Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom reageren mensen hier altijd zo negatief

LZN
22-01-2004, 18:47

ik snap iets niet van sommige mensen hier. als er iemand wordt gezocht dan zijn er altijd meisjes en jongens bij die dat meisje of die jongen zwart maken... ik heb een vraagje waarom doen jullie dat. dit is alleen bestemd voor de mensen die zich aangesproken voelen. want ik vind het niet normaal wat er hier allemaal gebeurd. mensen vragen om een normale.serieuze antwoord... en niet heb je zin om iemand hier zwart te maken. leef gewoon je eigen leven. en bemoei je niet met andermans leven. groetjes rendel.

Busy_Lady
24-01-2004, 15:03
juist ik wilde hierover ook een topic starten... Elke keer er iemand wordt gezocht is dat van "bedoel je die van daar..." ah ja dat is een "s l e t " man waarom zoek je haar? die is helemaal niet knap.. wat zie je in haar... EN ALS DIE ZEVER... weet je die zever hoeft er allemaal niet bij... je weet dat je anoniem blijft vandaar dat je op die topics reageert, maar op een dag zal je wel tegen de lamp lopen.. Degene die dit leest zal wel weten voor wie het bestemd is... vies mens

socialedienst
24-01-2004, 16:35
dag mensen... alles goed verder?? :D

Lady_moi
24-01-2004, 16:46
Kijk Eerst Naar U Eigen :)

Busy_Lady
25-01-2004, 00:23

ik spreek niet slecht over mensen en maak ze niet zwart! lady_moi

Echie
25-01-2004, 19:27
ze hebben geen leven, dus daarom gaan ze mensen vervelen met dat shit als: marokkaanse meisjes zijn sletjes en doen alles wat god verboden heeft en zo....

IloveIssam
25-01-2004, 22:02
kijk als iemand een persoon zoekt dan wil diegene zoveel mogelijk informatie over diegene... of dat nou positief of negatief is!!!!! oke dus ik begrijp die mensen wel een beeetje als ze eerlijk willen zijn.. ik bedoel niet iedereen is perfect en je hebt het recht om te weten hoe die gene is die je zoekt??of dat nou zoals ik heb gezegd positief is of negatief xxxjes en no hard feelings

Busy_Lady
25-01-2004, 23:09
ik zou niet weten waarom ik mijn best zou doen voor iemand zo goed mogelijk voor te stellen hier op internet? Ik bedoel: ik ken niemand hier, of toch niet veel mensen, dus waarom zou ik iemand zwart maken en vertellen hoe die persoon in mjn ogen is, terwijl ik hier niemand ken???? Je moet zelf uitzoeken hoe iemand is, want vriendelijkheid en karakter is relatief... dikke kusss