Bekijk originele versie : Vraagje Over Woningnet..!!
baghdadi_17
09-08-2008, 21:55
Ik sta nu een maandje ingeschreven en reageer iedere week op huizen, maar ik krijg helemaal geen bericht over hoeveelste kandidaat enzo..Hoe kan dat..???
romeisah
09-08-2008, 22:13
He meid,
Als je via het internet reageert is het zo dat je binnen elke 2 weken op maximaal 3 woningen mag reageren. Als je nu hebt gereageert op 3 woningen, kan je pas na de 18de (dus 19de) op MIJN woningnet de resultaten bekijken. Dan moet je ff op Historische Reacties aanklikken en dan zie je positie staan en aan wat voor kanidaat het toegewezen is.
Ik wens je verder veel succes...
groetjes
naturalwomann
10-08-2008, 00:36
Je moet zelf naar de resultaten kijken, op welk nummer je geindigt bent. Maar als je een maand ingeschreven staat is het niet eens de moeite waard om te kijken, de kans dat je een woning krijgt is minimaal. Gair inshaa Allaah
jamie_is_back
10-08-2008, 01:04
Ik sta nu een maandje ingeschreven en reageer iedere week op huizen, maar ik krijg helemaal geen bericht over hoeveelste kandidaat enzo..Hoe kan dat..???
Een maand maar..? Doe even rustig aan en de resultaten komen vanzelf...
Zo snel vind je geen huis hoor, binnen een maand.. Ik ben al jaren ingeschreven, maar nope...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.