Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nooit Meer........

younesel18
22-01-2004, 20:39

VIA MSN, CHAT.NL, MAROKKO.NL OF WELKE VORM VAN DIGITALE COMMUNICATIE OOK EEN AFSPRAAKJE MAKEN.... Ik moest goed kijken om te zien dat het een meisje was!!! Tfoe!!! Bah... Dat zulke mensen zich nog durven te vertonen in het openbaar

NadorGurly
22-01-2004, 20:41
waar heb je t over??? :rolleyes:

laboudanda
22-01-2004, 20:42
Whatever. Komt ervan als je zo'n WANHOPIGE persoon bent. Idioot. What the hell! Maar goed. Jij bent 18 dus ik zeg niks meer ik laat je LOS! ( wie ben ik eigenlijk om dat te zeggen?) fufufufu!!! Wahaha! HAR HAR HAR! NEXT!

younesel18
22-01-2004, 20:43
Origineel gepost door laboudanda Whatever. Komt ervan als je zo'n WANHOPIGE persoon bent. Idioot. What the hell! Maar goed. Jij bent 18 dus ik zeg niks meer ik laat je LOS! ( wie ben ik eigenlijk om dat te zeggen?) fufufufu!!! Wahaha! HAR HAR HAR! NEXT! Wie zei dat ik 18 was?

rachidabella
22-01-2004, 20:45

Origineel gepost door younesel18 VIA MSN, CHAT.NL, MAROKKO.NL OF WELKE VORM VAN DIGITALE COMMUNICATIE OOK EEN AFSPRAAKJE MAKEN.... Ik moest goed kijken om te zien dat het een meisje was!!! Tfoe!!! Bah... Dat zulke mensen zich nog durven te vertonen in het openbaar Volgens mij druven ze zichzelf niet in het openbaar te vertonen..em proberen ze het via de chat

yesmina19
22-01-2004, 20:47
soort zoek soort

laboudanda
22-01-2004, 20:47
Ok meneer .. U bent een ouwe PEDOFIELE, gemanipuleerde, met 1 geëpileeerde balhaar! Ok ik schat u op 78 jaar meneer Bedankt en tot ziens meneer. HAAAVVVE a NICE DAY ..MA'am...ik bedoel SIIRR yes SIRR!! NEXT!

Life_sucks
22-01-2004, 20:48
wahahahahahaha was t dan zo erg

younesel18
22-01-2004, 20:50
Origineel gepost door laboudanda Ok meneer .. U bent een ouwe PEDOFIELE, gemanipuleerde, met 1 geëpileeerde balhaar! Ok ik schat u op 78 jaar meneer Bedankt en tot ziens meneer. HAAAVVVE a NICE DAY ..MA'am...ik bedoel SIIRR yes SIRR!! NEXT! T gaat maar door met jou he? lopende band, iedereen op deze manier afkraken, en denken ha, weer eentje snel geflasht, NEXT volgende patient..... Die band mag je wel een keer uitzetten hoor, of werk je op zonneenergie met jou eigen gemaakte zon?

younesel18
22-01-2004, 20:51
Origineel gepost door Life_sucks wahahahahahaha was t dan zo erg jaaa joh, life sucks af en toe he...

NadorGurly
22-01-2004, 20:54
ik heb medelijden met je younesel :D

laboudanda
22-01-2004, 21:03
Origineel gepost door younesel18 T gaat maar door met jou he? lopende band, iedereen op deze manier afkraken, en denken ha, weer eentje snel geflasht, NEXT volgende patient..... Die band mag je wel een keer uitzetten hoor, of werk je op zonneenergie met jou eigen gemaakte zon? Wie oooh wie is hier nou geflasht...denk na voordat je iets zegt. Weet je wat? Koop gewoon zo'n FLASH STOPPER! En nee ik werk niet op zonne-energie, helaas probeer het nogmaals. Har har! Lopende band werk, de toekomst van elke marokkaan and you are the CHOSEN ONE!! NEXT!