Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Imams geven seksuele voorlichting

rnaj
23-01-2004, 00:33

Vindt het wel jammer dat het nu bij die andere club gebeurd en niet hier, maar beter ergens dan nergens. Nu maar hopen dat ze alles vertellen ;) Toch eens kijken of mijn account aldaar nog toegangkelijk is.... Imams geven seksuele voorlichting Uitgegeven: 22 januari 2004 17:02 DEN HAA G - Imams gaan binnenkort op de website Maroc.nl seksuele voorlichting geven aan de Marokkaanse jeugd. Het project, met de naam Islam en Seksualiteit, wordt georganiseerd in samenwerking met de Stichting soa-bestrijding. Doel van het project is seksualiteit onder Marokkaanse jongeren bespreekbaar te maken. Het project maakt onderdeel uit van een 'datingportal' op de site www.dating.maroc.nl, dat is opgezet om Marokkaanse jongeren met elkaar in contact te brengen. "We ergeren ons aan de manier waarop de overheid huwelijksmigratie probeert te ontmoedigen", zei de voorzitter van Maroc.nl. Begrijp ik trouwens die laatste zin niet helemaal, wat bedoelen ze daar nou precies mee.

sneakynawal
23-01-2004, 00:43
Dat we niet makkelijk onze huwelijkspartners uit land van herkomst kunnen halen ivm 'wat er allemaal bij komt kijken' (contract/huis/cursus nederlands....weet ik het)

rnaj
23-01-2004, 00:48
Origineel gepost door sneakynawal Dat we niet makkelijk onze huwelijkspartners uit land van herkomst kunnen halen ivm 'wat er allemaal bij komt kijken' (contract/huis/cursus nederlands....weet ik het) jaja, dat weet ik wel. Maar wat heeft dat in vredesnaam met sexuelevoorlichting te maken :confused:

arabchrstn
23-01-2004, 01:50
Partner 'halen'? Doet u er mij ook maar een, met mayonaise en uitjes alstublieft...

malokaantjuh
23-01-2004, 01:56

ze willen ons weg hebben, maar lukt ze niet aahhahhaha

rnaj
23-01-2004, 01:59
Origineel gepost door malokaantjuh ze willen ons weg hebben, maar lukt ze niet aahhahhaha :confused:, waar heb jij het in vredesnaam over...... (hooguit willen ZE jullie er niet in hebben via migratie huwelijken)

islamiclover
23-01-2004, 10:25
ik vind dat heel goed want islam bestaat er geen schaaamte de mensen veroorzaken de schaamte over seks en verkering -xxx- saida

babyvanbelisma
23-01-2004, 11:28
Kunnen ze dan gelijk voor eens en voor altijd het fabeltje van het maagdenvlies ontzenuwen?

zinne_dinne_nr1
23-01-2004, 11:59
Origineel gepost door arabchrstn Partner 'halen'? Doet u er mij ook maar een, met mayonaise en uitjes alstublieft... die kan je bij de plaatselijke snackbar halen.

sneakynawal
23-01-2004, 12:02
Origineel gepost door rnaj jaja, dat weet ik wel. Maar wat heeft dat in vredesnaam met sexuelevoorlichting te maken :confused: Weet ik het :o

Scottie
23-01-2004, 18:15
Nou, je kunt je ook ergeren over het feit dat de Marokkaanse gemeenschap niets moet hebben van allochtone partners. Of aan het feit dat Marokkaanse mannen niet eens met een Marokkaanse dame wil trouwen als zij hier is opgegroeid. Ik vraag me af of de Marojeugd onwetend is over sexualiteit. Weten jullie er echt niets vanaf? Scottie.

rnaj
25-01-2004, 17:59
Zou een of ander met elkaar te maken kunnen hebben. Binnen 1 week nadat dit bekend werd "Imams geven sexuele voorlichting op maroC.nl" is die site uit de lucht...... Toch raar

Mark
25-01-2004, 18:02
Origineel gepost door rnaj Zou een of ander met elkaar te maken kunnen hebben. Binnen 1 week nadat dit bekend werd "Imams geven sexuele voorlichting op maroC.nl" is die site uit de lucht...... Toch raar het is een zionistisch complot! De mossad heeft de handen ineen geslagen met de vrijmetselaars en de kabbala aanhangers!! ik zzzweer het :eek:

MueZli
25-01-2004, 18:02
Rnaj vermoed jij een complot?

rnaj
25-01-2004, 18:08

Origineel gepost door MüeZli Rnaj vermoed jij een complot? Zou kunnen, maar denk eerder dat maroK.nl een overname van maroC.nl heeft uitgevoerd :D