Bekijk originele versie : waaom de marokanen??????
xriffiax
22-01-2004, 19:28
waarom zijn de meeste marokanen in nederland crimineel?
je hoor altijd wel op tv ja een marokaan heeft die weer berooft,
of heeft die weer inelkaar geslagen enz enz.
ik word er egt gek van.
waarom nou persee de marokenen? :zwaai:
ik zweer ik was egt bang dat die murat een marokaan was maar
tot mijn groote opluchting was het een turk.
nou ja besslamma -x- naima
Followyourheart
22-01-2004, 19:31
Ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt, heb ik ook hoor.
Maar het is ook gewoon dan in dat geval een Marokkaan. Zonde dat ze het zo voor zichzelf moeten verpesten. En waarom nou perse Marokkanen?? Goede vraag.... Ik hoop dat het hier wordt beantwoord!
xriffiax
22-01-2004, 19:34
Origineel gepost door Followyourheart
Ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt, heb ik ook hoor.
Maar het is ook gewoon dan in dat geval een Marokkaan. Zonde dat ze het zo voor zichzelf moeten verpesten. En waarom nou perse Marokkanen?? Goede vraag.... Ik hoop dat het hier wordt beantwoord!
ja tnx lieverd
Followyourheart
22-01-2004, 19:37
Graag gedaan hoor :)
laboudanda
22-01-2004, 19:40
One step Closer!
Yahou.
Enne die ouwe vrouw met die bezemsteel die elke dag: YOUPI J'ai La PECHE roept!
Ik begreep haar niet totdat ik de engelse versie van haar zag.
Enne Poison Réve...ik dacht eerst dat, dat een poison river was je weet wel een giftige rivier maar dat bleek een WIND FISH te zijn.
Guu!
NEXT!
xriffiax
22-01-2004, 19:41
Origineel gepost door Aart
in l'warden zijn twee antillianen veroordeeld tot 18 jaar....
voor om te beginnen met de eerste die ze hebben mishandeld ofzo
daarna een antilliaanse ooggetuige van 19 vermoord,
en als laatst de antilliaanse ooggetuige hiervan voor het leven verlamd
now thats gangsta :goedzo:
nou ik snap niet dat jij dat "gangsta" vind:jammer:
Anissa_bel
22-01-2004, 19:42
meisje..stel je niet te veel vragen....op die Waarom vragen krijg je toch geen antwoorden!
We zijn 'simpel gezegd': Een speciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal volk! :jammer:
Followyourheart
22-01-2004, 19:45
Je moet jezelf niet zo aangesproken voelen als er een Marokkaan in de media komt. Jij wordt daar niet op aangekeken maar de criminele hang jongens. Je weet wel...types 'altijd duidelijk luidruchtig aanwezig-en vooral mensen die niet Marokkaans zijn treiteren' .
Aan die mensen hebben de 'echte' Nederlanders (want veel Mokro's zijn ook Nederlands, net als Turken enzo) hun handen vol. Maar niet aan jou lieverd.
Die soort jongens hebben het voor zichzelf verpest. :rolleys: En die zijn ook degene die het hardst roepen dat Nederlanders niet deugen. Gek he..denk ik dan bij mezelf.
xriffiax
22-01-2004, 19:46
Origineel gepost door Anissa_bel
meisje..stel je niet te veel vragen....op die Waarom vragen krijg je toch geen antwoorden!
We zijn 'simpel gezegd': Een speciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal volk! :jammer:
ja dat is meschien zo
maar loop dat speciaal niet een beetjuh uit de hand????????:confused:
xriffiax
22-01-2004, 19:48
Origineel gepost door Followyourheart
Je moet jezelf niet zo aangesproken voelen als er een Marokkaan in de media komt. Jij wordt daar niet op aangekeken maar de criminele hang jongens. Je weet wel...types 'altijd duidelijk luidruchtig aanwezig-en vooral mensen die niet Marokkaans zijn treiteren' .
Aan die mensen hebben de 'echte' Nederlanders (want veel Mokro's zijn ook Nederlands, net als Turken enzo) hun handen vol. Maar niet aan jou lieverd.
Die soort jongens hebben het voor zichzelf verpest. :rolleys: En die zijn ook degene die het hardst roepen dat Nederlanders niet deugen. Gek he..denk ik dan bij mezelf.
hum das mooi gezegt
en het is waar
tnx :zwaai:
benihills
22-01-2004, 20:09
Origineel gepost door xriffiax
waarom zijn de meeste marokanen in nederland crimineel?
je hoor altijd wel op tv ja een marokaan heeft die weer berooft,
of heeft die weer inelkaar geslagen enz enz.
ik word er egt gek van.
waarom nou persee de marokenen? :zwaai:
ik zweer ik was egt bang dat die murat een marokaan was maar
tot mijn groote opluchting was het een turk.
nou ja besslamma -x- naima
Inderdaad er zijn veel Marokanen die crimineel gedrag vertonen.
Maar niet elke marokaan.Er zijn heel veel goeie marokanen die zich heel goed gedragen in de samenleving.Marokanen met universitaire diploma's en hogere studies(zowel meisjes als jongens).Over deze jongeren wordt zelden gesproken in de media.De westerse media draait al te veel op sensatie,het inbouzemen van angst bij de mens,zodat de mensen de kranten blijven kopen en zich achter hun tv verschuilen.Moest de media enkel positief nieuws uitbrengen zou het nogal een saai werldje zijn en de kranten verkoop zou drastisch dalen.Een beetje angst kan geen kwaad voor de commercie.
De meeste Marokanen zijn goed ,maar het zijn die enkelingen die slecht zijn en het de rest moeilijk maken.(tv geeft een verkeerd beeld,we worden geviseerd,plus de steden krijgen altijd meer aandacht dan de gemeenten .(steden =veel buitenlanders ,gemeenten=veel nederlanders)
ER zijn marokanen die in de criminaliteit belanden.Maar je kunt het hen niet volledig kwalijk nemen.Marokaanse jongeren halen slechte punten op school,hebben later een onzekere toekomst,en gaan vervolgens criminele zaken verrichten om het evengoed te hebben als al de rest.Maar dit komt omdat er jarenlang niet naar ons werd uitgekeken.Geen specifiek beleid dat er voor zorgde dat we ons actief moesten gedragen en een steentje moesten bijdragen aan de maatschappij .
AL die ondersteunende programma's voor de sociaal zwakkeren in deze maatschappij zijn pas later gekomen.Er werd vroeger nauwelijks aan jeugdbeleid .
Dus de essentie ;Er zijn weinig criminele marokanen in verhouding met de goeie Marokanen.
Benihills groeten uit Belgie
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.