Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : antispyware..

CHALLANGE
10-08-2008, 15:36

Heb een virus in me systeem opgelopen..en volgens mij ook lastige spyware. Heeft iemand een goed werkend prgramma om dit te verwijderen. ;)

Editor_Abdellah
10-08-2008, 19:07
Spyware docter is een goede, maar vreet veel geheugen

Drugsdealer
11-08-2008, 10:16
Is je computersysteem geinfecteerd door een virus, worm of trojan, dan is de kans groot dat de antivirussoftware ook is geinfecteerd met als gevolg dat die antivirussoftware niet meer betrouwbaar is. In zo'n geval is het online scannen een echte uitkomst. Bij het online scannen staat de software namelijk op de server van de aanbieder en niet op uw systeem. De software kan dus niet worden geinfecteerd en werkt altijd correct. Zelf heb ik goede ervaringen met HouseCall. HouseCall wordt aangeboden door Trend Micro en is helemaal gratis. De inkomsten, want voor niets gaat alleen de zon op, haalt Trend Micro binnen door tijdens het scannen wat reclame te tonen. Voor een mens in nood is dat volgens mij wel een te dragen kwaad. http://prerelease.trendmicro-europe.com/hc66/launch/

CHALLANGE
11-08-2008, 12:01
Is je computersysteem geinfecteerd door een virus, worm of trojan, dan is de kans groot dat de antivirussoftware ook is geinfecteerd met als gevolg dat die antivirussoftware niet meer betrouwbaar is. In zo'n geval is het online scannen een echte uitkomst. Bij het online scannen staat de software namelijk op de server van de aanbieder en niet op uw systeem. De software kan dus niet worden geinfecteerd en werkt altijd correct. Zelf heb ik goede ervaringen met HouseCall. HouseCall wordt aangeboden door Trend Micro en is helemaal gratis. De inkomsten, want voor niets gaat alleen de zon op, haalt Trend Micro binnen door tijdens het scannen wat reclame te tonen. Voor een mens in nood is dat volgens ons wel een te dragen kwaad. http://prerelease.trendmicro-europe.com/hc66/launch/ ga het gelijk proberen. Thx! :goedzo: