Bekijk originele versie : Ik ben op zoek naar mooie zilvere schoenen
beppie_truus
22-01-2004, 17:09
Ik ben al heel lang op zoek naar betaalbare zilvere schoenen voor onder mijn tekschita.
Ik heb er al paar gezien maar dat waren echt van die typische pakistani schoenen en die vind ik maar niks en ik heb ook bij hendriks in rotterdam gekeken maar daar vond ik ze veelste prijzig voor schoenen die ik waarschijnlijk maar 2 of 3 keer aan ga doen.
dus wie helpt me
C_OUJDIA
22-01-2004, 17:35
Heb je ook bij RichardShoes gekeken?!
SweetRose
22-01-2004, 18:18
Origineel gepost door beppie_truus
Ik ben al heel lang op zoek naar betaalbare zilvere schoenen voor onder mijn tekschita.
Ik heb er al paar gezien maar dat waren echt van die typische pakistani schoenen en die vind ik maar niks en ik heb ook bij hendriks in rotterdam gekeken maar daar vond ik ze veelste prijzig voor schoenen die ik waarschijnlijk maar 2 of 3 keer aan ga doen.
dus wie helpt me
Die schoenen op je foto bij je avatar lijken me best wel gepast :D.
beppie_truus
23-01-2004, 14:29
Origineel gepost door SweetRose
Die schoenen op je foto bij je avatar lijken me best wel gepast :D.
That's not funny :kwaad:
:hihi:
is echt moeilijk hoor leuke schoenen vinden in die kleur :(
beppie_truus
23-01-2004, 14:31
Origineel gepost door C_OUJDIA
Heb je ook bij RichardShoes gekeken?!
die ken ik niet :confused:
waar zit die ergens??
en nog bedankt :blauwkus:
Amattallah
23-01-2004, 14:36
heb je al bij bruidswinkels gekeken die hebben soms ook van die zilveren schoenen, en bij marokkaanse winkels
Richard shoes zit op de kruiskade
Meryam20
23-01-2004, 15:31
Ik heb leuke zilvere schoenen gekocht bij Van Haren. Ze waren maar € 24.99. Ik ga ze gebruiken bij me bruiloft
Dus ga daar maar kijken
beppie_truus
23-01-2004, 15:35
Origineel gepost door Meryam20
Ik heb leuke zilvere schoenen gekocht bij Van Haren. Ze waren maar € 24.99. Ik ga ze gebruiken bij me bruiloft
Dus ga daar maar kijken
bedankt voor de tip ;)
maar was dat lang geleden dat je daar was wezen shoppen bij van haren?
beppie_truus
23-01-2004, 15:38
Origineel gepost door Amattallah
heb je al bij bruidswinkels gekeken die hebben soms ook van die zilveren schoenen, en bij marokkaanse winkels
Richard shoes zit op de kruiskade
Bij marokkaanse winkels had ik gekeken en daar vond ik die schoenen maar niks :(
Bruids winkels heb ik niet gekeken omdat ik eigenlijk dacht dat ze daar alleen witte schoenen verkochten.
Maar ik ga vanavond bij Richard shoes kijken en dan hoop ik dat ik daar kan slagen :D
thank you :zwaai: :zwaai:
Meryam20
23-01-2004, 15:44
Nee ik zag gisteren nog liggen dus ik denk dat ze ze nog wel hebben, en trouwens C&A heeft ook zilvere schoenen maar die waren te hoog voor me!!! en die waren ook niet echt geweldig duur!!
beppie_truus
23-01-2004, 16:02
Origineel gepost door Meryam20
Nee ik zag gisteren nog liggen dus ik denk dat ze ze nog wel hebben, en trouwens C&A heeft ook zilvere schoenen maar die waren te hoog voor me!!! en die waren ook niet echt geweldig duur!!
Kan je mischien proberen uit te leggen hoe het model er uit ziet.
zijn het bijvoorbeeld hoge schoenen, is het mat of glanzend?
Meryam20
23-01-2004, 16:32
Ze hebben een bandje aan de voorkant en een sluitbandje aan de achterkant. Het is mat maar aan de voorkant heb je een beetje versiering. Deze zijn van de C&A.
Die van Van Haren, zijn teenslipers, er zitten kleine diamantjes en ze hebben een klein hakje.
Bij WE heb je ook van die puntige instappers die ook grijs zijn en die ook ontzettend leuk zijn!!!
Je moet even door de stad lopen en dan kom je zeker hele leuke spullen tegen.
Succes
Meryam
beppie_truus
23-01-2004, 16:51
Origineel gepost door dinohw
wat een onzin joh
zo onzin dat je het de moeite waard vond om te reageren :rolleyes:
mimi_tangaouia
28-01-2004, 11:48
kijk bij de bekende postorderbedrijven online daar hebben ze ook heel vaak van dat soort schoenen
V&D, bijenkorf je kan altijd het beste slagen rond de kerst dus ik wens je succes
liefs mimi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.