Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Jongens ... Sorry Maar Voor Sommige Geen Respect !!!

Pagina's : [1] 2

LZN
22-01-2004, 18:10

Sommige Marokkaanse jongens verdienen geen respect ... Het enige wat ze verdienen is een klap tegen hun rot kop en hun heropvoeding bij hun mammie en pappie ! Zat ik vandaag in de bus ... Niets aan de hand tot er een Marokkaan instapt ... Ten eerste hij was al te laat waardoor de buschauffeur vriendelijk toch voor hem stopte ... Een maal in de bus loopt hij door zonder te betalen ... Buschauffeur roept hem terug ... Waarop die Marokkaan tegen hem begon te schelden en te schreeuwen en de hele bus was gefocused op die Marokkaan ... Dit is toch werkelijk waar een afgang !!! En hij bleef maar schreeuwen en schaamde zich voor geen meter ... Zo iemand mag van mij gewoon verdwijnen naar zijn eigen land waar hij eens een echte opvoeding krijgt ! Bah Bah Bah ... Eikel dat het is ... Nu snap ik echt sommige Nederlanders dat ze een hekel hebben aan sommige Marokkanen ! Want, soms haat ik ze mezelf ! PS: Kom me niet aanzetten met ... Niet over 1 kam scheren :rolleyes:.

coalitiegenoot
22-01-2004, 19:01
Origineel gepost door Lamode Sommige Marokkaanse jongens verdienen geen respect ... Het enige wat ze verdienen is een klap tegen hun rot kop en hun heropvoeding bij hun mammie en pappie ! Zat ik vandaag in de bus ... Niets aan de hand tot er een Marokkaan instapt ... Ten eerste hij was al te laat waardoor de buschauffeur vriendelijk toch voor hem stopte ... Een maal in de bus loopt hij door zonder te betalen ... Buschauffeur roept hem terug ... Waarop die Marokkaan tegen hem begon te schelden en te schreeuwen en de hele bus was gefocused op die Marokkaan ... Dit is toch werkelijk waar een afgang !!! En hij bleef maar schreeuwen en schaamde zich voor geen meter ... Zo iemand mag van mij gewoon verdwijnen naar zijn eigen land waar hij eens een echte opvoeding krijgt ! Bah Bah Bah ... Eikel dat het is ... Nu snap ik echt sommige Nederlanders dat ze een hekel hebben aan sommige Marokkanen ! Want, soms haat ik ze mezelf ! PS: Kom me niet aanzetten met ... Niet over 1 kam scheren :rolleyes: ik was het niet hoooooooor :o

xriffiax
22-01-2004, 19:07
Origineel gepost door Lamode Sommige Marokkaanse jongens verdienen geen respect ... Het enige wat ze verdienen is een klap tegen hun rot kop en hun heropvoeding bij hun mammie en pappie ! Zat ik vandaag in de bus ... Niets aan de hand tot er een Marokkaan instapt ... Ten eerste hij was al te laat waardoor de buschauffeur vriendelijk toch voor hem stopte ... Een maal in de bus loopt hij door zonder te betalen ... Buschauffeur roept hem terug ... Waarop die Marokkaan tegen hem begon te schelden en te schreeuwen en de hele bus was gefocused op die Marokkaan ... Dit is toch werkelijk waar een afgang !!! En hij bleef maar schreeuwen en schaamde zich voor geen meter ... Zo iemand mag van mij gewoon verdwijnen naar zijn eigen land waar hij eens een echte opvoeding krijgt ! Bah Bah Bah ... Eikel dat het is ... Nu snap ik echt sommige Nederlanders dat ze een hekel hebben aan sommige Marokkanen ! Want, soms haat ik ze mezelf ! PS: Kom me niet aanzetten met ... Niet over 1 kam scheren :rolleyes: sorry ik vind dat je gelijk hebt maar waarom moet je je zelf haten?????? moet je niet doen hoor :) beslamma -x- naima

lela_Hanan
22-01-2004, 19:14
Van elke volk zitten er wel....rotte appels bij...net als ons.....DE MAROKANEN....dus beste zuster, maak je niet druk over hen. En kijk naar je zelf!!! Zulke mensen moet je geen aandacht schenken..zijn het niet waard :rolleyes:

Followyourheart
22-01-2004, 19:52

Origineel gepost door Lamode Sommige Marokkaanse jongens verdienen geen respect ... Het enige wat ze verdienen is een klap tegen hun rot kop en hun heropvoeding bij hun mammie en pappie ! Zat ik vandaag in de bus ... Niets aan de hand tot er een Marokkaan instapt ... Ten eerste hij was al te laat waardoor de buschauffeur vriendelijk toch voor hem stopte ... Een maal in de bus loopt hij door zonder te betalen ... Buschauffeur roept hem terug ... Waarop die Marokkaan tegen hem begon te schelden en te schreeuwen en de hele bus was gefocused op die Marokkaan ... Dit is toch werkelijk waar een afgang !!! En hij bleef maar schreeuwen en schaamde zich voor geen meter ... Zo iemand mag van mij gewoon verdwijnen naar zijn eigen land waar hij eens een echte opvoeding krijgt ! Bah Bah Bah ... Eikel dat het is ... Nu snap ik echt sommige Nederlanders dat ze een hekel hebben aan sommige Marokkanen ! Want, soms haat ik ze mezelf ! PS: Kom me niet aanzetten met ... Niet over 1 kam scheren :rolleyes: :goedzo:

CYDAL
22-01-2004, 22:04
hahaha ewa is tijd van de recessie 2 strippen met de bus is te duur voor sommige! nee geintje maareh het is inderdaad zwaar triest !

lady_khadija
22-01-2004, 22:18
Origineel gepost door Lamode Sommige Marokkaanse jongens verdienen geen respect ... Het enige wat ze verdienen is een klap tegen hun rot kop en hun heropvoeding bij hun mammie en pappie ! Zat ik vandaag in de bus ... Niets aan de hand tot er een Marokkaan instapt ... Ten eerste hij was al te laat waardoor de buschauffeur vriendelijk toch voor hem stopte ... Een maal in de bus loopt hij door zonder te betalen ... Buschauffeur roept hem terug ... Waarop die Marokkaan tegen hem begon te schelden en te schreeuwen en de hele bus was gefocused op die Marokkaan ... Dit is toch werkelijk waar een afgang !!! En hij bleef maar schreeuwen en schaamde zich voor geen meter ... Zo iemand mag van mij gewoon verdwijnen naar zijn eigen land waar hij eens een echte opvoeding krijgt ! Bah Bah Bah ... Eikel dat het is ... Nu snap ik echt sommige Nederlanders dat ze een hekel hebben aan sommige Marokkanen ! Want, soms haat ik ze mezelf ! PS: Kom me niet aanzetten met ... Niet over 1 kam scheren :rolleyes: niet over 1 kam scheren.................... :D

LadyLo
22-01-2004, 23:12
sommige mensen zijn echt erg!!! echt asociaal! maar wat doe je eraan?

maghrebgirl20
22-01-2004, 23:13
:schrik2: wat een asco :jammer:

saloua85
23-01-2004, 22:32
Origineel gepost door Lamode Sommige Marokkaanse jongens verdienen geen respect ... Het enige wat ze verdienen is een klap tegen hun rot kop en hun heropvoeding bij hun mammie en pappie ! Zat ik vandaag in de bus ... Niets aan de hand tot er een Marokkaan instapt ... Ten eerste hij was al te laat waardoor de buschauffeur vriendelijk toch voor hem stopte ... Een maal in de bus loopt hij door zonder te betalen ... Buschauffeur roept hem terug ... Waarop die Marokkaan tegen hem begon te schelden en te schreeuwen en de hele bus was gefocused op die Marokkaan ... Dit is toch werkelijk waar een afgang !!! En hij bleef maar schreeuwen en schaamde zich voor geen meter ... Zo iemand mag van mij gewoon verdwijnen naar zijn eigen land waar hij eens een echte opvoeding krijgt ! Bah Bah Bah ... Eikel dat het is ... Nu snap ik echt sommige Nederlanders dat ze een hekel hebben aan sommige Marokkanen ! Want, soms haat ik ze mezelf ! PS: Kom me niet aanzetten met ... Niet over 1 kam scheren :rolleyes: walla you're so damn right! ik maak dat ook weleens meegjoh, ik schaam me dan rot voor die losers.

dans_aan_zee
26-01-2004, 18:49
kreeg je last van plaatsvervangende schaamte?

SlauGhteR_XX
26-01-2004, 21:23
Ewa Lamode! Mamma's Prinsesje

ennahiya19
26-01-2004, 21:28
volkomen gelijk tfoe wat haat ik zulke gasten zeg :kwaad: , dan gefe ik de hollanders gelijk dat ze terug naar hun land mogen.

dans_aan_zee
28-01-2004, 21:01
nou lamode als mensen serieus op je topic reageren dan gooi je wel een beetje je eigen glazen in door zo negatief te antwoorden.

caremelsoeki
29-01-2004, 00:04

Origineel gepost door SlauGhteR_XX Ewa Lamode! Mamma's Prinsesje nee jij moeder mooiste die geen marokaanse kan krijgen hhahah :D :D :D :zwaai: :giechel:

Pagina's : [1] 2