Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MaRoKkaANsE MaNnEn En SeKs...MUEHUWHAUAUHA

Pagina's : [1] 2 3 4 5

sherine
22-01-2004, 16:24

Ik HeB EeN VrAaG VooR De MaNneN...Ik HeB NaMeLijK GeHooRD DaT Marokkaanse mannen heel erg slecht zijn in bed...aangezien ze het pipie er willen insteken klaar willen zijn en verder niks doen.... ze gaan niet al the way...is dit waar ?? En wat doe jij er zelf aan om de seks zo spannend mogelijk te maken ? Doe jij ook aan Licky Licky ? en ik heb nog een vraag,,,wij vrouwen kunnen makelijke jarenlang maagd blijven hebben nergens last van...jawel fantasien maar we gaan niet dood ervan ofzo nu is het zo dat mannen wel een zaadlosing moeten hebben,,,dat gaat vanzelf..maar ik hoorde dat mastruberen haram is ? maar kunnen mannen makelijk gewoon maagd blijven hoe is dat dan ? ik begrijp het niet echt EXPLAIN :D

RisLaine
22-01-2004, 16:27
Origineel gepost door sherine Ik HeB EeN VrAaG VooR De MaNneN...Ik HeB NaMeLijK GeHooRD DaT Marokkaanse mannen heel erg slecht zijn in bed...aangezien ze het pipie er willen insteken klaar willen zijn en verder niks doen.... ze gaan niet al the way...is dit waar ?? En wat doe jij er zelf aan om de seks zo spannend mogelijk te maken ? Doe jij ook aan Licky Licky ? en ik heb nog een vraag,,,wij vrouwen kunnen makelijke jarenlang maagd blijven hebben nergens last van...jawel fantasien maar we gaan niet dood ervan ofzo nu is het zo dat mannen wel een zaadlosing moeten hebben,,,dat gaat vanzelf..maar ik hoorde dat mastruberen haram is ? maar kunnen mannen makelijk gewoon maagd blijven hoe is dat dan ? ik begrijp het niet echt EXPLAIN :D OverDrijven, Wat Betreft Onzinnige Topics Plaatsen, Is Ook Een Kunst. :maf: :rolleyes: :staart:

sherine
22-01-2004, 16:30
als je niet bevalt kijk je tog een andere kant op en als je het niet kan beantwoorden moet je dat gewoon zeggen... waarom noem je het onzinnig ik weet niet of je getrouwd bent sekservaring heb of gehad whatever maar het zijn gewoon situatie`s die voorkomen hoor :)

RisLaine
22-01-2004, 16:38
Origineel gepost door sherine als je niet bevalt kijk je tog een andere kant op en als je het niet kan beantwoorden moet je dat gewoon zeggen... waarom noem je het onzinnig ik weet niet of je getrouwd bent sekservaring heb of gehad whatever maar het zijn gewoon situatie`s die voorkomen hoor :) :nerd: :staart:

Tijn
22-01-2004, 17:02

Kzal nog ff een tip geven.....Het is misschien in de Islam niet toegestaan, maar in sommige landen is het gebruikelijk dat de meiden tijdens de "paardans" een vinger in zijn achterste steken......Je zult hier erg weinig jongens over horen klagen, al hoewel Mocro`s waarschijnlijk weer te stoer zijn om dit soort dingen toe te geven :D

sherine
22-01-2004, 17:17
whuahuahuahuahauhauhauhauahauha

praatjes
23-01-2004, 22:50
Ha!! moetje luisteren ik doe het makkelijk 4 keer per dag met een vrouw. En als je me een andere vrouw brengt, doe ik het nog eens 4 keer! Lekker lekker!

sherine
23-01-2004, 23:38
geen fabeltjes ! :D zo is het maar net ;)

3afrieta
24-01-2004, 12:52
IS HET WAAR DAT MAROKKAANSE MANNEN EEN SLECHTE UITHOUDINGDVERMOGEN HEBBEN

tkehbinitto
24-01-2004, 13:25
Origineel gepost door sherine Ik HeB EeN VrAaG VooR De MaNneN...Ik HeB NaMeLijK GeHooRD DaT Marokkaanse mannen heel erg slecht zijn in bed...aangezien ze het pipie er willen insteken klaar willen zijn en verder niks doen.... ze gaan niet al the way...is dit waar ?? En wat doe jij er zelf aan om de seks zo spannend mogelijk te maken ? Doe jij ook aan Licky Licky ? en ik heb nog een vraag,,,wij vrouwen kunnen makelijke jarenlang maagd blijven hebben nergens last van...jawel fantasien maar we gaan niet dood ervan ofzo nu is het zo dat mannen wel een zaadlosing moeten hebben,,,dat gaat vanzelf..maar ik hoorde dat mastruberen haram is ? maar kunnen mannen makelijk gewoon maagd blijven hoe is dat dan ? ik begrijp het niet echt EXPLAIN :D Ik weet niet wie jou allemaal gepakt heeft, maar ergens kan ik me voorstellen dat ze het niet lang volhouden met jou, maar dat even terzijde, maar over je lijstje, opzich doe ik alles, alleem met de sex ga je niet al the way, want het mag niet scheuren, want stel dat we niet meer samen verder gaan, zij moet toch nog enig toekomst perspectief hebben,

3afrieta
24-01-2004, 13:46
Origineel gepost door CantLet_YouGo Kan.. Why?? :hihi: NOU JE HOORT VERHALEN DAT MAROKKAANSE MANNEN EGOISTISCH ZIJN EN DAT ZE ZO SNEL MOGELIJK KLAAR WILLEN KOMEN EN DAT HET BINNEN 5 MINUTEN VOORBIJ IS EN DAN DENK IK WAT SAAI ZEG S.EX

3afrieta
24-01-2004, 13:48
Origineel gepost door tkehbinitto Ik weet niet wie jou allemaal gepakt heeft, maar ergens kan ik me voorstellen dat ze het niet lang volhouden met jou, maar dat even terzijde, maar over je lijstje, opzich doe ik alles, alleem met de sex ga je niet al the way, want het mag niet scheuren, want stel dat we niet meer samen verder gaan, zij moet toch nog enig toekomst perspectief hebben, OKE STEL HET IS GESCHEURT BEN JE OOK MAN GENOEG OM HAAR TE NEMEM NU HAAR TOEKOMST PERSPECTIEF FOETSIE IS

tkehbinitto
24-01-2004, 14:34
Origineel gepost door 3afrieta OKE STEL HET IS GESCHEURT BEN JE OOK MAN GENOEG OM HAAR TE NEMEM NU HAAR TOEKOMST PERSPECTIEF FOETSIE IS Ik denk dat ik bij haar blijf voor de sex, als je dat bedoelt met man genoeg om haar te nemen, Ik heb en zal nooit een meisje een toekomst beloven, dus vind ik dat een vrouwhierin een veel grotere verantwoordelijkheid in heeft. zij kan alles verliezen en ik niet namelijk. als je bedoelt haar nemen in de zin van met haar trouwen, waarschijnlijk niet. Maar dat is omdat ik dat nooit zal hebben gezegd, en beloftes die ik niet maak, kan ik ook niet nakomen

Trebendo
24-01-2004, 15:52
Shieeet mensen maken zich echt te druk Als de topic je niet bevalt, haal je klotekop weg en reageer niet Jullie mensen zijn echt psychisch Pfff moest er effe uit :p

touzine
24-01-2004, 19:59

Origineel gepost door Tijn Kzal nog ff een tip geven.....Het is misschien in de Islam niet toegestaan, maar in sommige landen is het gebruikelijk dat de meiden tijdens de "paardans" een vinger in zijn achterste steken......Je zult hier erg weinig jongens over horen klagen, al hoewel Mocro`s waarschijnlijk weer te stoer zijn om dit soort dingen toe te geven :D :verdomme:

Pagina's : [1] 2 3 4 5