt dat je niets tekort komt. Zulke mensen moeten zoals Allah soubhanahou wa tala gestenigt worden. Als mijn man Allah yehfad vreemd zou gaan , zou ie er niet zo makkelijk mee weg komen geloof mij maar. De sterkte van de liefde wat ik nu voor hem voel zal ik dan op hem afreageren met een zware wraak actie. Ik bedoel normaal verder leven kan ik dan toch niet. Smerig is het gewoon om vreemd te gaan. Gatver!

misstomaatje
29-01-2004, 12:13
Origineel gepost door REACTIE marokkanen houden van spanning. vreemdgaan = spanning nou lekkere spanning dan :o

sweet_nadoria
29-01-2004, 17:55
Never nooit dat ik hem dat zou aandoen !!! Wallah ik zou zoiets echt nooit in mijn hoofd halen. Ik zou er niet eens aan kunnen denken ... Hoe zou je je wel niet voelen als je de lippen van een ander kust terwijl je ze alleen maar aan die ene speciale persoon toevertrouwt ... Hoe zou je je voelen als je je partner hetzelfde zou doen .. Denk altijd aan hoe het zou zijn als het jou overkwam ... Want dan pas weet je wat pijn is !!!! Allah ie hfed ... A oedoe bilahhi miene Sjaitani ragiem .. :jammer: Liefs, S. Nadoria

coalitiegenoot
29-01-2004, 18:04
vreemd gaan is een teken van ontevredenheid in een relatie wat opzich een goede zaak is :)

sweet_nadoria
29-01-2004, 18:06

Origineel gepost door coalitiegenoot vreemd gaan is een teken van ontevredenheid in een relatie wat opzich een goede zaak is :) :eek: Noooo zoo erg !!! Mijn god dat je zo kan denken ... :schok: Ewa als je ontevreden bent kan je toch net zo goed een einde maken aan je relatie. Het heeft dan toch geen zin ... :confused:

Pagina's : [1] 2